Stránka 2 z 4
Napsal: 01 zář 2020, 05:35
od DIAGNOSTIK
Zanesené talířky ventilů,,,,občasné nepochopitelné výpadky válců....Dal bych sračku do benzínu a pojezdil....
Napsal: 01 zář 2020, 06:47
od Rayx
Až vyřešíš ten problém kolem G274 a tlakem paliva v systému, vyřešíš tím velmi pravděpodobně i ty kolem lambda regulace až na ty blbě zapojený nebo prohozený lambdy G39 a G108 před katíkama pod chybou 16424 / P0040 / 4028 / 000064, na což se už ptal i geo
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 191/000401
Possible causes:
Fuel pressure too low / high
(G247) faulty
Too much resistance in the electrical circuit
No (too little) fuel available
Fuel filter clogged
Broken gas pump
Engine control module
Possible solutions:
Check fuel quantity
Check / replace fuel filter
Check (measurement blocks) / repair / replace the fuel pump
Check (measurement blocks) / replace (G247)
Check / repair wiring and connections between ECU and (G247)
Check (measurement value blocks) / replace Engine control module
No a sání a zabordelený sedla sacích ventilů si pak budeš mechanicky muset jistě očistit s těma nalítanýma km, na to neplatí nic jiného. EGR to jistě má, jen ho nevidíš a nechápeš ...
Je to zřejmě BLV s variátory jak na sací tak výfukové vačce, tedy funkce EGR je prováděna variabilním časováním a překrýváním otevírání ventilů, tzv. vnitřní EGR bez externího EGR ventilu ...
Na pochopení bude stačit SSP od mladšího sourozence ze SUPa, str. 11
https://uloz.to/file/FaQ77RqZv/69-zazeh ... kw-fsi-pdf
Re: 3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Napsal: 01 zář 2020, 06:59
od slovacek.milos
[quote="DafiBoos"]Zdravím Vás.
kup jednokontaktní svíčky dej tam odtrh O.5 mm a bude po problému

Napsal: 01 zář 2020, 09:59
od Source
Má to vnútorné EGR tak ako už bolo spomenuté čiže prekrývaním strihu ventilov. Každopádne je to FSI a priamovstrek takže ventily sa lúbia zanášať. Skús zobrať vcds a pozrieť na fuel trimy aké ti hádžu lambdy. Poprípade otestovať cez vcds VVT a iné veci ktoré sa dajú a uvidíš na čom si
Re: 3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Napsal: 01 zář 2020, 11:36
od jericho-3
Svíčkami se začíná a někdy končí..
Napsal: 01 zář 2020, 12:12
od Huml
tu chybu se snímačem tlaku mi vypisovala 1,8 TSI, když jsem vyměnil PCV ventil za nejakej šmejd, co neudržoval v motoru správnej podtlak a jak byl motor studenej a kolem kroužku byl větší profuk, byla chudá směs a zároveň to vyhodilo tu chybu snímače, jelikož si jednotka myslí, že ten tlak není správnej, když nemůže přidat nabohatosti a na čidle je tlak správnej, zaměřil bych se na kontrolu bohatosti dle lambda regulace a hledal proč je to chudý, zvlášť když píšeš, že to kolikrát vypadá, že běží na 5 válců, tady bude možná někde zakopanej pes, v přisávání vzduchu za klapkou
Napsal: 01 zář 2020, 13:52
od DafiBoos
Popravdě je tu teď tolika rad (za to vážně děkuji) ne nestíhám zkoušet opatření.
Jen pro doplnění, o tom EGRu jsem fakt nevěděl.
Palivový filtr jsem ani ja ani jiny nmechanik nenašel.
Ty lambdy prej házejí chybu právě protože to dělá bordel v te směsi až se to prý vyřeší bude to OK.
Dili co se davali když se neco vymenilo byly vzdy podle toho co bylo předtím.
A když se tedy zeptám a chci jít cestou nejmenšího odporu. Čím bych mel začít ať je cesta nejméně náročná? Vážně všem kdo přispěli komentáre moc děkuji.
Napsal: 01 zář 2020, 14:57
od Rayx
Tohle není moc rozšířená motorizace, tak si k tomu dohledej co nejvíce info, SSP nebo přímo DP pro daný kod motoru.
SSP 360 od VW by mohlo hodně pomoci, bohužel není v češtině, ale to by dneska neměl být problém.
Palivový filtr je kombinace s podávačkou v nádrži. A co vidím v labelu, palivová pumpa se adaptuje, to by se mohlo také prověřit kromě tlaku paliva samotného. Mrkni jak se chová, pod 231/2 požadavek a 231/3 skutečnost.
Napsal: 01 zář 2020, 15:09
od geo
Jako základ budeš muset vědět že ti sonda reguluje správnou řadu a nedej na řeči že prej.Už jsem se stím setkal a každej pak říkal že na sondy nesahal.Odpoj jednu sondu a sleduj ktatá řada se zapíše a podle toho se dohledá osazení sond.
Napsal: 01 zář 2020, 17:20
od DafiBoos
sondy by se prohodit neměli mají barvy.
Napsal: 01 zář 2020, 19:33
od geo
Zasuvka ano ale zavit je stejnej a sondy jsou blízko sebe takže kabel dá.Ale dělej si to po svém.
Napsal: 01 zář 2020, 20:46
od DafiBoos
Ok máš pravdu skouska nic nestojí.
Jen se zeptam. Škubání zacalo z ničeho nic, bez zasahu do nějaké elektolroniky. Je možné ze to předtím fungovalo?
Napsal: 02 zář 2020, 07:08
od Rayx
Si prověř stav kabeláže a konektorů od těch předních lambd, třeba se to tam zelení a proto ty sporadický chyby.
Prostě jde o to, že tu máš nějaký zapsaný chyby, tak máš postupovat logicky podle toho, co ty chyby znamenaj a ne,
že začneš uplně naslepo z druhýho konce, viz třeba ta "moudrá" rada tady postnutá ohledně jednokontaktních svíček s odtrhem 0,5,
která tady ale nic neřeší a jen odvádí od problému ...
Jasně, někdy to neukazuje napřímo, ale ty chyby jsou dost vypovídající
16424 / P0040 / 4028 / 000064
Napsal: 02 zář 2020, 19:35
od Source
Presne tak, tie lambdy sa prehodiť dajú, pri škrtiacej klapke síce máš konektory farebné ale pri lambdách myslím nie sú, takže skúsil by som toto najprv vyrieši't a uvidíš čo ďalej, ale kedže prepokladám že históriu nepoznáš a nevieš čo tam kde robil, inak lambdy sú rovnaké akurát ti potom reguluje opačne BANK 1 a BANK 2 (čiže 1,2,3, a 4,5,6) valec
Napsal: 03 zář 2020, 01:34
od jericho-3
DafiBoos píše:Popravdě je tu teď tolika rad (za to vážně děkuji) ne nestíhám zkoušet opatření.
Jen pro doplnění, o tom EGRu jsem fakt nevěděl.
Palivový filtr jsem ani ja ani jiny nmechanik nenašel.
Ty lambdy prej házejí chybu právě protože to dělá bordel v te směsi až se to prý vyřeší bude to OK.
Dili co se davali když se neco vymenilo byly vzdy podle toho co bylo předtím.
A když se tedy zeptám a chci jít cestou nejmenšího odporu. Čím bych mel začít ať je cesta nejméně náročná? Vážně všem kdo přispěli komentáre moc děkuji.
Fakta nám říkají jedno, motor jezdil místo na doporučený 98 octanový benzin na 95 -ku..Žádné aditivy, zda někdo vůbec někdy měnil svíce se neví, zda se někdo někdy na ně podíval jak válce pálí , taky ne. A že by dráteníci ve všech servisech byli pitomci, to asi ne. Možná kouknout kamerkou do válce,zda by něco ukázalo při otevřených ventilech..A že motory FSI jsou hnojomety je všeobecně známo, že u menších obsahů se musí sem tam šlápnout na plyn, aby dostalo od turba kyslík a trochu jelo je fakt, ale u tohoto obsahu to není moc třeba , motor se může převalovat a jelikož jsou všude omezení , tak to stačí..Co dělá automat? Udržuje motor právě v režimu co nejoptimálnější spotřeby, což je právě režim, který motor nejvíc ničí..Ten motor je sebedestruktviní a hnojomet jede na plné pecky, a je vlastně zázrrak, že při 300000Km to ještě vůbec jede. Motor potřebuje gaunera, který ho nenechá vydechnout a který pendluje hlavně po dálnici a vyhazovat prachy za drahý benzin má jako koníčka..Základní rada je taková, zbav se tohoto nedochůdčete, nebo tě oprava finančně sežere..to je cesta nejmenšího odporu.. Už toho vydržel až moc..
