Vadné trysky - risknúť 1400km ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dudo02
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2010, 09:14

Příspěvek od dudo02 »

Tak som na ceste a hádže ma do núdzového režimu. Chyba EGR ventilu na diagnostike a nedá sa zmazať. EGR bol zmenený a ke na ňom možno 3000km. Nejaké nápady, alebo súvis ?
Dúfam že dôjdem 😁
VW Passat Variant B7 - 2.0 TDI CR, CFFB, 103kW .
dudo02
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2010, 09:14

Příspěvek od dudo02 »

Doplnujuce info:chybovy kod v prilohe:

Kód: Vybrat vše

Støeda,30,Kvìten,2018,17:08:54:00006
VCDS verze: SVO 17.1.3 Bìží na Windows 10 x64
www.vag-com.com

                Addresa 01: Motor       Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC   X24 9948
                      Kódování: 00190012042401080000
                   Èíslo dílny: WSC 01286 386 08256
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003006 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
                      VCID: 6FED65BEB69D0A3900-803A
1 nalezena chyba:

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [167] - -
          Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
             info o závadì:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 201257 km
                    Datum: 2070.14.14
                    Èas: 18:16:13

                    Otáèky motoru: 1657.50 /min
                    Normovaná hodnota zátìže: 20.4 %
                    Rychlost vozidla: 82 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 84 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 28 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 910 mbar
                    Napìtí svorky 30: 13.360 V
                    Èítaè zapomenutí po OBD: 40
                    Hmotnostní množství vzduchu: skuteèná hodnota (mg/zdvih): 440.9 mg/stroke
                    Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: buzení: 100.00 %
                    Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: skuteèná hodnota: 22.63 %
                    Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: ofset zavøen: 4.17 %
                    Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 0: 00000000 
                    Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 16: 00010000 
                    Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 24: 00110111 
                    Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 8: 00000111 
                    Ovladaè zp.vedení výf.plynù: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napìtí: 3196.4 mV


Readiness: 0 0 0 0 1 
VW Passat Variant B7 - 2.0 TDI CR, CFFB, 103kW .
dudo02
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2010, 09:14

Příspěvek od dudo02 »

Tak som dorazil domov - celý čas som išiel núdzaku. Ale nebolo to nič hrozné.
EGR je na reklamáciu. Bola použitá náhrada. Teraz tam dám už originál.
Je pravdepodobné, že príčinou trhania motora bol EGR. Po oprave zreferujem. Trysky samozrejme budem riešiť ťiež.
VW Passat Variant B7 - 2.0 TDI CR, CFFB, 103kW .
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

dudo02 píše:Tak som dorazil domov - celý čas som išiel núdzaku. Ale nebolo to nič hrozné.
EGR je na reklamáciu. Bola použitá náhrada. Teraz tam dám už originál.
Je pravdepodobné, že príčinou trhania motora bol EGR. Po oprave zreferujem. Trysky samozrejme budem riešiť ťiež.
Zdravím tak čo problém odstránení?
dudo02
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2010, 09:14

Příspěvek od dudo02 »

Áno. Problém bol v EGR ventile a auto ide po jeho výmene bez problémov.
Trysky som zatiaľ nemal čas riešiť, ale minimálne sa na nich pozriem znova cez diagnostiku a zreferujem.
Ďakujem pekne za pomoc.
VW Passat Variant B7 - 2.0 TDI CR, CFFB, 103kW .
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Po tej vymene egr je nutne nieco nastavovat ci len prehodit
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

malo by sa robit zakladne..nik to nerobi...tazko povedat aky to ma efekt.

klasika nahrada....sa čudujem ze to este niekto montuje.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kamos menil egr na Yetim,neudelal zakladni nastaveni a po trech dnech se mu auto vratilo s kontrolkou.
vymazal,udelal zakladni nastaveni egr a nic nerikal ze by se mu vratilo.
Daval samo nejakou tu nahradu.
Jak s nim budu se ho zeptam.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“