Stk / emisna po 1 july 2018
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
[quote="Havlos"]Ja byl vcera ,poctive namerena kourivost 0,45 povolena az do 0,9.
No problem[/quot
To ti verim ale nie na SK. 502 vstreky nepoznam. Mam race 520 vid popis
No problem[/quot
To ti verim ale nie na SK. 502 vstreky nepoznam. Mam race 520 vid popis
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Co tak seriovu rj. A seriove trysky. Nie je to najrozumnejsie riesenie .vstreky mam. Rj sa da kupit za 50 eur. ...ci?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilo, stále si nepochopil o čom to je. Možno sú nové stroje...ale meráš len dymovosť.... takže ak to nebude dymiť prejdeš s hocijakým dieslom. ako tu už spominal kolega dymovosť do 0,9.
máš 2 možnosti, bud to napchat vsetko do serie alebo spraviť soft na emisku aby to tam nelialo naftu. Ja si myslim ze v kazdom meste existuje človek, ktorý by ti vytiahol soft, upravil na emisku...nalial naspet...a po emiske dal spet origo..lol ved to je EDC15
Kolko ti namerali dymovost ze si nepresiel?
máš 2 možnosti, bud to napchat vsetko do serie alebo spraviť soft na emisku aby to tam nelialo naftu. Ja si myslim ze v kazdom meste existuje človek, ktorý by ti vytiahol soft, upravil na emisku...nalial naspet...a po emiske dal spet origo..lol ved to je EDC15
Kolko ti namerali dymovost ze si nepresiel?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octaviask píše:vilo, stále si nepochopil o čom to je. Možno sú nové stroje...ale meráš len dymovosť.... takže ak to nebude dymiť prejdeš s hocijakým dieslom. ako tu už spominal kolega dymovosť do 0,9.
máš 2 možnosti, bud to napchat vsetko do serie alebo spraviť soft na emisku aby to tam nelialo naftu. Ja si myslim ze v kazdom meste existuje človek, ktorý by ti vytiahol soft, upravil na emisku...nalial naspet...a po emiske dal spet origo..lol ved to je EDC15
Kolko ti namerali dymovost ze si nepresiel?

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
A na oktavke v podpise co mam light sw jebal tiez ze otacky nevyhovuju a nepresiel som......ze to nemozu byt take otacky..hovorim podloz tehlu ta ze sa neda a bla bla 

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Viz ten protokol a kód chyby...
8.2.2.2.SK.2-B: maximálne otáčky mimo stanovený rozsah
No, tohle není známý natož kamarat, když tohle neumí vyřešit a ani tomu tu kouřivost nezměří, abys vůbec věděl, co budeš muset řešit ... Posraných 20 ot/min ...
Postup zkoušky:
1. Před začátkem každého cyklu volné akcelerace musí mít motor a popřípadě přeplňovací turbodmychadlo volnoběžné otáčky. U vznětových motorů těžkých vozidel to znamená, že je nutno vyčkat nejméně 10 sekund po uvolnění pedálu akcelerátoru.
2. Na začátku každého cyklu volné akcelerace musí být pedál akcelerátoru plně sešlápnut rychle a rovnoměrně (v době kratší než jedna sekunda), avšak nenásilně, aby byla dosažena maximální dodávka ze vstřikovacího čerpadla.
3. Při každém cyklu volné akcelerace musí motor dosáhnout maximálních regulovaných otáček nebo u vozidel s automatickou převodovkou otáček specifikovaných výrobcem, nebo není-li tento údaj k dispozici, dvou třetin maximálních regulovaných otáček předtím, než je uvolněn pedál akcelerátoru. To lze zkontrolovat například sledováním otáček motoru nebo tak, že se od začátku sešlapování pedálu akcelerátoru do jeho uvolnění nechá uplynout dostatečná doba. U vozidel kategorií M2, M3, N2 nebo N3 by měla tato doba být nejméně dvě sekundy.
