Gratuluji. U vyteklých dílů je to půl na půl podle mně, navíc ESP má jinak hydrauliku a pokud se nepletu umí zabrzdit i bez tlaku v HBV.
Takže to natlakuje třmeny a není problém odvzdušnit.
Já mám víc a víc podezření na ABS kostku, že v ní něco nedovírá nebo se zasekl solenoid či zkorodovalo nějaký pérko. ..nechápu kde se ztrácí tlak (půl chodu pedálu na vymezení vůlí, kdy po předchozím zabrzdění musím za kolo celkem vzít, abych s ním otočil...)
Podle hydraul. schémat mi aktivace ABS pumpy může maximálně nasát kapalinu z akumulátoru a tlačit ji zpět do HBV. Takže ten vzduch by mohl být jedině v kostce....
Ono i Mk20 tam má asi 12 nebo 14 elektroventilů a i po zalití vyhozené kostky a "cvakání" ventilama magnetem z harddisku z toho pořád šla pěna....Chtělo by to mít tu kostku ze skla

.
Ještě něco v záloze na zkoušení snad mám.
adrian_B píše:Reálna skúsenosť do placu
Ako som hovoril menil som mk20 abs 4x4 za mk60 4x4 esp.
Odvzdusnenie? Na debila, žiadne hranie. Zaliať kocku, hbv, poslapat pedál a nakoniec cez akčné cleny spustenie eds. Pri bežiacom eds som povoloval odvzdusnovaky. Procedúra 2x potom už vzduch nešiel. Výsledok? Pri nastartovanom motore konečne pedál tuhne od 1/3 dráhy (tlak cca 40bar) pri plnom zosliapnuti čo to šlo (asi 1cm od podlahy) tlak 170 bar. Voziť som sa ešte nebol, ale pocitovo sa pedál tvári úplne inak ako pred tým. A to verím že po pojazdeni ešte nejaký vzduch vyjde von. Takže len k lepšiemu.

Takže hádam to už bude brzdiť ako má
Btw kocka, hbv pred montážou úplne suché, zaoxidovane holendre od brzdovky, bohvie ako dlho to poliakovi hnilo na dvore.