Stránka 2 z 2

Napsal: 21 bře 2019, 21:26
od Car diag
Docela rychlá reakce na příspěvek z 13.3.👍
Ale myslím že tím mu s PD moc nepomužeš...
Tak mu tedy poraď čím to je....

Napsal: 21 bře 2019, 22:00
od Tomáš Čermák
Mě asi ne hele :-D

Napsal: 23 bře 2019, 19:17
od Tomáš Čermák
Tak dneska přegumičkováno, vypadá to že to je Dobrý. Uvidíme časem. Na 3. válci byly viditelně gumičky v hajzlu. Ale počítal jsem že když dám gumičky, že si trošku sednou korekce, ale je to tak nějak stejný(ohřátý motor): 1. 1,25
2. 0,02
3. -1,81
4. 0,47

Napsal: 23 bře 2019, 20:11
od geo
Gumičky problém s korekcí neřeší problém je v dosedací ploše vstřiku tím jak narůstá komprese tak podložka neudrží tlak a foukne ti do šachty s naftou tím ti postupně klesá učinost válce a přes termoventil ti zavzdušnuje filtr a napění naftu kterou saje tandem a začne začarovanej kruh.Chce to zafrézovat dosedací plochu vstřiku bejvá slušně vymačkaná do boku od pohybu vstřiku a pokud je šachta vymačkaná hodně tak i když dokážeš vstřik dostat dovnitř a nepoškodit gumičku tak se stejně vykejvá a podfukuje.Nevím jak to řeší ostatní ale jinej způsob než sundat hlavu a opravit šachty neznám.

Napsal: 23 bře 2019, 20:17
od geo
Ještě k tvým korekcím jsou stále stejné nebo se občas posunou?často pokud jde jedem do plusu a další pálící do mínusu může korekce ovlivnit setrvačník nebo dokonce uložení motoru ale to se občas korekce prohazujou.Chtělo by to nalogovat i kanál 23 bip.

Napsal: 23 bře 2019, 22:39
od Tomáš Čermák
Hele korekce se pohybujou, třeba když jsem koukal na studenej motor, tak to bylo zhruba: 1. 0,6
2. 0,1
3. - 0,8
4. 0,4