Vačka tdipd axr vše nové
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tenhle olej ještě před časem nebyl bezpopelnatej, to byl mj. důvod proč ho leju to svého auta. Ale nedivil bych se, kdyby to bylo už jinak.jericho-3 píše:Jak píše favo , bezpopelavé oleje hůře mažou a motory který na to jezdí jsou na to uzpůsobené...To tvrdí odborníci, samozřejmě je divné že vačka vypadá jako panna , kterou ještě nezkropil olej, ale jde o to, jak dlouho motor stál, protože tyhle novodobé sračky stečou velmi rychle..Vrátil bych se k oleji, KTERÝ TAM PATŘÍ, veškeré soukromé olejové inovace jsou kontraproduktivní...
Kterej olej podle tebe TAM PATŘÍ a současně prokazatelně není low ash? Myslím konkrétní značku a druh. Díky.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Já tam leju originál VW a na obalu je jasně napsáno, že není určen pro motory s DPF. To mi dává naději a jistotu, že tam leju ten správný olej co tam má být.
Zkoušel jsem Valvoline, Shell, Mobil, vše s normou 505.01 a jak píše Viči, při výměně oleje to teklo jako voda a už druhou vačku mám v kopru.
Za cca 1500 km mě čeká výměna oleje, tak jsem zvědav jak poteče ten VW.
Snad se zadaří spojit výměnu oleje s výměnou hlavy a vačky.
Nedávno jsem potřeboval dolít olej a neměli v obchodě v litrovce ten originál VW tak mi nabídli originál Opel s tím, že normu 505.01 plní taky a servisáci ze škodovky jej poučívají s tím, že je hustší a motor pak tolik ten olej nežere.
Za chvíli jedu pryč tak ho vyfotím a dám sem foto co mi to prodali.
Zkoušel jsem Valvoline, Shell, Mobil, vše s normou 505.01 a jak píše Viči, při výměně oleje to teklo jako voda a už druhou vačku mám v kopru.
Za cca 1500 km mě čeká výměna oleje, tak jsem zvědav jak poteče ten VW.
Snad se zadaří spojit výměnu oleje s výměnou hlavy a vačky.
Nedávno jsem potřeboval dolít olej a neměli v obchodě v litrovce ten originál VW tak mi nabídli originál Opel s tím, že normu 505.01 plní taky a servisáci ze škodovky jej poučívají s tím, že je hustší a motor pak tolik ten olej nežere.
Za chvíli jedu pryč tak ho vyfotím a dám sem foto co mi to prodali.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Mám tady souseda který má BXE bez dpf servisované ve škodovce, olej co 15000km a ve 100 tis/km výměna vačky na záruku. Když se vrátíme k problému na začátek, asi je pravda že některé oleje mají horší mazivost ale aby byla vačka takhle chytlá po 20 km to by v tom oleji muselo být snad přidané abrazivo.
ako hovorí hansdob, keď sa človek bližsšie pozrie na tie fotky, tak ten vrch je úplne suchý ako keby tam olej ani nebol, skôr to vyzerá že ten vrch nemaže vôbec ale veľmi málo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Já mám pořád v sobě podobné problémy minulosti, kdy např. Italové přišli v serii s hrníčkovými zdvihátky, auta se kupovala většinou v Tuzexu, ale samozřejmě lidé nechtěli dávat horentní peníze za oleje, tak tam lili obyč. olej do škodovek /M6ad/a jak vačky odcházely, potom firma přišla s tím, že vačky rozšířila, aby běžely po celé ploše a postupně se všě usadilo a co mne zaráželo, že vačka třeba zešpičatěla, ale pak se obrušování zastavilo a motor dojel s ní až do šrotu. Poté přišel koncern s jeho motory ,v 70.-80. tých letech obdobné konstrukce a tam snad nepamatuji případ, že by vačka odešla, bylo to nesmrtelné.. Ale postupně se přešlo na rolny s tím, že pevný styk vačka zvedátko/vahadlo/je nesmysl a nemůže to fungovat.. V otáčkách to asi nebude, samozřejmě náročnost konstrukce motorů se zvyšuje, u PD je to na hraně, ale stejně by mne zajímalo, když doba pokročila ve všech směrech včetně olejů, proč se toto děje a jak je možné, že u někoho, který tam leje co najde a výměnu oleje přetahuje, tak problémy nemá a naopak..Chtělo by to nějakého PANA konstruktéra . 

nepropadat panice...
