Napsal: 07 led 2019, 20:29
Oživím tohle téma...
Kdyby to někdo chtěl, umím tu sadu od LCC ze pár korun, ALE... Před Vánocema jsem se rozhod to vyzkoušet na mým motoru, kde původní víka tekly už celkem dost... mezi výměnama oleje (10tkm) sice neubylo žádný velký množství oleje, ale na to, aby byl motor celej zeblitej olejem to úplně stačilo... Byl jsem šťastnej, když jsem tohle dopátral, z obou vík jsem očistil ty původní navulkanizovaný těsnění a jelikož nesnášim matlání silikonu kamkoliv kam nepoatří, dal jsem to tam jen tak na sucho, ačkoliv se mi to nelíbilo... a světe div se, teče to nesrovnatelně víc než předtím, zatím jsem ujel asi 1500 km a dolejval jsem dvakrát po litru oleje...
Už to má někdo otestovaný důkladnějš? Kdyby se ty kroužky zalepily silikonem do víka, nechat to uschnout a pak nasadit? To by mohlo fungovat.... Přijde mi, že kolem vstřiku to těsní celkem v pohodě, že to teče spíš mezi tím kroužkem a víkem samotným... No, levý víko nechám zatím bejt a s pravým, kam je celkem dobrej přístup budu ještě chvíli laborovat... Kdyby měl někdo osvědčenou metodu, poraďte prosím... Taky se podělím, až dojdu k funkčnímu řešení... 
Kdyby to někdo chtěl, umím tu sadu od LCC ze pár korun, ALE... Před Vánocema jsem se rozhod to vyzkoušet na mým motoru, kde původní víka tekly už celkem dost... mezi výměnama oleje (10tkm) sice neubylo žádný velký množství oleje, ale na to, aby byl motor celej zeblitej olejem to úplně stačilo... Byl jsem šťastnej, když jsem tohle dopátral, z obou vík jsem očistil ty původní navulkanizovaný těsnění a jelikož nesnášim matlání silikonu kamkoliv kam nepoatří, dal jsem to tam jen tak na sucho, ačkoliv se mi to nelíbilo... a světe div se, teče to nesrovnatelně víc než předtím, zatím jsem ujel asi 1500 km a dolejval jsem dvakrát po litru oleje...