4. Zkouška se hodnotí jako nevyhovující jen tehdy, jestliže aritmetický průměr ze čtyř posledních cyklů volné akcelerace přesahuje mezní hodnotu. Tato hodnota se vypočte bez uvažování změřených hodnot, které se významně odchylují od střední hodnoty změřených hodnot, nebo se zjistí jiným způsobem statistického výpočtu, při kterém se uvažuje rozptyl měřených hodnot.
5. S cílem zamezit zbytečnému zkoušení jsou hodnocena jako nevyhovující vozidla, u nichž měřené hodnoty výrazně přesahují mezní hodnoty po méně než třech cyklech volné akcelerace nebo po proplachovacích cyklech. S cílem zamezit zbytečnému zkoušení jsou hodnocena jako vyhovující vozidla, u nichž měřené hodnoty jsou výrazně menší než mezní hodnoty po méně než třech cyklech volné akcelerace nebo po proplachovacích cyklech při zohlednění příslušných tolerancí.
8.2.2.2.SK.2-B: maximálne otáčky mimo stanovený rozsah
No, tohle není známý natož kamarat, když tohle neumí vyřešit a ani tomu tu kouřivost nezměří, abys vůbec věděl, co budeš muset řešit ... Posraných 20 ot/min ...
Postup zkoušky:
1. Před začátkem každého cyklu volné akcelerace musí mít motor a popřípadě přeplňovací turbodmychadlo volnoběžné otáčky. U vznětových motorů těžkých vozidel to znamená, že je nutno vyčkat nejméně 10 sekund po uvolnění pedálu akcelerátoru.
2. Na začátku každého cyklu volné akcelerace musí být pedál akcelerátoru plně sešlápnut rychle a rovnoměrně (v době kratší než jedna sekunda), avšak nenásilně, aby byla dosažena maximální dodávka ze vstřikovacího čerpadla.
3. Při každém cyklu volné akcelerace musí motor dosáhnout maximálních regulovaných otáček nebo u vozidel s automatickou převodovkou otáček specifikovaných výrobcem, nebo není-li tento údaj k dispozici, dvou třetin maximálních regulovaných otáček předtím, než je uvolněn pedál akcelerátoru. To lze zkontrolovat například sledováním otáček motoru nebo tak, že se od začátku sešlapování pedálu akcelerátoru do jeho uvolnění nechá uplynout dostatečná doba. U vozidel kategorií M2, M3, N2 nebo N3 by měla tato doba být nejméně dvě sekundy.
4. Zkouška se hodnotí jako nevyhovující jen tehdy, jestliže aritmetický průměr ze čtyř posledních cyklů volné akcelerace přesahuje mezní hodnotu. Tato hodnota se vypočte bez uvažování změřených hodnot, které se významně odchylují od střední hodnoty změřených hodnot, nebo se zjistí jiným způsobem statistického výpočtu, při kterém se uvažuje rozptyl měřených hodnot.
5. S cílem zamezit zbytečnému zkoušení jsou hodnocena jako nevyhovující vozidla, u nichž měřené hodnoty výrazně přesahují mezní hodnoty po méně než třech cyklech volné akcelerace nebo po proplachovacích cyklech. S cílem zamezit zbytečnému zkoušení jsou hodnocena jako vyhovující vozidla, u nichž měřené hodnoty jsou výrazně menší než mezní hodnoty po méně než třech cyklech volné akcelerace nebo po proplachovacích cyklech při zohlednění příslušných tolerancí.
[quote="octaviask"]dymovosť nenameral..takže nevieme, zrejme si mal viac...či len kvoli tym otáčkam?
Otáčky sa dajú nohou, mal si sadnúť dnu, vytočiť o závit doraz plynu a pustit ho znova..[/quote
Ano. Novy pristroj ho ani dalej nepustil.
Otáčky sa dajú nohou, mal si sadnúť dnu, vytočiť o závit doraz plynu a pustit ho znova..[/quote
Ano. Novy pristroj ho ani dalej nepustil.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
nějakým způsobem navodit nouzák, ale až po vyčtení paměti závad. třeba odpojit čidlo plnícího tlaku
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


vilozx6 píše:Keď máš elektronický plyn môžeš doraz vieš kde vytočiťoctaviask píše:dymovosť nenameral..takže nevieme, zrejme si mal viac...či len kvoli tym otáčkam?
