Stránka 2 z 2

Napsal: 10 dub 2018, 22:06
od TDI tech
Pozri do tej druhej schemy. Tam z tej istej poistky ide stava aj do bloku c. 93 pre airbag. Teda ak je ta schema pravdiva :?

Napsal: 11 dub 2018, 08:30
od octaviask
no ja verim else ;) ale to sa nevylučuje že v tom spoji káblovom nebude viac vetiev

Napsal: 11 dub 2018, 11:20
od irak
Ja mam podobny problem na pumpaci, mne vsak ide do relatka 15ka ale rj neda kostru, ake podmienky musia byt splnene okrem teploty vody ? Ten isty problem aj ked odpojim cidlo teploty kvapaliny

Napsal: 11 dub 2018, 11:21
od irak
Este dodam ze kabel od relatka do rj ohmicky premeriam

Napsal: 12 dub 2018, 08:16
od TDI tech
RJ pri rozhodovani o zhaveni berie nasledujuce udaje: primarne teplotu chladiacej kvapaliny, sekundarne teplotu nasavaneho vzduchu, dalej sleduje aj otacky motora ( nad 2500ot. vypina dozhavovanie, pod 2500ot. naspat zapne).

Napsal: 12 dub 2018, 10:43
od irak
no podla vagu su vsetky teplotne cidla pri studenom motore zhruba na rovnakej hodnote +-1 stupen :/ takze bude asi chyba niekde v riadacke

Napsal: 12 dub 2018, 21:14
od TDI tech
A ked aktivujes zhavenie v akcnych clenoch?

Napsal: 17 dub 2018, 22:03
od TDI tech
Zacal som sa vrtat v zile a natrafil som na 7 drotov len tak prestrihnutych. Tak som ich pospajal. Dalej som natrafil na zopar drotov poprepajanych krista krizom, takze som ich vsetky vratil na svoje povodne miesto. Dalej som vymontoval diletantsky dorobene denne svietenie. Problem je vsak niekde v tom centralnom hrubom zvazku nad pedalami. Ked s nim pohybem, tak zhavi. Zase s nim pohybem a znovu nezhavi. Lenze je k nemu velmi obtiazny pristup a preto sa do neho neviem dostat. Jedina moznost je vymontovat palubovku, kurenie, vystuhu a stlpik riadenia. Cize som momentalne stroskotal na mrtvom bode.