Stránka 2 z 5

Napsal: 03 črc 2018, 17:41
od martinsidlo
U nás to již platí přísné a jde to. Splň požadavky a máš to.

Napsal: 03 črc 2018, 18:03
od vilozx6
[quote="Havlos"]Ja byl vcera ,poctive namerena kourivost 0,45 povolena az do 0,9.
No problem[/quot

To ti verim ale nie na SK. 502 vstreky nepoznam. Mam race 520 vid popis

Napsal: 03 črc 2018, 23:10
od vilozx6
Co tak seriovu rj. A seriove trysky. Nie je to najrozumnejsie riesenie .vstreky mam. Rj sa da kupit za 50 eur. ...ci?

Napsal: 04 črc 2018, 08:27
od octaviask
vilo, stále si nepochopil o čom to je. Možno sú nové stroje...ale meráš len dymovosť.... takže ak to nebude dymiť prejdeš s hocijakým dieslom. ako tu už spominal kolega dymovosť do 0,9.

máš 2 možnosti, bud to napchat vsetko do serie alebo spraviť soft na emisku aby to tam nelialo naftu. Ja si myslim ze v kazdom meste existuje človek, ktorý by ti vytiahol soft, upravil na emisku...nalial naspet...a po emiske dal spet origo..lol ved to je EDC15

Kolko ti namerali dymovost ze si nepresiel?

Napsal: 04 črc 2018, 13:54
od vilozx6
octaviask píše:vilo, stále si nepochopil o čom to je. Možno sú nové stroje...ale meráš len dymovosť.... takže ak to nebude dymiť prejdeš s hocijakým dieslom. ako tu už spominal kolega dymovosť do 0,9.

máš 2 možnosti, bud to napchat vsetko do serie alebo spraviť soft na emisku aby to tam nelialo naftu. Ja si myslim ze v kazdom meste existuje človek, ktorý by ti vytiahol soft, upravil na emisku...nalial naspet...a po emiske dal spet origo..lol ved to je EDC15

Kolko ti namerali dymovost ze si nepresiel?
Obrázek

Napsal: 04 črc 2018, 13:57
od vilozx6
A na oktavke v podpise co mam light sw jebal tiez ze otacky nevyhovuju a nepresiel som......ze to nemozu byt take otacky..hovorim podloz tehlu ta ze sa neda a bla bla (LOL)

Napsal: 04 črc 2018, 14:02
od octaviask
dymovosť nenameral..takže nevieme, zrejme si mal viac...či len kvoli tym otáčkam?

Otáčky sa dajú nohou, mal si sadnúť dnu, vytočiť o závit doraz plynu a pustit ho znova..

Napsal: 04 črc 2018, 14:29
od Rayx
Viz ten protokol a kód chyby...
8.2.2.2.SK.2-B: maximálne otáčky mimo stanovený rozsah

No, tohle není známý natož kamarat, když tohle neumí vyřešit a ani tomu tu kouřivost nezměří, abys vůbec věděl, co budeš muset řešit ... Posraných 20 ot/min ...

Postup zkoušky:
1. Před začátkem každého cyklu volné akcelerace musí mít motor a popřípadě přeplňovací turbodmychadlo volnoběžné otáčky. U vznětových motorů těžkých vozidel to znamená, že je nutno vyčkat nejméně 10 sekund po uvolnění pedálu akcelerátoru.
2. Na začátku každého cyklu volné akcelerace musí být pedál akcelerátoru plně sešlápnut rychle a rovnoměrně (v době kratší než jedna sekunda), avšak nenásilně, aby byla dosažena maximální dodávka ze vstřikovacího čerpadla.
3. Při každém cyklu volné akcelerace musí motor dosáhnout maximálních regulovaných otáček nebo u vozidel s automatickou převodovkou otáček specifikovaných výrobcem, nebo není-li tento údaj k dispozici, dvou třetin maximálních regulovaných otáček předtím, než je uvolněn pedál akcelerátoru. To lze zkontrolovat například sledováním otáček motoru nebo tak, že se od začátku sešlapování pedálu akcelerátoru do jeho uvolnění nechá uplynout dostatečná doba. U vozidel kategorií M2, M3, N2 nebo N3 by měla tato doba být nejméně dvě sekundy.
4. Zkouška se hodnotí jako nevyhovující jen tehdy, jestliže aritmetický průměr ze čtyř posledních cyklů volné akcelerace přesahuje mezní hodnotu. Tato hodnota se vypočte bez uvažování změřených hodnot, které se významně odchylují od střední hodnoty změřených hodnot, nebo se zjistí jiným způsobem statistického výpočtu, při kterém se uvažuje rozptyl měřených hodnot.
5. S cílem zamezit zbytečnému zkoušení jsou hodnocena jako nevyhovující vozidla, u nichž měřené hodnoty výrazně přesahují mezní hodnoty po méně než třech cyklech volné akcelerace nebo po proplachovacích cyklech. S cílem zamezit zbytečnému zkoušení jsou hodnocena jako vyhovující vozidla, u nichž měřené hodnoty jsou výrazně menší než mezní hodnoty po méně než třech cyklech volné akcelerace nebo po proplachovacích cyklech při zohlednění příslušných tolerancí.

Napsal: 04 črc 2018, 14:38
od vilozx6
[quote="octaviask"]dymovosť nenameral..takže nevieme, zrejme si mal viac...či len kvoli tym otáčkam?

Otáčky sa dajú nohou, mal si sadnúť dnu, vytočiť o závit doraz plynu a pustit ho znova..[/quote

Ano. Novy pristroj ho ani dalej nepustil.

