mitsubischi L200 pikap 2,5 100 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="roman1648"]
co je hodně divný že z vratky nejde žádná nafta, ani na volnoběh ani v otáčkách, prostě nic
taky jsme řešili, nakonec čerpadlo 25.000 kč
dočasné řešení bylo benzánové venkovní čerpadlo tuším alfa romeo za litr a natlačils naftu, nebo při jízdě když to ztrácelo tah popohnals tlačítkem, nebo citíls že motor zdechá tak zas tlačítko
co je hodně divný že z vratky nejde žádná nafta, ani na volnoběh ani v otáčkách, prostě nic
taky jsme řešili, nakonec čerpadlo 25.000 kč
dočasné řešení bylo benzánové venkovní čerpadlo tuším alfa romeo za litr a natlačils naftu, nebo při jízdě když to ztrácelo tah popohnals tlačítkem, nebo citíls že motor zdechá tak zas tlačítko
Pokud nejde nafta z přepadu, tak se divím, že to vůbec jede, nekouří to bíle? Protože pokud je čerpadlo samonasávací tak nemůže nasát více nafty/třeba to utáhne jen kanistr, ale nádrž už ne/, nebo pomocné čerpadlo tlačí málo/ať už elektrické nebo mechanické/. A pozor na rozdíl od Bosche, /většina japonských čerpadel je jejich kopie/mají na přívodu v holendru jemné sítko, které se zasere a motor jde jen na volnoběh..Pokud je vše ok tak při běhu motoru musí jít nafta souvislým proudem /tou úzkou dírkou, popřípadě přepadovým ventilkem/ven . Pokud ne, není čerpadlo zahlceno a proto to nemá výkon ...
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
jericho-3 píše:Jo, postupný eko vývoj čerpadel klasické čerpadlo ověsil el. nadstavbou , snímači, el. ventily a ŘJ , což se veelmi prodražilo a často to byla konečná pro motor a vlastně i auto. A dnes téměř všechna tato čerpadla jsou při opravách velkým potěšením..pro majitele..
euro a konečné řešení naftových aut elektromobilem prostě nezastavíš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 595
- Registrován: 18 lis 2013, 22:01
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
zdar,vospolok nebudem zakladat new temu 2,5D 100KW L200 menil som olej 5w30 a filter Bosch a po dvoch mesiacach mi začal presakovat olej okolo zalisavaneho miesta po obvode filtra... snad na 3x detailne som kontroloval kadial pokial som na to prišiel že pomali slizi konkretne olejovy filter . Vdaka za rady každopadne kupim druhy vyskušam MANN resp. mate zle skusenosti s fil. Bosch ? ..Ešte som uvažoval ked to bude pretrvavat odmerat tlak oleja či to nepretlača .Dakujem
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 595
- Registrován: 18 lis 2013, 22:01
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Ahojte,nebudem zakladat novu temu pokračujem tu.,,, dotiahlo sa L200 2,5d 100kw auto tažšie startovalo vymenili sa žhaviče +pal filter pri motore chvilu sa jazdilo ale moc to udajne nepomohlo ,skončilo to tak že auto sa muselo dotiahnut (zhaslo za jazdy a koniec)a už vobec nechyti len toči, kontrolka CHECK motora nesviti ...diagnostiku piše toto :
Trouble Code Fault Location Probable Cause
U1101 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Primary Id
pozeral som ešte v meranych hodnotach a ked zaštartujem ukaže aktualny stav tlaku paliva 1Mpa a požadovany je 44Mpa...čo si davam už do suvislosti že tam nejde nafta alebo niečo ten tlak nevytvori nemate skusensti stym už Vdaka za každe usmernenie
EDIT EDIT EDIT :
Tak neuveritelne ale opravene... požadovany tlak 400-500bar ...a aktualny ide tiež 500bar auto startuje 😃 vyčisteni regulačny ventil pomocov WD 40 a smirkoveho papira hrubosti 2500 mal jemne ryhy (ružovy ventil na čerpadle hend po bateriou
Trouble Code Fault Location Probable Cause
U1101 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Primary Id
pozeral som ešte v meranych hodnotach a ked zaštartujem ukaže aktualny stav tlaku paliva 1Mpa a požadovany je 44Mpa...čo si davam už do suvislosti že tam nejde nafta alebo niečo ten tlak nevytvori nemate skusensti stym už Vdaka za každe usmernenie
EDIT EDIT EDIT :
Tak neuveritelne ale opravene... požadovany tlak 400-500bar ...a aktualny ide tiež 500bar auto startuje 😃 vyčisteni regulačny ventil pomocov WD 40 a smirkoveho papira hrubosti 2500 mal jemne ryhy (ružovy ventil na čerpadle hend po bateriou
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo