Stránka 2 z 2
Napsal: 17 říj 2020, 17:01
od Marek77
Funguje to, mnohokrát potvrzeno osobně.
Napsal: 17 říj 2020, 19:13
od Marek001
Ja mám na aditíva do paliva pozitívny názor (hlavne VIF mám to viackrát prakticky overené), ale pridávať niečo do oleja vo mne vzbudzuje nedôveru, ale neviem to zdôvodniť že prečo

Asi chýba nejaký relevantný výskum, ale tam si každá firma aj tak často zaplatí výsledok vopred. Ale raz sme čosi naliali do prevodovky O1, hrozne hučala, a normálne potom stíchla, už neviem čo to bolo ani ako to pokračovalo lebo auto krátko potom išlo na Ukrajinu
Napsal: 24 říj 2020, 23:50
od NOVON
roman1648 píše:Myslím že tím nic nepokazíš,hlavně těm co mají plyňáky a tankují jednou za půl roku za 500 to ordinuju pravidelně
Ahoj,já používám v poměru 1000:1 , normálně do benzínu tohle :
https://www.liqui-moly.cz/vozidla-na-pl ... -1336.html
Rayx píše:BSE jako MPI navíc bez EGR zas tak na špinění sedel sacích ventilů netrpí, jako je známá spíše třeba jeho chuť po oleji.
Mám jej v Touranu,nejezdil od novoty na LL intervaly a olej nebere

Napsal: 31 říj 2020, 20:23
od Huml
Napsal: 01 lis 2020, 11:19
od fekálek
Pěknej článek, myslím, že je rozhodnuto, začneme lejt VIF

Napsal: 01 lis 2020, 12:11
od Tomas6
Ja ho tam leju co to auto mám(cca 8000km)a nějaký rozdíl jsem zatím nepoznal.
Spíš asi budu muset sundat sání a podívat se jak na tom je karbon na ventilech. Najeto to má 240tis a občas se mi zdá že to nejede tak jak by mělo.
Napsal: 01 lis 2020, 14:51
od fekálek
To máš 110 kw? to už to najelo 240000 a žije to jo? To mám celkem dobrý vyhlídky teda asi

Napsal: 01 lis 2020, 18:22
od Tomas6
103kw. 240tis není ještě tak moc. Druhá už má skoro 310 a ta lítá jako splašená. Ale s tou jezdí pilot ne řidič. Třetí nějakých 180 a čtvrtá jen 120. Všechny jezdí a jezdí,jen běžný servis.Jen ta moje je po řidiči napůl důchodce. Myslel jsem si že ji rozjezdím,částečně se povedlo,ale jak ta s těma 310
tis nejede. Jak budu mít druhé auto k dispozici tak sundám sání ať mrknu na ty ventily,myslím že tam budou nánosy a vstřiky asi pošlu do Jetservisu do Hradce.
Napsal: 02 lis 2020, 06:33
od fekálek
Tak to jsou dobré zprávy, jen jericho si vokouse nehty
Napsal: 02 lis 2020, 07:48
od Tomas6
Jericho ať si kouše co chce. Ty 1.4 nejsou špatné motory,když dostávají pravidelnou údržbu a jezdí s tím člověk co se nebojí šlápnout na plyn. Jak píšu,tu moji měl nějaký dědkostyl řidič a je to poznat. Nicméně nemám z toho žádné nervy,na to moje ježdění naprosto dostačující.
Na druhou stranu nevím jak třeba ve VW,tam co jsem někde kdysi dávno četl ty motory mají i kompresor a údajně spolehlivost nic moc. Ale co to bylo za generací motoru a za kód to netuším. Jen vím o jednom touranu kde to právě dost zlobilo.
Napsal: 02 lis 2020, 10:29
od váha
MQB má jinou řadu motoru,tj 1.4TSI v OIII je jiný než co bylo v PQ35, navíc i v PQ35 byl 1.4TSI jen turbo ty byly relativně OK a pak 1.4TSI turbo kompresor a tam to bylo slabší se spolehlivostí. Věc druhá je že tomu taky dost pomohli mechání, který srali na nějaký dotahování svíček na moment a pozici, atd...
Napsal: 02 lis 2020, 13:13
od balon
A když už tu řešíte motory 1.4 sice odbočím, ale jak na tom jsou ty 1.4tsi 90kw krom rozvodů a ty věci kolem rozvodů?
Napsal: 02 lis 2020, 15:28
od jericho-3
Tomas6 píše:Jericho ať si kouše co chce. Ty 1.4 nejsou špatné motory,když dostávají pravidelnou údržbu a jezdí s tím člověk co se nebojí šlápnout na plyn. Jak píšu,tu moji měl nějaký dědkostyl řidič a je to poznat. Nicméně nemám z toho žádné nervy,na to moje ježdění naprosto dostačující.
Na druhou stranu nevím jak třeba ve VW,tam co jsem někde kdysi dávno četl ty motory mají i kompresor a údajně spolehlivost nic moc. Ale co to bylo za generací motoru a za kód to netuším. Jen vím o jednom touranu kde to právě dost zlobilo.
Jericho to má na háku, aspoň tenhle motor k něčemu je a jak píše Tomas 6 , chce to čoud a pořád jen neškudlit a doporučoval bych chrochtákům, aby nepřecházeli na benzin, protože jejich návyky nejsou kompatibilní s přímým vstřikem. Zrovne teď jsem se dočetl , co potřebuje česká modla oktavia po 170000 km za 350000kč a které motory jsou doporučovány..Je to k pláči a SM konečně popisuje reálný stav a ne pohádky ovčí babičky a pro továrnu, aby jim půjčila další výtvory na testy..Doporučoval bych, aby ten odkaz na aditivy, co jste zde přečetli by měl znát každý borec, co se plete kolem aut, je to už dost staré.,Protože v obraze není jen ten, co zná každou píčovinu moderní doby, bez které žádný převzdělaný evropan nemůže žít. ale měl by být v obraze i o technické úrovni toho, co změní kraksnu v pohybující se množinu součástek.

Napsal: 15 pro 2020, 14:09
od OťasTDi
Tak já se jen přidám...Používám VIF do benzínu do té svojí Fábie HTP BME stále (asi dvakrát jsem to prohnal čističem vstřiků od Liqui Moli hned po koupi)
Do mojí O1 TDi ASV dávám zimní VIF a párkrát jsem použil Diesel Cleaner od STP...ale teď plánuji něčím ty vstřiky pořádně prohnat...známý mi dal tip na nějaký zázračný přípravek ProTec...taková oranžová pixla. Pokud byste někdo měl zkušenosti, tak napíšete...do oleje se vcelku bojím, aby to nakonec něco fakt ještě neuvolnilo a nějaká usazenina pak něco někde naopak nepřicpala....ale to je jen moje paranoia
Napsal: 16 pro 2020, 08:28
od slovacek.milos
bez vif nejezdím ani kilometr,
v případě že budu měnit sací koš tak bude bílý, a pokud sdělám u nafty deklík na čerpadle je tam čisto ne černo,
stačí i půl mililitru na litr, nebo tankovat EO optimal