Stránka 2 z 2

Napsal: 22 srp 2018, 14:29
od Rayx
A kolik to tlačí při více jak 2000ot? Jen pro info. Ty 2bary při 2000ot je povolené minimum pro zahřátý motor na 80 ;)

Modrý čidlo, 0,25bar M10x1, 1pin
028919081D
028919081H
musí po startu rozepnout při cca 0,25bar (při stojícím motoru bez tlaku je sepnuté a díky němu svítí kontrolka při zapnutí zapalování)

Bílý čidlo, 1,8bar M10x1, 1pin
056919081E
056919081
musí sepnout při cca 1,6-2barech

Takže znovu prověř ta čidla, jak rozpínaj/spínaj, to bílý čidlo 1.8bar určitě nemá sepnout hned po startu ...

Je to starý, neznám přímo, beru z manuálu. No asi mu ten 10W40 nechutnal, kdoví co rozpustil ...

Napsal: 22 srp 2018, 17:56
od jericho-3
Je to tak, na tom obrázku je to do hlavy hnědé, což asi není ono. Ale pokud to má tlak v hlavě aspoň 1 bar na volnoběh, tak bych to neřešil, protože to maže/a pokud po přidání se tlak zvedá/. Tahle dynamická kontrola vždy dělala bordel a já nepamatuji, že by u těchhle motorů selhalo mazání , spíš ty snímače hrály na nervy. Mám tuhle hovadinu i na T4 a už nereaguji, když se mi rozsvítí mazání, je to staré auto a tahle tehdejší vymoženost si žije vlastním životem.Možná tak sundat vanu a pro jistotu zkontrolovat síto pumpy.Kdysi jsem řešil mazání u Forda Escorta , kdy jsem byl asi už třetí, který sundaval vanu, a nakonec ze zoufalství jsem vyndal zátku kanálu/tady to naštěstí šlo/ a kanál vedoucí k čidlu byl ucpaný karbonem.... :( :)

Napsal: 22 srp 2018, 18:43
od Rayx
No, obrázek může zkreslovat. Ale podle všecho by na té fotce levé mělo být bílé, pravé pak modré ;) No a určitě by tedy levé nemělo být na volnoběh, tedy hned po startu, sepnuté ...

Napsal: 22 srp 2018, 18:52
od kubik111
To: rayx
Za studena keď som meral tak pri cca3000 tlačilo okolo 4-5 baru
Cidla som menil tak že presne aké cislo som vytiahol tak take som tam aj dal
Keď dám dole stupel na nalievanie oleja tak pekne olej frka až von
A tak ako píšete keď nastartujem tak cidlo 0,25 baru sa po štarte rozopne a druhé cidlo 1,8 baru sa zopne.

Skúšal som aj tak že vypnutý motor (kľúčik na 0) a potom všetky možné kombinácie týchto 2 cidiel a stále to blikalo
Vďaka veľká za pomoc

Napsal: 22 srp 2018, 18:56
od Rayx
No tak to je krásný tlak na studeno ;) A jak po ohřátí? To udělá pěkný rozdíl ...
Ale něco se přesto podělalo, prostě k bílýmu čidlu jde moc velký tlak i na volnoběh, co ho sepne. Když ho odpojíš, uvidíš, že bude po blikání na volnoběh. Ale budeš to muset pořešit ... Máš představu, kdy byl před tou prvotní výměnou za 10W40 vyměněn naposledy olej?

Napsal: 22 srp 2018, 19:32
od kubik111
Po ohriatí neviem odmeram keď bude čas a napíšem
Skúsim odpojiť to 1,8 cidlo ako píšeš a uvidíme
Neviem kedy bol menený olej ale motor má poctivých 100 tisíc servírovaných
Vďaka