Stránka 2 z 3
Napsal: 06 bře 2019, 20:37
od Biimbo
Akorát když rozebereš Fiata tak je tam většinou Bosch a ne jejich slavný Magnetti marelli. A commonrail musel taky udělat bosch, protože oni by to nedotáhli do konce. V dubnu jedeme do Itálie na tři týdny tak zas budu koukat kolik Fiatu zase potkám. Předpokládam že na pět koncernů jednoho.
Napsal: 07 bře 2019, 13:34
od jericho-3
Všimni si, že Němci vždy vše dotahují až do konce..nejdřív posbírají a okopírují co je okolo a pak s velkou slávou spustí výrobu..Vždy ten, kdo to první dá na trh, je otloukánek, kdy všichni chytráci sliní o tom, co vše je špatně..Bohužel už dávno nastala situace, že přes veškerou špionáž, to jde u němčourů od deseti k pěti..Sedneš dovnitř,no prostě krása, vše je uhlazeno, přesně zakryto, mnoho hovadin pro pouťáky, samé světýlko, pomůcky pro tlusté lenochy a možnosti, které nezná pomalu ani servisní technik..A to lidé chtějí, pro samý koncern není vidět auto. Ale člověk do toho sedne a jede v leklé rybě..Ale samozřejmě každý to má jinak, já nechci nic honit, přepínat, mít v autě zkřížen žebřinák s houpačkou a hrát si v kraksně na závoďáka a za chvilku se plížit za maringotkou komediantů..stačí jen přepnout program s hudbou z respiria.., která připomene F1..Už první Octavia potěšila, sice nebyla moc hezká, byl to samý kompromis , ale motor diesel dobrý, bohužel benzínové motory to byl technický chocholoušek. Žralo to, nejelo, motory bez života. Předešlá řada motorů přitom byla minimálně dobrá..A od té doby je to pořád stejné, tisíce KW a motory nechtějí žít, nemají duši...
P.S. Romku a vidíš , já měl Fiorino ještě s jednoduchým karbošem, slabý obsah /1116ccm/ a dodnes na něj vzpomínám s láskou a koukám , jak zapadá zo země..Úžasný stroj, dobře vymyšlený, jednoduchý, snadno opravitelný, ale nebyl pro burany, člověk se k němu musel chovat slušně, byla to lehká váha, která toho hodně uvezla...Prostě jsme každý jiný...

Napsal: 07 bře 2019, 14:01
od ROMEK
on má nové fiorino jak je citroen nemo atď. stare auta boli snad všetky dobre. Tady v ulici má pán na seat inca 1,4 tuši AEX nabehane okolo 620000km
Napsal: 07 bře 2019, 18:46
od jericho-3
Tyhle nové neznám a dám na tebe..
Napsal: 09 bře 2019, 14:54
od radeon97
Kupoval jsem na C2 sadu zadních ložisek Ruville, které jsem měl odzkoušené a v krabici na mě vykoukla ložiska Fag. Pry že Fag koupil Ruville proto jsou v sadě Ruville ložiska Fag. Cenově byly levnější než přímo ložiska Fag.
Napsal: 09 bře 2019, 14:57
od Tomas.cz
To je jeden podnik Schaeffler ( Luk, Ina, Fag, Ruville ).
Napsal: 09 bře 2019, 20:14
od Biimbo
bežně jsem bral Ruville hydra, byla v nich INA ale o třetinu levnější. Dneska je INA na něco ještě níž než ruville. Berete někdo díly od Stahlgrubera?
Napsal: 09 bře 2019, 20:47
od Tomas.cz
Od Stahlgruber CZ ano, ale přes APM v rámci jejich kooperace, nebo od Stahlgruber DE když není v ČR skladem.
Napsal: 10 bře 2019, 08:46
od roman1648
Taky to máme tak...a že je spousta přebalu,o tom žádná
Napsal: 10 bře 2019, 08:51
od ROMEK
Tomas.cz píše:To je jeden podnik Schaeffler ( Luk, Ina, Fag, Ruville ).
Je to tak ešte pod to spadá Continental, ATE-Teves , a continental kupil rok spátky Siemens .
Takže v zachvýlu už moc nenavymýšlas bude to jedna banda

Napsal: 10 bře 2019, 16:07
od fekálek
ROMEK píše:Tomas.cz píše:To je jeden podnik Schaeffler ( Luk, Ina, Fag, Ruville ).
Je to tak ešte pod to spadá Continental, ATE-Teves , a continental kupil rok spátky Siemens .
Takže v zachvýlu už moc nenavymýšlas bude to jedna banda

Ne jedna banda, ale jedna pakáž

Napsal: 19 bře 2019, 07:37
od Biimbo
tak jsem o víkendu shodil brzdy z transita, nahodil zpět kola a zatočil oběma koly. A klid. Žádný hučení. Jen lehký šustění (sotva postřehnutelný) válečkových ložisek. Ale vibrace za jízdy při 80 kmh které naposledy vyřešila právě výměna ložisek (jedno z nich bylo tehdy slyšet i při točení rukou) jsou zpět. Zkoušel jsem náboj zahřívat horkovzduškou a možná to šustilo krapet víc, ale nedokážu říct s jistotou. Vibrace jsou totiž až po nějaké době jízdy a zároveň pak začnou trochu kopat i brzdy. Každopádně loni to vyřešila výměna předních ložisek.
A teď otázka, má cenu kupovat origo nebo prostě ložisko musí hučet i nezatížený když je problém? Auto je težký, takže po zatížení se může situace změnit. Nebo hledat problém jinde. Kardan je převážený a prakticky tam byla jen malá odchylka, auto má najeto 100 tis, takže zadní náprava a diferenciál by měl být v pohodě.
Napsal: 30 bře 2019, 08:04
od Biimbo
tak nové zjištění, asi se to ozývá ze zadního pravého ložiska, je v něm vůle a trochu něco slyšet. Ono to jde trochu i z diferáku ale nejdřív vyřeším ložisko.
Je nějaký postup jak seřídit vůli na těch kuželíkových ložiscích nebo prostě, utáhnout,povolit, otáčet a utahovat dokud to nebude tak akorát?

Napsal: 31 bře 2019, 09:20
od titan0306
Utahovací moment bude předepsaný v DP
Napsal: 10 čer 2019, 13:07
od JARDA2
jen se zeptám,dělal sem zadní ložiska na jedničkovým meganu na 180tisících.jsou tam bubny.ted je najeto 252tisíc na pravý straně pořád stejný a dobrý, na levý straně už sem ho dělal 3x. na 205t.na 232t.na 247t. ted je 252t. a zase hučí.vůli nemá kolo se točí lehce. značku nevím kupoval sem ho u stahlgrubr. akorát vím že 232 až 247t tam bylo starline. není možný že je buben v pr. nebo nějak ohnutá náprava?guma se sjíždí normálně bouraný to nebylo