
1 .9 dTI netáhne- VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 zář 2007, 17:29
- Bydliště: Benešovsko
Odpovědi: 0
Ahoj,dneska jsem se dostal na diagnostiku a tam mi vylíčili k tomuto problemu tyhle poruchy-obvod snímače signálu setrvačníku,obvod snímače polohy pedálu plynu,spínač snímače tlaku oleje a moc mi to do poruch motoru nejde obvod brzdového světla. ted mám dilema v tom,co začít měnit...
Moc vlastne vubec mi ten mechanik neporadil co stím a tak nevím do čeho se pustit...
Moc vlastne vubec mi ten mechanik neporadil co stím a tak nevím do čeho se pustit...
Renault Megane 1.9dTi,98 Ps,rv 97
Mišun jestli se ti ještě chce zkus tedy proměřit snímač polohy plynu
napajecí napětí na konektoru musí být 5V
napětí na výstupu 0V-5V
odpor na snímači mezi plus a minus má mít 900 až 1100 ohmů
a protože součástí je i snímač volnoběhu zkus proměřit mezi 1 a 6 odpor
má mít 1100 až 1400 ohmů.
Dej vědět

napajecí napětí na konektoru musí být 5V
napětí na výstupu 0V-5V
odpor na snímači mezi plus a minus má mít 900 až 1100 ohmů
a protože součástí je i snímač volnoběhu zkus proměřit mezi 1 a 6 odpor
má mít 1100 až 1400 ohmů.
Dej vědět


-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 zář 2007, 17:29
- Bydliště: Benešovsko
Odpovědi: 0
No já jsem byl na diagnostice ted pred minulý týden a ted tam žádná porucha nebyla a to jsem mezi diagnostikama najel nějakejch 5 tis km. Oni ty poruchy tam mohli být už jak dlouho protože já jsem s nikdy před tím na diagnostice nikdy nebyl.
Ty kontakty jsem dělal to byla jedna z prvních věcí a vše jsem hezky několikrát vyháhl a prostříkal. Ale jinak děkuji za snahu moc si toho cením
Ale zkusím ten pedál proměřit podle tvého návodu a uvidí se.
Ty kontakty jsem dělal to byla jedna z prvních věcí a vše jsem hezky několikrát vyháhl a prostříkal. Ale jinak děkuji za snahu moc si toho cením

Ale zkusím ten pedál proměřit podle tvého návodu a uvidí se.
Renault Megane 1.9dTi,98 Ps,rv 97
Ono spravovat takovýhle auto(závadu) bez diagnostiky je docela napytel.Já sám se tím živým,a když mám něco takovýho řešit jako melouch bez diag.tak na to radši kašlu.Páč to jaksi nemá dost evektivní výsledek.Zabejváš se tim nesmyslně dlouho a ve finále zjistíš že je to ko..tina,na kterou bych s asistencí diagnostiky přišel za pár minut.Možná to zní divoce,ale mám to prostě vyzkoušený.A asi nejen já
Taky by to chtělo vědět tkový ty základy,jestli to má EGR-aby těsnil a nepouštěl výfuk když nemá,jestli to má váhu která měří správně,snímač tlaku vzduchu,tlak v sání by měl bej okolo 1bar(kolem 2bar absolutní)
Ten brzdovej snímač je taky běknej svinec,auto bak nejede ani za mák když je v prdeli.Jeden je pro jednotku a druhej pro světla,nebo je sdruženej.Jednotka pak myslí,že brzdíš a ubírá výkon.Těch možností je hafo.Každopádně jestli je to Comonrail tak nízkej tlak paliva by to zaregistrovalo,takže v čeroadle bych to asi nehledal
Ten brzdovej snímač je taky běknej svinec,auto bak nejede ani za mák když je v prdeli.Jeden je pro jednotku a druhej pro světla,nebo je sdruženej.Jednotka pak myslí,že brzdíš a ubírá výkon.Těch možností je hafo.Každopádně jestli je to Comonrail tak nízkej tlak paliva by to zaregistrovalo,takže v čeroadle bych to asi nehledal
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 zář 2007, 17:29
- Bydliště: Benešovsko
Odpovědi: 0
Pajda já vím že takovýhle zkoušení je na nic ale pořád si říkám jestli bych to třeba nezjistil sám doma.
Na diagnostice jsem samozřejmě byl a vím že bez ní se kolikrát nedozvíš vůbec nic. Já jsem zkoušel i třeba odpojit váhu vzduchu a ta je asi ok-protože pak už to nechtělo jet vůbec. Vyměnil jsem čidlo nasávanýho vzduchu protože když jsem ho odpojil tak tam nebyla žádná změna a tak sem si myslel že to bude tím ale nebylo.
S tím snímačem brzd se mi to taky vůbec nelíbí na diagnostice jsme koukali jak zlobí ale kdyby byl v háji tak to nepojede v celým rozsahu otáček ne?
ERG jsem měl venku a vyčistil a i zkoušel jsem ho a těsnil ale jak říkáš kdo ví co to vyvádí v provozu.
Čím dál víc si myslím že to bude v čerpadle protože to uplně jako by ubere ve stejných otáčkách.pak zase zabere a treba na dálnici si všichni mysleji co jsem to za magora když v táhlým kopci je předjedu a za chvilku mi to nejede. Comon to nemá a tak si myslím jestli by to třeba nebyla regulace dodávky paliva.
P.S. Příjemný svátky všem...
Na diagnostice jsem samozřejmě byl a vím že bez ní se kolikrát nedozvíš vůbec nic. Já jsem zkoušel i třeba odpojit váhu vzduchu a ta je asi ok-protože pak už to nechtělo jet vůbec. Vyměnil jsem čidlo nasávanýho vzduchu protože když jsem ho odpojil tak tam nebyla žádná změna a tak sem si myslel že to bude tím ale nebylo.
S tím snímačem brzd se mi to taky vůbec nelíbí na diagnostice jsme koukali jak zlobí ale kdyby byl v háji tak to nepojede v celým rozsahu otáček ne?
ERG jsem měl venku a vyčistil a i zkoušel jsem ho a těsnil ale jak říkáš kdo ví co to vyvádí v provozu.
Čím dál víc si myslím že to bude v čerpadle protože to uplně jako by ubere ve stejných otáčkách.pak zase zabere a treba na dálnici si všichni mysleji co jsem to za magora když v táhlým kopci je předjedu a za chvilku mi to nejede. Comon to nemá a tak si myslím jestli by to třeba nebyla regulace dodávky paliva.
P.S. Příjemný svátky všem...
Renault Megane 1.9dTi,98 Ps,rv 97