Stránka 2 z 2
Napsal: 26 úno 2019, 16:51
od xxxALFxxx
Marek001 píše:Aha, tak v tom prípade je všetko inak, G9U 632 je 107 kW a má variabilné turbo (obtok majú len slabšie 2.5 dCi). Je teda jasné že po odpojení hadičky to ide ešte horšie. Takže v prvom rade treba skontrolovať reguláciu/ovládanie.
Fakt? Aha... Tak to jsem celou dobu mimo... Kamos mi rekl, ze tohle nataceci lopatky nema a vice jsem potom nepatral. Tak diky za upozorneni. Jako prvni zkusim vymenit ventil ovladani te regulace.
Napsal: 26 úno 2019, 20:35
od Marek001
No najskôr by som zmeral podtlaky, pozrel hadičky a pohyblivosť regulácie, až potom niečo menil.
Napsal: 01 bře 2019, 18:51
od xxxALFxxx
Zkusil jsem vyměnit ventil ovládání regulace turba a nic se nezměnilo.
Turbo prostě do nějakých 3000 ot./min vůbec neplní (nebo málo) .. kolem 3000 je teprve znát, že to zabírá.
Podtlakové hadičky jsem kontroloval a nepřipadá mi, že je někde netěsnost. Ale velikost podtlaku jsem ještě neměřil (nemám jak). Správná hodnota je -0,8 baru?
Napsal: 02 bře 2019, 19:42
od xxxALFxxx
VYŘEŠENO !!!!
Ještě teď tomu nevěřím a vy taky neuvěříte
Dneska mi to zase nedalo, tak jsem vzal zrcátko, baterku a kontroloval jsem hadice a mechaniku regulace. Přišlo mi, že se táhlo regulace hýbe nějak málo. Ale nevěděl jsem proč. Vzal jsem olej ve spreji, že to aspoň zcákám olejem, třeba se to rozhýbe. A v močálu bordelu pod táhlem a "packou" regulace jsem něco objevil .... MATKU .... ne mojí milovanou, ale něčí upuštěnou, která se náhodou s pravděpodobností jedna ku bambilionu zasekla přesně mezi turbo, packu a táhlo regulace. Ještě k tomu na sobě má přírubu, takže neproklouzla dál, ale časem se více a více zarážela. 4 hodiny jsem jí doloval ven. Teď auto jezdí jak formule a je po problému. Tušil jsem, že to bude nějaká blbost, ale toto mi hlava nebere
