Ty SGA převodovky jsou fakt specifický, mají závitový ne zrovna povedený synchrony a kromě T5 se stejnejma se to nedá srovnávat třeba s Octou a jinýma autama!!!
galaxy AUY 1,9 85 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Dej tam originál Miloši, zkoušel jsem taky za ty roky všechno možný, ale origo je nejlepší. Sixta mi doporučil ekvivalent od Castrolu a není to úplně ono. Taky se mi zdá, že se to po výměně zlepšuje postupně až něco najedeš (pokud tam není úplně co tam nepatří), jako by byl v těch synchronech nasáklej 
Ty SGA převodovky jsou fakt specifický, mají závitový ne zrovna povedený synchrony a kromě T5 se stejnejma se to nedá srovnávat třeba s Octou a jinýma autama!!!
Ty SGA převodovky jsou fakt specifický, mají závitový ne zrovna povedený synchrony a kromě T5 se stejnejma se to nedá srovnávat třeba s Octou a jinýma autama!!!
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="daniel.987"]Dej tam originál Miloši, jako by byl v těch synchronech nasáklej 
to je už pořešené je tam origo já už těch převodovek mnoho řešil, ted tu mám zrovna ten syndrom jako by byl v těch synchronech nasáklej
u chryslera, nemožné zařadit jedničku a dvojku, dal jsem do převodovky hydrauliku a čistím synchrony, dvojka už de a jednička na dvakrát na třikrát, ale zařadím, až tu nasáklinu vyčistím dám origo
nevhodný plastifikátor může převodovku nenávratně zničit
to je už pořešené je tam origo já už těch převodovek mnoho řešil, ted tu mám zrovna ten syndrom jako by byl v těch synchronech nasáklej