Otáčky sa dajú nohou, mal si sadnúť dnu, vytočiť o závit doraz plynu a pustit ho znova..[/quote
Ano. Novy pristroj ho ani dalej nepustil.
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Platné pre Slovensko
Maximálne otáčky /min. –max./, min-1,
1.
Dolnú hranicu rozsahu maximálnych otáčok spaľovacieho motora predstavujú otáčky maximálneho výkonu uvedené v
osvedčení o evidencii, alebo určené výrobcom. Horná hranica rozsahu maximálnych otáčok spaľovacieho motora je
hodnota maximálnych regulačných otáčok určená výrobcom zvýšená ohodnotu 150 min-1.
2.
Ak výrobca hodnotu maximálnych regulačných otáčok spaľovacieho motora neurčil, tak dolnú hranicu rozsahu
maximálnych otáčok predstavujú otáčky maximálneho výkonu určené výrobcom a hornú hranicu rozsahu maximálnych
otáčok predstavujú otáčky maximálneho výkonu uvedené v osvedčení o evidencii,
alebo určené výrobcom zvýšené o 15 % pri mechanickej väzbe pedála akcelerátora,
alebo o 30 % pri elektronickej väzbe pedála akcelerátora,
alebo o 45 % pri vozidlách s emisným systémom NKAT OBD, pričom horná hranica maximálnych otáčok nesmie prekročiť hodnotu 5 800 ot.min-1.
https://www.seka.sk/public/files/dokume ... 2_2018.pdf
no a k vlastnímu postupu měření viz.
Spôsob vykonávania emisnej kontroly v závislosti od druhu paliva a emisného systému
1.1.4.5 Meranie na vozidle so vznetovým motorom
Aj v tomto prípade sa teplota motora meria v olejovej náplni motora v mieste zasunutia
mierky hladiny oleja. Pripúšta sa aj meranie teploty chladiacej kvapaliny prostredníctvom
komunikacného zariadenia a diagnostického rozhrania (konektor OBD). Ak teplota
nedosahuje požadovanú hodnotu, tak je nutné motor kondicionovat krátkou jazdou, alebo
podla predpisu výrobcu. Ak ani kondicionovaním nie je možné dosiahnut požadovanú
hodnotu teploty, tak sa pokracuje dalej v meraní. Následne sa pripojí snímac otácok
a zaznamenajú sa volnobežné otácky motora. Pripúšta sa meranie otácok aj prostredníctvom
komunikacného zariadenia a diagnostického rozhrania (konektor OBD). Po zaznamenaní
volnobežných otácok sa pomalým zvyšovaním otácok overí správna funkcia regulátora
maximálnych otácok motora. Ak sú pochybnosti o technickom stave motora (nízka hladina
oleja, neznámy termín výmeny rozvodového remena a pod.) alebo ak sa pri zvyšovaní otácok
vyskytnú prejavy svedciace o zlom mechanickom stave motora (neštandardné zvukové
alebo vibracné impulzy) alebo nesprávnom nastavení regulátora maximálnych otácok,
ktoré predstavujú zvýšené riziko poškodenia motora, v meraní sa nepokracuje, zistené
nedostatky sa zaznamenajú do informacného systému emisných kontrol v casti dalšie
záznamy a vozidlo sa vyhodnotí ako nespôsobilé na prevádzku po pozemných
komunikáciách. Dosiahnuté maximálne otácky sa zaznamenajú. Namerané maximálne
otácky musia byt v urcenom rozsahu urcenom od výrobcu vozidla ci motora, alebo
ustanovenom všeobecne záväzným predpisom. Ak namerané otácky sú nižšie ako
požadované je nutné ich meranie opakovat. Ak namerané otácky motora prekrocia
maximálnu hodnotu povolených otácok, tak sa otácky zaznamenajú a v meraní sa
nepokracuje. Zistené nedostatky sa zaznamenajú do informacného systému emisných kontrol
a vozidlo sa vyhodnotí ako nespôsobilé na prevádzku po pozemných komunikáciách.
https://www.seka.sk/public/files/dokume ... idelna.pdf
Hodnoty pro AHF od výrobce, GIV bude jistě stejná jak OI

Maximálne otáčky /min. –max./, min-1,
1.
