Stránka 2 z 2

Napsal: 10 říj 2019, 13:49
od sky59
Nejaky progress?

Napsal: 10 říj 2019, 14:16
od roman1648
Od ty doby to neudělalo
Jen se mi ale celkově ten volnoběh zdá dost nízej než proti tomu jak to bylo třeba před rokem,drží to odhadem tak 650ot(i podle otáčkoměru) nevím co se tam děje no

Napsal: 10 říj 2019, 17:32
od sky59
Objednaj si ten minivci, je since pomaly ale robot urobi za 10usd

Napsal: 10 říj 2019, 17:48
od roman1648
Pošli odkaz
Diky

Napsal: 10 říj 2019, 20:04
od geo
D4d bude mít scv ventilky na čerpadle jsou tam dva nebo jeden?Většinou právě haprujou ony a zlobí ten volnoběh později pak už i vysokej tlak a jednotka to zaznamená.Chtělo by to diag a mrknout na tlak paliva a jeho regulaci.Tyhle ventilky jdou dobře čistit pračkou na vstřiky.Ten palivák nahodou nemáš aby jsi ho kuchnul bohužel ani toyota není imuní naši naftě a ty vstřiky a čerpadla se pěkně sypou.Kamarád t má ravku přitaženou ze značky na 100tis ko čerpadlo i vstřiky odhad ve značce 120tis s čištěním a výměnou palivového sistému.

Napsal: 10 říj 2019, 20:23
od sky59
roman1648 píše:Pošli odkaz
Diky
https://www.aliexpress.com/item/3303718 ... 4c4dhmzKB8

Mam tento, 'nevyhoda, je ze pri logu zaznamenava iba raz za 2-3 sekundy, mne to bohate staci, nepptrebujem kabel za 300usd

Dalsou 'nevyhodou' je ze nepodporuje preprogramovanie RJ - u mna extra vyhoda :)

Robil som s nim aj active testy, bez problemu na LC200 rv 2008, ale na 100% to bezi aj na novych, je to otazka Techstream programu

Napsal: 11 říj 2019, 05:05
od roman1648
Ok diky

Napsal: 29 říj 2019, 11:53
od sky59
roman1648 píše:Ok diky
Uz mas?

Napsal: 29 říj 2019, 12:07
od roman1648
Nene neřešil jsem to zatím,dalo to pokoj a mám milion jiné hokny

Napsal: 13 pro 2019, 08:11
od roman1648
geo píše:D4d bude mít scv ventilky na čerpadle jsou tam dva nebo jeden?Většinou právě haprujou ony a zlobí ten volnoběh později pak už i vysokej tlak a jednotka to zaznamená.Chtělo by to diag a mrknout na tlak paliva a jeho regulaci.Tyhle ventilky jdou dobře čistit pračkou na vstřiky.Ten palivák nahodou nemáš aby jsi ho kuchnul bohužel ani toyota není imuní naši naftě a ty vstřiky a čerpadla se pěkně sypou.Kamarád t má ravku přitaženou ze značky na 100tis ko čerpadlo i vstřiky odhad ve značce 120tis s čištěním a výměnou palivového sistému.
Ahoj,
problém se začal zhoršovat, když to stojí přez noc startuju to natřikrát - chytne a hned zhasne, pak chytne jakoby nic,výkon a vše pak už normální,dlouhodobá spotřeba 5,8l
Ty ventilky jsou na vysokotlaku předpokládám ?

Napsal: 13 pro 2019, 08:55
od dreizig5
jj,je tam červenej a zelenej,vytáhnout ven a v ultrazvuku vyčistit,ted sem to řešil,ale start a vše bylo ok,jen to v tahu cukalo

Napsal: 13 pro 2019, 09:16
od roman1648
no to já to mám naopak, výkon a vše je ok jen ten start kdyz to dyl stoji,jakoby padla nafta se to chová

Napsal: 17 pro 2019, 08:05
od roman1648
dneska jsem na to vyjímečně nazapomněl, pumpička na filtru šla zmačknout tak stěží dvakrát,pak už tvrdá jak kamen,studeny start stejný, chytlo a zhaslo,na druhý pokus cajk takže padená nafta to asi nebude

Napsal: 22 led 2020, 11:54
od roman1648
Tak jsem se jal to nějak řešit, jak se ochladilo tak se to ještě zhoršilo, má to na vysokotlaku jeden SCV ventil ( suction control valve ) který prý nějak dávkuje palivo, origo v Toyotě mi řekli 11tis...
Tak jsem podle čísla z původního ventilu si to našel v Anglii, origo Denso necelý 4tis. auto ted stálo několik dní a mrzlo celkem pěkně, ráno to chytlo na první otočení a hned volnoběh vyskočil na ca. 1100 jak to má být za studena ;)