Stránka 2 z 3
Napsal: 17 bře 2020, 21:14
od Biimbo
Pokud máte děti tak víte že koupit za 1000,- balík hadrů na další půl rok života je výhodný i pro ty s q7. Pokud se jedná o výlet 20km tam a to samý zpět.
Napsal: 23 bře 2020, 19:27
od jericho-3
Ostuda žít jen z pověsti v minulosti..Tohle jsem teda až takhle nečekal.....
https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... e-21002944
Napsal: 24 bře 2020, 14:16
od WOB
40.000,-Kč za rozvody ?
po nákupu, vyměnte silentbloky a kompletní ramena, zadní differenciál ... LOL
Zlatá Toyka
Napsal: 24 bře 2020, 14:38
od honzik.habr
Rozvody na N47 v original materialu jsou za cca 12.500 plus 2000 za těsnění + olej a filtry. motor musi ven ale za 2dny je to v klidu hotovy.
Sada obsahuje:
řetěz pre pohon olejového čerpadla 11 41 7 797 896
spodní rozvodový retěz 13 52 8 589 971
retězové kolo vysokotlakého čerpadla 13 52 7 797 906
horní rozvodový retěz 11 31 8 570 649
horní vodící lišta 11 31 7 797 899
spodní vodicí lišta 13 52 8 573 158
spodní napínaci lišta 13 52 8 573 159
řetězové kolo olejového čerpadla 11 41 7 798 019
horní napínaci lišta 11 31 7 797 898
horní napínak 11 31 8 576 201
retězové kolo vačky 11 31 8 509 926
spodní napínak retězu 13 52 7 797 905
šroub retězového kola vysokotlakého čerpadla 13 52 7 800 395
vše orig bmw 12 674 Kč
simer kliky - Reinz 11 14 7 797 490 674 kč
tesneni olejove vany - Reinz 11 13 7 807 302 617 Kč
sada tesnení víka ventilu - Reinz 11 12 7 807 017 807 Kč
tesnenie na kryt rozvodu - Reinz 11 14 7 797 491 632 Kč těsnění komplet Victor Reinz
Olejovy filtr
Olej
Jinak manželka F31 má brali jsme se sport podvozkem a automatem, 18kola , vyhozené runfluty a jízdní vlastnosti určitě lepší jak O3

.
Jen to chce vzit vybevenejší auto , a nebrat zaklad co testovali. Dát mu pravidelnou udržbu a zatím žádny problem.
Napsal: 24 bře 2020, 14:43
od jericho-3
Ty opravdu máš zato, že nejvybavenější auto je nejlepší? Já mám zato, že právě auto, které musí výbava držet na silnici je ten největší sráč..Kam se poděl náskok BMW co se týče jízdních vlastností? Stačí malá porucha a stojí to balík a z auta je paskvil..

Napsal: 24 bře 2020, 15:05
od rudy5
Jericho ale bmw zase není pre chudákov,
Napsal: 24 bře 2020, 15:24
od ROMEK
Byl sem u kámoša išel sem mu neco robit na naklaďáku a ukazoval mi nový minibagr CATerpilar a nadával jak špaček. Teče po pul roku pístnica nefunguje sterač vyráža poistku a deklovaní teho bagru šus plechy poprichytavane sem tam nejakým šrubem a drnčí to. Ríkal že oproti staršímu modelu kvalita brutal dole. Takže to bude to šetrení všade a teda nejsu odborník na bagre ale myslím že CATerpilar patrí k tým lepším
Napsal: 24 bře 2020, 16:16
od honzik.habr
Já myslel nebrat se základním podvozkem, bud M-paketovy nebo sportovní , pak vyhodit run-flaty , ty jízdní vlastnosti jsou pak mnohem lepší.To samé sedačky, ty základní jsou katastrofa.
Napsal: 24 bře 2020, 18:18
od fekálek
serte na ty šunty a honem do bazaru pro fiaty bravoooo, to je přece kára

Napsal: 24 bře 2020, 20:10
od jericho-3
Hlupáku, bohužel jízdní vlastnosti Brava by mnohdy moderní kraksny mohly závidět. Je to samá elektronika od tlumičů až po veškerý pohon a stačí malá závada, orezlá kostra a je to žebřiňák , proto už to dnes má často kola větší než 21 palců, což kdysi měly jen motokrosy..Jenže moderní poloblb musí mít možnost "vše ovládat" a obložen obrazovkami v podstatě ovládá h.vno..Dělají z něho vola a on to bere jako svou genialitu...Ale je pravda, že v koloně je to bezva..

