Stránka 2 z 3

Napsal: 11 zář 2018, 19:01
od dreizig5
tak to mě rozsekalo (LOL) (rofl)

Napsal: 11 zář 2018, 22:40
od yardarytarda
zlatý starý auta,že vás to baví řešit a za takový investice (noteeth)

Napsal: 12 zář 2018, 06:31
od slovacek.milos
[quote="michalbo"]Ano, existuje schválený chip:
citace :


já jel nedávno s takovým schváleným čipem na emise a tam mě vyhodili, že prej neví jaké parametry má do mašiny zadat, nebo tak něco moc jsem to neřešil a poradil si ;)

Napsal: 12 zář 2018, 06:54
od turbo kamna power
Ano, schválený chip existuje, ale rozhodně to není originální chip :) asi by stálo za to zkusit nechat si nahrát zpět původní soft, jestli to není tím...

Napsal: 12 zář 2018, 06:54
od michalbo
Je fakt paráda, že to nekouří a nesmrdí a snad to má i příznivý vliv na zdraví, ale bohužel jsou s tím trable... Asi budu jezdit, dokud ta kontrolka filtru zhasíná a až pak to řešit. Doufám, že se mi nezačnou dít věci, které popisuje Miloš (wallbash). Možná mě napadá, ještě zkusit regeneraci jiným programem....

Napsal: 12 zář 2018, 07:21
od salko
Ako písal "kamna", skúsiť nahrať originálny soft na CAYC, zregenerovať a snáď to bude OK.

Napsal: 12 zář 2018, 07:44
od toefuk
daj si tam nahrat ori soft ako ti radia inak si budes nahanat chvost.

Napsal: 13 zář 2018, 08:15
od michalbo
Tak softem to snad nebude. Ten je tam asi 2 roky. Za těch 5 měsíců co auto mám, to také fungovalo normálně. Navíc nemá cenu nechat si snižovat z 92 kw na 77kw... Zkusím spíš nějaké to čidlo nebo lambda... Škoda že nepíše žádnou chybu...

Napsal: 13 zář 2018, 09:03
od dhfool
Udělej regeneraci za jízdy. Věřím tomu, že statická regenerace nebude záměrně (chlazení motorového prostoru a DPF) tak účinná. Sledoval bych teploty při regeneraci.

Napsal: 13 zář 2018, 16:55
od LibangVW
michalbo píše: Hodnota zaplnění je těch 24,7 g a maximum je 70 g
Tak to neni uplne pravda. 24,7g je mnozstvi sazi (SOOT) ktere jdou regenerovat. Ta maximalni hodnota 70g je popilek ( ASH ). Najdi si jeste aktualni zaneseni popilkem a hod to sem. Pokud budes na limitu tak s tim nic neudelas - vymena dpf .

Napsal: 14 zář 2018, 07:58
od michalbo
Nevíte někdo prosím jaké to má číslo Loc (aktuální zanesení popílkem) ?

Napsal: 14 zář 2018, 08:24
od Rayx
Obrázek

Particle filter; oil ash volume ;)

Napsal: 14 zář 2018, 09:25
od dist01

Napsal: 15 zář 2018, 22:06
od turbo kamna power
dist01: hádám, že CAYC není BMW motor :)

jinak co jsem tak vypozoroval za 100.000km, co jsem najezdil s CAYC, tak pro optimální funkci DPF se nestačí spoléhat pouze na pravidelné regenerace, ale je potřeba motor občas protáhnout, nejlépe do táhlého kopce a pořádně mu zatopit do maximálních otáček, aby se saze vypálily :)

Napsal: 17 zář 2018, 07:42
od dist01
Uplně není pravda že při plnym plynu to nejlíp regeneruje co mam vyzkoušeny tak to regeneruje nejlíp v momente když tesně lízneš 550 stuplnu ale jestě nejedes plny plyn. Páč plny plyn je z orignalu naladěny na lambdu 1.2 a to je hrana kouřivosti s malym množstvim zbytkového kysliku