Stránka 2 z 2
Napsal: 30 kvě 2018, 17:57
od dudo02
Tak som na ceste a hádže ma do núdzového režimu. Chyba EGR ventilu na diagnostike a nedá sa zmazať. EGR bol zmenený a ke na ňom možno 3000km. Nejaké nápady, alebo súvis ?
Dúfam že dôjdem 😁
Napsal: 30 kvě 2018, 18:20
od dudo02
Doplnujuce info:chybovy kod v prilohe:
Kód: Vybrat vše
Støeda,30,Kvìten,2018,17:08:54:00006
VCDS verze: SVO 17.1.3 Bìží na Windows 10 x64
www.vag-com.com
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC X24 9948
Kódování: 00190012042401080000
Èíslo dílny: WSC 01286 386 08256
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003006 (VW46)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
VCID: 6FED65BEB69D0A3900-803A
1 nalezena chyba:
4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 2
Kilometry: 201257 km
Datum: 2070.14.14
Èas: 18:16:13
Otáèky motoru: 1657.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 20.4 %
Rychlost vozidla: 82 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 84 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 28 °C
Okolní tlak vzduchu: 910 mbar
Napìtí svorky 30: 13.360 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skuteèná hodnota (mg/zdvih): 440.9 mg/stroke
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: buzení: 100.00 %
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: skuteèná hodnota: 22.63 %
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: ofset zavøen: 4.17 %
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 0: 00000000
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 16: 00010000
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 24: 00110111
Ovladaè zpìtného vedení výfukových plynù: vysoký tlak: stav-Bit 8: 00000111
Ovladaè zp.vedení výf.plynù: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napìtí: 3196.4 mV
Readiness: 0 0 0 0 1
Napsal: 31 kvě 2018, 11:55
od dudo02
Tak som dorazil domov - celý čas som išiel núdzaku. Ale nebolo to nič hrozné.
EGR je na reklamáciu. Bola použitá náhrada. Teraz tam dám už originál.
Je pravdepodobné, že príčinou trhania motora bol EGR. Po oprave zreferujem. Trysky samozrejme budem riešiť ťiež.
Napsal: 06 čer 2018, 06:14
od Utmir
dudo02 píše:Tak som dorazil domov - celý čas som išiel núdzaku. Ale nebolo to nič hrozné.
EGR je na reklamáciu. Bola použitá náhrada. Teraz tam dám už originál.
Je pravdepodobné, že príčinou trhania motora bol EGR. Po oprave zreferujem. Trysky samozrejme budem riešiť ťiež.
Zdravím tak čo problém odstránení?
Napsal: 30 čer 2018, 15:29
od dudo02
Áno. Problém bol v EGR ventile a auto ide po jeho výmene bez problémov.
Trysky som zatiaľ nemal čas riešiť, ale minimálne sa na nich pozriem znova cez diagnostiku a zreferujem.
Ďakujem pekne za pomoc.
Napsal: 05 črc 2018, 20:22
od Utmir
Po tej vymene egr je nutne nieco nastavovat ci len prehodit
Napsal: 05 črc 2018, 21:13
od octaviask
malo by sa robit zakladne..nik to nerobi...tazko povedat aky to ma efekt.
klasika nahrada....sa čudujem ze to este niekto montuje.
Napsal: 06 črc 2018, 06:33
od rami
Kamos menil egr na Yetim,neudelal zakladni nastaveni a po trech dnech se mu auto vratilo s kontrolkou.
vymazal,udelal zakladni nastaveni egr a nic nerikal ze by se mu vratilo.
Daval samo nejakou tu nahradu.
Jak s nim budu se ho zeptam.