Napsal: 24 bře 2020, 20:34
od Biimbo
Ja to říkám furt, co byste za ty peníze chtěli, když to stojí stejně jako před 20 lety. To je jako byste chtěli aby dobrý pivo stálo v hospodě 12 Kč jako tenkrát.
Napsal: 24 bře 2020, 21:09
od roman1648
To je dost ne,já když začínal s pivem tak jsem chodil za 7,90 a to je mě pouhých 38

,jasně ze mnozi pamětníci to budou pamatovat za kacku..
Pravda že v dobách kdy se vydělávalo 1500 ušetřit na auto který stalo 70tis. je nepředstavitelné...i kdyby člověk šetřil 1/3 což je 500 a to bylo hodně,je to 6tis.za rok tzn. šetřit cca. 12 let...

čest naším otcům a matkám že jsme nemuseli chodit pěšky nebo MHD...
Pravda,nebylo moc lidí kdo si koupil funglovku,pár v dědině (myslím u nás na lontu) ale i tak

Napsal: 24 bře 2020, 22:17
od Marek001
Obvykle sa nezapájam do tém ktoré sa netýkajú techniky, ale tu mi to nedá. Tiež nechápem ako napr. v 80. rokoch keď sa zarábalo povedzme tých 1500 Kčs v čistom mohli kúpiť ľudia auto ojazdené za 20-30 alebo nové za tých 70, ale viem že napríklad moji rodičia kúpili televízor za 16000, obývačka 12000, sedačka 22000 spálňa 12000, ojazdená Š1000 za 18000 a pod. Zas ani ten byt nebol úplne zadarmo, myslím že dali 24000. Teraz každý trochu šikovný človek má za mesiac aspoň tých 1500€ ale ak by mal niekto dať napr. 16000€ za telku tak si to neviem predstaviť. Asi toľko vtedy ľudia nevyhadzovali na blbosti, mne ťahá tiež na 38 ale pamatám si za socíku nákupy len chleba, maslo, mlieko. Alebo neviem teda. A s pivom som začínal dosť neskoro ale cigarety památám za 16-20 korún

Napsal: 24 bře 2020, 22:35
od rudy5
Ono vtedy keď kupovali obývačku vedeli že ju budú mať 30rokov ,dnes keď niečo také kúpiš nevieš ci to 10r budeš mať a kvalita je mizerná vo všetko ,my tiež sme kupovali video teda tatko Toshiba za 28tis to bolo peňazí vtedy stryko ho doviezol z Nemecka možno druhý v dedine video a teraz to stojí pár supov teda u iná technika ,potraviny boli lacné a kvalitné ,oblečenie niečo stalo ale vydržalo ,nábytok kvalita ,dnes nič pomaly kvalitné nekupis akurát že ťa elektronika stojí pár supov už a potraviny kvalita išla dolu akurát že uz niektoré tie naše výrobky z malých fariem sú ako tak .Pamätám keď dobrý kvalitný jogurt nikto nechcel jesť lebo prišlo danone

dnes to je najväčšia sracka ,samo že to bolo aj predtým len to bolo niečo nové .
Napsal: 25 bře 2020, 07:57
od jericho-3
Přesně jak píšete a člověk to i pochopí, bohužel to beru prakticky, když už dnes musí být i baterie přímo origo, a dnes už se zvyšuje i palubní napětí , vůz má často i 2 baterie, vše musí být pimptlich , což vyžaduje dostupný speciální servis, /ale co když se jede mimo EU/a auto současně ztrácí cenu jako ojetina..Když se po 2OOOOO km rozsype podvozek, převodovky o agregátu nemluvě, a často to netrvá dlouho, tak vyhazovat peníze tímto způsobem není zrovna ekonomické. Představa, že dám MEGA a budu mít soupis, co vše musím absolvovat , /oleje v převodovkách apod./ abych auto udržel pořád v chodu a za pár let bude auto bezcenná vykopávka , to není můj šálek kávy..Ale samozřejmě proti gustu není dišputát..Jen ta technika člověka naštve, když po testu experty doporučí jako motor z 9 možností jen jeden, a to ten nejstarší...
