Vadné trysky - risknúť 1400km ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Doplnujuce info:chybovy kod v prilohe:
Kód: Vybrat vše
Støeda,30,Kvìten,2018,17:08:54:00006
VCDS verze: SVO 17.1.3 Bìží na Windows 10 x64
www.vag-com.com
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC X24 9948
Kódování: 00190012042401080000
Èíslo dílny: WSC 01286 386 08256
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003006 (VW46)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
VCID: 6FED65BEB69D0A3900-803A
1 nalezena chyba:
4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 2
Kilometry: 201257 km
Datum: 2070.14.14
Èas: 18:16:13
Otáèky motoru: 1657.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 20.4 %
Rychlost vozidla: 82 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 84 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 28 °C
Okolní tlak vzduchu: 910 mbar
Napìtí svorky 30: 13.360 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skuteèná hodnota (mg/zdvih): 440.9 mg/stroke
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: buzení: 100.00 %
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: skuteèná hodnota: 22.63 %
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: ofset zavøen: 4.17 %
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 0: 00000000
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 16: 00010000
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 24: 00110111
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 8: 00000111
Ovladaè zp.vedení výf.plynù: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napìtí: 3196.4 mV
Readiness: 0 0 0 0 1
VW Passat Variant B7 - 2.0 TDI CR, CFFB, 103kW .
Tak som dorazil domov - celý čas som išiel núdzaku. Ale nebolo to nič hrozné.
EGR je na reklamáciu. Bola použitá náhrada. Teraz tam dám už originál.
Je pravdepodobné, že príčinou trhania motora bol EGR. Po oprave zreferujem. Trysky samozrejme budem riešiť ťiež.
EGR je na reklamáciu. Bola použitá náhrada. Teraz tam dám už originál.
Je pravdepodobné, že príčinou trhania motora bol EGR. Po oprave zreferujem. Trysky samozrejme budem riešiť ťiež.
VW Passat Variant B7 - 2.0 TDI CR, CFFB, 103kW .
Zdravím tak čo problém odstránení?dudo02 píše:Tak som dorazil domov - celý čas som išiel núdzaku. Ale nebolo to nič hrozné.
EGR je na reklamáciu. Bola použitá náhrada. Teraz tam dám už originál.
Je pravdepodobné, že príčinou trhania motora bol EGR. Po oprave zreferujem. Trysky samozrejme budem riešiť ťiež.