PD poškubávání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Docela rychlá reakce na příspěvek z 13.3.👍
Ale myslím že tím mu s PD moc nepomužeš...
Tak mu tedy poraď čím to je....
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Mě asi ne hele :-D
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Tak dneska přegumičkováno, vypadá to že to je Dobrý. Uvidíme časem. Na 3. válci byly viditelně gumičky v hajzlu. Ale počítal jsem že když dám gumičky, že si trošku sednou korekce, ale je to tak nějak stejný(ohřátý motor): 1. 1,25
2. 0,02
3. -1,81
4. 0,47
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Gumičky problém s korekcí neřeší problém je v dosedací ploše vstřiku tím jak narůstá komprese tak podložka neudrží tlak a foukne ti do šachty s naftou tím ti postupně klesá učinost válce a přes termoventil ti zavzdušnuje filtr a napění naftu kterou saje tandem a začne začarovanej kruh.Chce to zafrézovat dosedací plochu vstřiku bejvá slušně vymačkaná do boku od pohybu vstřiku a pokud je šachta vymačkaná hodně tak i když dokážeš vstřik dostat dovnitř a nepoškodit gumičku tak se stejně vykejvá a podfukuje.Nevím jak to řeší ostatní ale jinej způsob než sundat hlavu a opravit šachty neznám.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ještě k tvým korekcím jsou stále stejné nebo se občas posunou?často pokud jde jedem do plusu a další pálící do mínusu může korekce ovlivnit setrvačník nebo dokonce uložení motoru ale to se občas korekce prohazujou.Chtělo by to nalogovat i kanál 23 bip.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Hele korekce se pohybujou, třeba když jsem koukal na studenej motor, tak to bylo zhruba: 1. 0,6
2. 0,1
3. - 0,8
4. 0,4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“