volal som do obchodu skoda-diely.cz
pytal som sa na dpf pre motor CAYC..
mali bud
druhovyrobu: (je to polsky diel)
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 17327.html
prvovyrobu Škoda repas
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 34445.html
pytal som sa co je lepsie tak povedal ze ten repas, ze to je tovarensky repas a ze tam sa necisti ale meni ta vlozka cize je uplne nova a ma rovnaky obsah drahych kovov ako nova original...
pytal som sa ci ide o diel skoda economy tak ako maju na strankach a vraj ano
ten škoda repas maju uvedeny ako nahradu za vela kodovych oznaceni, mal by pasovat aj na oktaviu aj na superb
tak som ho objednal, zajtra alebo v pondelok pride
na servis nejdem teraz v piatok ale v pondelok rano, spravia mi diag, zistia ci je vsetko ok, skusia servisnu regeneraciu
sme dohodnuti, ze ked sa to nebude dat nastavit so starym filtrom tak, aby sa nespustala stale regeneracia tak poslu dpf na vycistenie (ak funguje)
rozhodol som sa ale, ze objednam tento skodovacky, prinesiem ho tam a nech to porovnaju ci sa to da nahradit, myslim co sa tyka potrubia.. lebo po pletenec to vyzera uplne rovnako a je to na rovnaky kod motora.. od pletenca neviem ci je to presne to iste lebo nevidim presne vyfukove potrubie ake mam ja tak neviem porovnat...
ak by to od pletenca nesedelo tak dam asi z povodneho dpf vyfukovu ruru odrezat a navarit na ten skodovacky... v hlbke duse ale verim ze to pasovat bude
______
"Koupili jsme všechny tři dostupné filtry pevných částic na Škodu Octavia II 1.6 TDI z let 2009 až 2013 a podrobili je důkladné analýze. Konkrétně jde o produkt s objednacím číslem 1K0254707KX, který se kromě velerozšířené octavie hodí i pro mnoho dalších modelů Škody a VW."
http://www.auto.cz/velky-test-filtru-pe ... psi-108610
--------------------------
nejake myslienky navyse
co som si odvodil z informacii na nete je, ze filter regeneruje casto preto, že v riadiacej jednotke je udaj o ulozenom popolceku vysoky, t. j. 81 gramov, pricom uz nad 70g sa odporuca vymena
ked prebieha regeneracia tak prebieha spravne lebo ked mi na chvilu prestane, tak pozriem do vagu a sadze su na hodnote 5g, co podla vsetkeho je uroven, ktora ma byt po dokonceni regeneracie
dalej som zistil ze udaj o mnozstve ulozeneho popolceka nie je merany, je iba vypocitany podla urciteho vzorca beruceho do uvahy pocet najazdenych kilometrov od posledneho vynulovania stavu popolceka, priemernu spotrebu a koeficient tusim 0,0046g.. ak sa ale filter nejakym sposobom cistil, alebo sa pouziva kvalitnejsie palivo, nemusi v nom byt take mnozstvo popolceka a regeneracia nemusi prebiehat tak casto...
snimac tlaku pravdepodobne meria iba to, ci je tlak za filtrom adekvatny hustote filtra.. mne ukazuje vo vagu spravny tlak...
otazka je, ci keby som nastavil uroven popolceka na nizsiu, ci by prilis caste regeneracie prestali... ja si myslim, ze ano... ale nejdem to robit lebo tieto veciu su vacsinou zlozitejsie ako sa zdaju a moje domnienky mozu byt zle..
samozrejme by to zvysilo sancu toho, ze mi v nejakom momente padne auto do nudzoveho stavu bez toho, aby o tom davalo dopredu nejako vediet