Stránka 2 z 3

Napsal: 23 říj 2020, 20:15
od hansdob
Romane nevzdávej se. Stejně nás to nemine.

Napsal: 23 říj 2020, 23:16
od testasstreta
Jsem 60km od Prahy smer Brno. Co je to za rok a motor?

Napsal: 24 říj 2020, 05:51
od roman1648
2016 CRL

Napsal: 25 říj 2020, 15:33
od dibarbora
fekálek píše:To je pěkný, 30ka to je celkem palba. Kdo bude proboha tyhle auta opravovat. Začíná to bejt všechno složitý jak velín v Temelíně (wallbash)
Budeš resp. každý, kto sa opravovaním bude chcieť živiť sa bude musieť niečo nové naučiť... inak holt smola a zmena zdroja obživy. Však tento Superb má len štart stop a rekuperačné dobíjanie... čo potom v budúcnosti to kvantum viac či menej zhybridnených áut kombinovaných so smartphone ovládaním? V aute prítomné dve napäťové hladiny.... . Aj keď najviac to doľahne na autorizáky... na jedného "mechanického" mechanika budú potrebovať aspoň troch autotronikov/elektronikov, ktorí dokážu udržať tempo s vývojom a nové veci absorbovať a pochopiť....

Napsal: 25 říj 2020, 15:51
od Marek001
No, už teraz je ten čas (a bude horšie) že sa treba postupne začať špecializovať. Buď na nejakú značku, alebo ešte lepšie - na nejaký konkrétny systém a v tom sa vzdelávať. Lebo držať krok so všetkým a vo všetkom sa nedá...

Napsal: 25 říj 2020, 16:23
od Biimbo
Jednou bude ježdění hodně drahý. Jako bývalo kdysi létání.

Napsal: 25 říj 2020, 18:09
od dibarbora
Drahé bude toto prechodné obdobie.. ak enormný politický tlak na elektrifikáciu bude úspešný a nejakým asi aj zázrakom sa podarí vyriešiť všetky technicko-bezpečnostné bolesti elektromobility od nabíjania, cez kapacitu, životnosť, požiarnu bezpečnosť a recykláciu akumulátorov... samozrejme aj za primeranú cenu, tak potom budeme na tom lepšie ako je to teraz... či to aj tak bude.... ???

Napsal: 25 říj 2020, 18:33
od chosepm
Tak pokud nedobijis, bude logicky svítit kdeco. Po tom jdi jako první.
Ten altik testovali? Řekl jsi jim, že to nejspíš prepolovali?

Napsal: 25 říj 2020, 19:29
od roman1648
Jojo dělal to Baes v Brně ti spravují i pro autorizaky tak snad cajk

Napsal: 25 říj 2020, 20:31
od chosepm
Zkoušel jsi klidovej odběr a jestli to dává přímo na alternátoru?
Jednotka Regulace baterie nekomunikuje? Nejebli ti tam nějakej jinej regl, věděli že to má start/stop?

Napsal: 26 říj 2020, 07:26
od roman1648
No to je asi to kde musím začít je tam nějaká baterka Fiamm 70Ah která tam zjevně nepatří, je možný že to celý blbne kvůli tomu ? Taxikáři no...

Napsal: 26 říj 2020, 07:51
od Rayx
Baterka FIAM to maximálně odnese, když to není AGM nebo EFB, v tom hlavní problém není.

To je přesně ono, drožkář! se pustí se do auta a ví o tom kulový.

By mě zajímalo, jak to pářili, každopádně ten obvod, který měla chránit ta 30A by chtělo prověřit, co na tom visí, to je ten kámen ;)

Napsal: 26 říj 2020, 08:09
od roman1648
To je celý z prdele do toho i blbá doba, nemáš čas na to chvíli mrknout, mrda jiný práce do toho pořád někdo jezdí přezouvat...

Napsal: 26 říj 2020, 17:09
od testasstreta
já teda Romanovi nechci radit, mimochodem jsem taky Roman :D ale pokud bude poslouchat místní členy a bude zkoušet opravy který mu to radíte, jako že to bude dobíjením nebo že se jednotky rozkodovaly a je potřeba s tim neco najezdit aby se dokodovaly tak to bude mít na dílně ještě hodně dlouho (LOL) ke mě to vozit nemusíš tohle totoiž bejvaj pěkný vý-rdy... pokud bys ale chtěl a majitel je schopen zaplatit x dní práce co na tom pravděpodobně bude tak to klidně přivez já tu výzvu přijmu. ta poslední věta mě bude asi mrzet (noteeth) tady je na mě číslo: 770 117 800

Napsal: 26 říj 2020, 17:21
od roman1648
Díky někoho si na to sehnali v autorizaku takže předkládám pacienta jinam a vůbec mě to nesere
Ale díky za ochotu