Dolnú hranicu rozsahu maximálnych otáčok spaľovacieho motora predstavujú otáčky maximálneho výkonu uvedené v
osvedčení o evidencii, alebo určené výrobcom. Horná hranica rozsahu maximálnych otáčok spaľovacieho motora je
hodnota maximálnych regulačných otáčok určená výrobcom zvýšená ohodnotu 150 min-1.
2.
Ak výrobca hodnotu maximálnych regulačných otáčok spaľovacieho motora neurčil, tak dolnú hranicu rozsahu
maximálnych otáčok predstavujú otáčky maximálneho výkonu určené výrobcom a hornú hranicu rozsahu maximálnych
otáčok predstavujú otáčky maximálneho výkonu uvedené v osvedčení o evidencii,
alebo určené výrobcom zvýšené o 15 % pri mechanickej väzbe pedála akcelerátora,
alebo o 30 % pri elektronickej väzbe pedála akcelerátora,
alebo o 45 % pri vozidlách s emisným systémom NKAT OBD, pričom horná hranica maximálnych otáčok nesmie prekročiť hodnotu 5 800 ot.min-1.
https://www.seka.sk/public/files/dokume ... 2_2018.pdf
no a k vlastnímu postupu měření viz.
Spôsob vykonávania emisnej kontroly v závislosti od druhu paliva a emisného systému
1.1.4.5 Meranie na vozidle so vznetovým motorom
Aj v tomto prípade sa teplota motora meria v olejovej náplni motora v mieste zasunutia
mierky hladiny oleja. Pripúšta sa aj meranie teploty chladiacej kvapaliny prostredníctvom
komunikacného zariadenia a diagnostického rozhrania (konektor OBD). Ak teplota
nedosahuje požadovanú hodnotu, tak je nutné motor kondicionovat krátkou jazdou, alebo
podla predpisu výrobcu. Ak ani kondicionovaním nie je možné dosiahnut požadovanú
hodnotu teploty, tak sa pokracuje dalej v meraní. Následne sa pripojí snímac otácok
a zaznamenajú sa volnobežné otácky motora. Pripúšta sa meranie otácok aj prostredníctvom
komunikacného zariadenia a diagnostického rozhrania (konektor OBD). Po zaznamenaní
volnobežných otácok sa pomalým zvyšovaním otácok overí správna funkcia regulátora
maximálnych otácok motora. Ak sú pochybnosti o technickom stave motora (nízka hladina
oleja, neznámy termín výmeny rozvodového remena a pod.) alebo ak sa pri zvyšovaní otácok
vyskytnú prejavy svedciace o zlom mechanickom stave motora (neštandardné zvukové
alebo vibracné impulzy) alebo nesprávnom nastavení regulátora maximálnych otácok,
ktoré predstavujú zvýšené riziko poškodenia motora, v meraní sa nepokracuje, zistené
nedostatky sa zaznamenajú do informacného systému emisných kontrol v casti dalšie
záznamy a vozidlo sa vyhodnotí ako nespôsobilé na prevádzku po pozemných
komunikáciách. Dosiahnuté maximálne otácky sa zaznamenajú. Namerané maximálne
otácky musia byt v urcenom rozsahu urcenom od výrobcu vozidla ci motora, alebo
ustanovenom všeobecne záväzným predpisom. Ak namerané otácky sú nižšie ako
požadované je nutné ich meranie opakovat. Ak namerané otácky motora prekrocia
maximálnu hodnotu povolených otácok, tak sa otácky zaznamenajú a v meraní sa
nepokracuje. Zistené nedostatky sa zaznamenajú do informacného systému emisných kontrol
a vozidlo sa vyhodnotí ako nespôsobilé na prevádzku po pozemných komunikáciách.
https://www.seka.sk/public/files/dokume ... idelna.pdf
Hodnoty pro AHF od výrobce, GIV bude jistě stejná jak OI