Napsal: 04 črc 2018, 18:28
od MirekX
nějakým způsobem navodit nouzák, ale až po vyčtení paměti závad. třeba odpojit čidlo plnícího tlaku

Napsal: 04 črc 2018, 19:22
od volk
MirekX píše:Přesně, omotat váhu a je to OK, pokud teda není OFF.
Prosim o vysvetlenie-ak spravne rozumiem vybrať vahu,nechať ju zapojenu mimo prietok vzduchu a povodne jej miesto zalepiť.Keď pridam plyn nezviši sa hmotmosť vzduchu a RJ neda viac paliva? Vďaka.

Napsal: 04 črc 2018, 19:52
od mato8625
vilozx6 píše:
octaviask píše:dymovosť nenameral..takže nevieme, zrejme si mal viac...či len kvoli tym otáčkam?

Otáčky sa dajú nohou, mal si sadnúť dnu, vytočiť o závit doraz plynu a pustit ho znova..[/quote

Ano. Novy pristroj ho ani dalej nepustil.
Keď máš elektronický plyn môžeš doraz vieš kde vytočiť

Napsal: 05 črc 2018, 04:47
od martinsidlo
Konečně jsem se dozvěděl,proč jsi neprošel.
Psal jsem: Splň požadavky. To už nerozumíte na slovensku česky?

Napsal: 05 črc 2018, 08:07
od Rayx
Platné pre Slovensko
Maximálne otáčky /min. –max./, min-1,
1.
Dolnú hranicu rozsahu maximálnych otáčok spaľovacieho motora predstavujú otáčky maximálneho výkonu uvedené v
osvedčení o evidencii, alebo určené výrobcom. Horná hranica rozsahu maximálnych otáčok spaľovacieho motora je
hodnota maximálnych regulačných otáčok určená výrobcom zvýšená ohodnotu 150 min-1.

2.
Ak výrobca hodnotu maximálnych regulačných otáčok spaľovacieho motora neurčil, tak dolnú hranicu rozsahu
maximálnych otáčok predstavujú otáčky maximálneho výkonu určené výrobcom a hornú hranicu rozsahu maximálnych
otáčok predstavujú otáčky maximálneho výkonu uvedené v osvedčení o evidencii,
alebo určené výrobcom zvýšené o 15 % pri mechanickej väzbe pedála akcelerátora,
alebo o 30 % pri elektronickej väzbe pedála akcelerátora,
alebo o 45 % pri vozidlách s emisným systémom NKAT OBD, pričom horná hranica maximálnych otáčok nesmie prekročiť hodnotu 5 800 ot.min-1.

https://www.seka.sk/public/files/dokume ... 2_2018.pdf

no a k vlastnímu postupu měření viz.
Spôsob vykonávania emisnej kontroly v závislosti od druhu paliva a emisného systému

1.1.4.5 Meranie na vozidle so vznetovým motorom
Aj v tomto prípade sa teplota motora meria v olejovej náplni motora v mieste zasunutia
mierky hladiny oleja. Pripúšta sa aj meranie teploty chladiacej kvapaliny prostredníctvom
komunikacného zariadenia a diagnostického rozhrania (konektor OBD). Ak teplota
nedosahuje požadovanú hodnotu, tak je nutné motor kondicionovat krátkou jazdou, alebo
podla predpisu výrobcu. Ak ani kondicionovaním nie je možné dosiahnut požadovanú
hodnotu teploty, tak sa pokracuje dalej v meraní. Následne sa pripojí snímac otácok
a zaznamenajú sa volnobežné otácky motora. Pripúšta sa meranie otácok aj prostredníctvom
komunikacného zariadenia a diagnostického rozhrania (konektor OBD). Po zaznamenaní
volnobežných otácok sa pomalým zvyšovaním otácok overí správna funkcia regulátora
maximálnych otácok motora. Ak sú pochybnosti o technickom stave motora (nízka hladina
oleja, neznámy termín výmeny rozvodového remena a pod.) alebo ak sa pri zvyšovaní otácok
vyskytnú prejavy svedciace o zlom mechanickom stave motora (neštandardné zvukové
alebo vibracné impulzy) alebo nesprávnom nastavení regulátora maximálnych otácok,
ktoré predstavujú zvýšené riziko poškodenia motora, v meraní sa nepokracuje, zistené
nedostatky sa zaznamenajú do informacného systému emisných kontrol v casti dalšie
záznamy a vozidlo sa vyhodnotí ako nespôsobilé na prevádzku po pozemných
komunikáciách. Dosiahnuté maximálne otácky sa zaznamenajú. Namerané maximálne
otácky musia byt v urcenom rozsahu urcenom od výrobcu vozidla ci motora, alebo
ustanovenom všeobecne záväzným predpisom. Ak namerané otácky sú nižšie ako
požadované je nutné ich meranie opakovat. Ak namerané otácky motora prekrocia
maximálnu hodnotu povolených otácok, tak sa otácky zaznamenajú a v meraní sa
nepokracuje. Zistené nedostatky sa zaznamenajú do informacného systému emisných kontrol
a vozidlo sa vyhodnotí ako nespôsobilé na prevádzku po pozemných komunikáciách.


https://www.seka.sk/public/files/dokume ... idelna.pdf

Hodnoty pro AHF od výrobce, GIV bude jistě stejná jak OI ;)
Obrázek

Napsal: 05 črc 2018, 08:19
od Jarda S.
ano na protokolu má otáčky 5350 což odpovídá tomu zvýšení o 150 a on měl 5370 (LOL)