Vím že u felicii se upravovaly kanály v hlavě a v bloku aby motor lépe mazal, možná by to nebylo odvěci udělat i u PD, protože to není první motor co vidím takto otevřený, a není kdoví jak umazaný od oleje.
Nejspíš ho nahoru jde hrozně málo a nejspíš to bude problém jen některých motorů, když u jiných žádný problémy nejsou. Kdo ví jestli soudruzi z VW nepřišli s nějakým zlepšovákem a problém byl na světě.
Přeci jen je víc verzí hlav, jsou německý a polský, jestli si dobře pamatuji, takže co když je problém hlavně u těch hlav made in skopčák.
Nejspíš ho nahoru jde hrozně málo a nejspíš to bude problém jen některých motorů, když u jiných žádný problémy nejsou. Kdo ví jestli soudruzi z VW nepřišli s nějakým zlepšovákem a problém byl na světě.
Přeci jen je víc verzí hlav, jsou německý a polský, jestli si dobře pamatuji, takže co když je problém hlavně u těch hlav made in skopčák.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Taky bych řekl, že u to mého motoru bylo nahoře oleje víc. A můj motor má najeto 285 tkm a vačka je OK.
Ale značka oleje asi nebude to úplně nejdůležitější.
Na služební 1,4 TDI AMF mám teď 312 tkm, motor je zatím bez zásahu a to jezdí posledních 100 tkm na Mogul 5W40 s normou 505.00. Ale výměny jsou po 12 tkm.
Ale značka oleje asi nebude to úplně nejdůležitější.
Na služební 1,4 TDI AMF mám teď 312 tkm, motor je zatím bez zásahu a to jezdí posledních 100 tkm na Mogul 5W40 s normou 505.00. Ale výměny jsou po 12 tkm.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Olej má specifikace VW505.01, takže tam patří. Navíc je 5W-40, takže autor nic nezanedbal. A to že bezpopelnaté oleje hůře mažou, platilo tak možná u ACEA C3, někdy z minulého desetiletí. Současná ACEA má stejné dané stejné max. opotřebení u C3 a i taktéž popelnatého oleje.jericho-3 píše:Jak píše favo , bezpopelavé oleje hůře mažou a motory který na to jezdí jsou na to uzpůsobené...To tvrdí odborníci, samozřejmě je divné že vačka vypadá jako panna , kterou ještě nezkropil olej, ale jde o to, jak dlouho motor stál, protože tyhle novodobé sračky stečou velmi rychle..Vrátil bych se k oleji, KTERÝ TAM PATŘÍ, veškeré soukromé olejové inovace jsou kontraproduktivní...
Tak tohle bych řekl vypadá OK, vačku pro vstřik to maže ažaž, ventilové vačky i hydra taky vypadaj mazané dostatečně. Tak že by opravdu i ocelová KS hřídel stála zaprd??? By mě zajímalo, jak tedy vypadaj vršky hyder, i bez demontáže hřídele, zvlášť když maj upravu pro míň mazavé oleje. Jen je divný, že přestožes to nefoukal, bylo to podle fotek opravdu hodně suchý/čistý.
https://www.myturbodiesel.com/wiki/cams ... pd-engine/
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=241279
Ten olej, jaké kupuješ balení, nebo je to dokonce jen nalévané? No, dovozce má být jen Top Oil Servis, a to asi jak pro ČR, tak SR. Tak snad se nám tu neobjevil nějakej dobytek, kterej by i tenhle moc neznámej olej chtěl padělat ... Ono když se srovnaj jejich ceny a ostatních prodejců, ale marže jsou na doporučených cenách velké ...
http://obchod.top-oil.cz/yf/@@q8%20formula%20excel
https://www.seznamzbozi.cz/?p_min=&p_ma ... +5W-40&o=2
https://www.myturbodiesel.com/wiki/cams ... pd-engine/
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=241279
Ten olej, jaké kupuješ balení, nebo je to dokonce jen nalévané? No, dovozce má být jen Top Oil Servis, a to asi jak pro ČR, tak SR. Tak snad se nám tu neobjevil nějakej dobytek, kterej by i tenhle moc neznámej olej chtěl padělat ... Ono když se srovnaj jejich ceny a ostatních prodejců, ale marže jsou na doporučených cenách velké ...
http://obchod.top-oil.cz/yf/@@q8%20formula%20excel
https://www.seznamzbozi.cz/?p_min=&p_ma ... +5W-40&o=2