Znova brzdy O1 a nejspíš se dál nepohneme....

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Reálna skúsenosť do placu
Ako som hovoril menil som mk20 abs 4x4 za mk60 4x4 esp.
Odvzdusnenie? Na debila, žiadne hranie. Zaliať kocku, hbv, poslapat pedál a nakoniec cez akčné cleny spustenie eds. Pri bežiacom eds som povoloval odvzdusnovaky. Procedúra 2x potom už vzduch nešiel. Výsledok? Pri nastartovanom motore konečne pedál tuhne od 1/3 dráhy (tlak cca 40bar) pri plnom zosliapnuti čo to šlo (asi 1cm od podlahy) tlak 170 bar. Voziť som sa ešte nebol, ale pocitovo sa pedál tvári úplne inak ako pred tým. A to verím že po pojazdeni ešte nejaký vzduch vyjde von. Takže len k lepšiemu.
:roll:
Takže hádam to už bude brzdiť ako má :)

Btw kocka, hbv pred montážou úplne suché, zaoxidovane holendre od brzdovky, bohvie ako dlho to poliakovi hnilo na dvore.
Mx2
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 13 lis 2015, 00:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mx2 »

Gratuluji. U vyteklých dílů je to půl na půl podle mně, navíc ESP má jinak hydrauliku a pokud se nepletu umí zabrzdit i bez tlaku v HBV.

Takže to natlakuje třmeny a není problém odvzdušnit.

Já mám víc a víc podezření na ABS kostku, že v ní něco nedovírá nebo se zasekl solenoid či zkorodovalo nějaký pérko. ..nechápu kde se ztrácí tlak (půl chodu pedálu na vymezení vůlí, kdy po předchozím zabrzdění musím za kolo celkem vzít, abych s ním otočil...)

Podle hydraul. schémat mi aktivace ABS pumpy může maximálně nasát kapalinu z akumulátoru a tlačit ji zpět do HBV. Takže ten vzduch by mohl být jedině v kostce....

Ono i Mk20 tam má asi 12 nebo 14 elektroventilů a i po zalití vyhozené kostky a "cvakání" ventilama magnetem z harddisku z toho pořád šla pěna....Chtělo by to mít tu kostku ze skla :-).

Ještě něco v záloze na zkoušení snad mám.

adrian_B píše:Reálna skúsenosť do placu
Ako som hovoril menil som mk20 abs 4x4 za mk60 4x4 esp.
Odvzdusnenie? Na debila, žiadne hranie. Zaliať kocku, hbv, poslapat pedál a nakoniec cez akčné cleny spustenie eds. Pri bežiacom eds som povoloval odvzdusnovaky. Procedúra 2x potom už vzduch nešiel. Výsledok? Pri nastartovanom motore konečne pedál tuhne od 1/3 dráhy (tlak cca 40bar) pri plnom zosliapnuti čo to šlo (asi 1cm od podlahy) tlak 170 bar. Voziť som sa ešte nebol, ale pocitovo sa pedál tvári úplne inak ako pred tým. A to verím že po pojazdeni ešte nejaký vzduch vyjde von. Takže len k lepšiemu.
:roll:
Takže hádam to už bude brzdiť ako má :)

Btw kocka, hbv pred montážou úplne suché, zaoxidovane holendre od brzdovky, bohvie ako dlho to poliakovi hnilo na dvore.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Mx2"]Gratuluji.

si vem soused naproti odvzdušnoval spojku půl dne , škoda 120, prolil litry kapaliny a spojka nešla, kvalt si musel narvat, nějak mi to nedalo přijdu k autu, vemu klíč soused našlapal povolím trubku u hlavního spojkového válce udělalo to prsk :) a spojka fachčila jak má ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Spojka má své zákonitosti a samozřejmě v pumpě není vzadu "zpěváček"jako u brzdy..Proto ji můžeš odvzdušnit zespoda, např. napojit přední brzdu a kapalinu protlačit až nahoru. Příběhy o odvzdušńování spojky by vydaly na knihu.. A často se stávalo, že umořený mechán rezignoval a přišla nová síla a napoprvně to zvládla..Často je tam podtlak a když se to nechá chvíli, tak se to chytne.. Někdy je dobré /tam kde to jde/cvičit se spodním válcem tam a zpět a on si sám natáhne kapalinu..., popřípadě fouknout do nádobky vzduch.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Spojka má své zákonitosti

jardo nemá

dalo by se říct že jsem 46 let posledlý opravami motorvých vozidel,a jestli jsi četl moji poslední záhadnou spojku tak po 6 ti hodinách jsem koupil přes metr hadice, nasadil ji na odvzdušnovák, nalil ji plnou kapaliny, povolil zapumpoval utáhl a OK,
to nebyl zákon ale asi mě osvítil duch svatý, pro své jednání nemám žádné zákoné vysvětlení? ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Možná ano, jsi nový mesiáš, ale já nedávno dělal Avii poslední model a majitel už vytahoval sirky, že to zapálí, pedál spojky ležel jako lemra na podlaze, a kupec byl na cestě.. Bylo to s chlupem.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Možná ano,

jardo mezi ty mesiáše bych se řadil, mám kamarády vrstevníky v autorizácích a prej je to už jenom v piči ;) tak se tomu můžem všemu jenom smát (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“