galaxy AUY 1,9 85 kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Dej tam originál Miloši, zkoušel jsem taky za ty roky všechno možný, ale origo je nejlepší. Sixta mi doporučil ekvivalent od Castrolu a není to úplně ono. Taky se mi zdá, že se to po výměně zlepšuje postupně až něco najedeš (pokud tam není úplně co tam nepatří), jako by byl v těch synchronech nasáklej :D
Ty SGA převodovky jsou fakt specifický, mají závitový ne zrovna povedený synchrony a kromě T5 se stejnejma se to nedá srovnávat třeba s Octou a jinýma autama!!!
Sharan ASZ
Octavia AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34092
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="daniel.987"]Dej tam originál Miloši, jako by byl v těch synchronech nasáklej :D


to je už pořešené je tam origo já už těch převodovek mnoho řešil, ted tu mám zrovna ten syndrom jako by byl v těch synchronech nasáklej :D u chryslera, nemožné zařadit jedničku a dvojku, dal jsem do převodovky hydrauliku a čistím synchrony, dvojka už de a jednička na dvakrát na třikrát, ale zařadím, až tu nasáklinu vyčistím dám origo ;) nevhodný plastifikátor může převodovku nenávratně zničit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“