Škoda Yeti 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
poradis postup na ten test, ked tu bude auto precitam to anglickym VCDSom, motor je CUUA nenasiel som tu taky postup https://diagnostics.vis4vag.com/cs/moto ... -edc17c64/
alebo je to toto https://diagnostics.vis4vag.com/cs/moto ... scr-adblue
alebo je to toto https://diagnostics.vis4vag.com/cs/moto ... scr-adblue
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
tak sonda NOX na skusku vymenená za použitú to isté číslo, po case sa objavila zlta kontrolka znovu tentokrat toto,motor CUUA
Address 01: Engine Labels: 04L-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H20 4260
Software Coding: 01190012042611090000
Work Shop Code: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8
2 Faults Found:
31183 - Catalyst System; Bank 1
P0420 00 [237] - Efficiency Below Threshold
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 145504 km
Date: 2065.14.08
Time: 15:27:25
Engine RPM: 1437.00 /min
Normed load value: 36.5 %
Vehicle speed: 74 km/h
Coolant temperature: 90 °C
Intake air temperature: 52 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 14.800 V
Unlearning counter according OBD: 40
Mean injection quantity: 6.64 mg/stroke
Post injection 3: quantity spec. value: 3.27 mg/stroke
Turbocharger 1 turbine output: temp. sensor 1: B1: raw value: 692.2 °C
Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 457.9 °C
Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 630.9 °C
Temp. dwnstrm. of oxi-cat without fuel combustion: calculated: 639.6 °C
29630 - Reductant Flow
P218F 00 [096] - No Flow Detected
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 145279 km
Date: 2065.14.02
Time: 11:05:14
Engine RPM: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 8 °C
Intake air temperature: 9 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 11.800 V
Unlearning counter according OBD: 27
Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 4.5 °C
Reducing agent pump module relative press.: calculated: 0 hPa
Reducing agent fill level sensor: act. value: 95.8 mm
Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 2.2 °C
Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
Reducing agent system: current status: COSCR_STANDBY
Reducing agent system: current status-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1
Readiness: 1 1 0 0 0
CZ VCDS
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260
Kódování: 01190012042611090000
Číslo dílny: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8
2 závad nalezeno.
31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145504 km
Datum: 2065.14.08
Čas: 15:27:25
Otáčky motoru: 1437.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 36.5 %
Rychlost vozidla: 74 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 52 °C
Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
Napětí svorky 30: 14.800 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 6.64 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.27 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 692.2 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 457.9 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 630.9 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 639.6 °C
29630 - Tok redukčního prostředku
P218F 00 [096] - není zjištěn
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145279 km
Datum: 2065.14.02
Čas: 11:05:14
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 8 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 9 °C
Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
Napětí svorky 30: 11.800 V
Čítač zapomenutí po OBD: 27
Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 4.5 °C
Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa
Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 95.8 mm
Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 2.2 °C
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_STANDBY
Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1
Readiness: 1 1 0 0 0

Address 01: Engine Labels: 04L-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H20 4260
Software Coding: 01190012042611090000
Work Shop Code: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8
2 Faults Found:
31183 - Catalyst System; Bank 1
P0420 00 [237] - Efficiency Below Threshold
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 145504 km
Date: 2065.14.08
Time: 15:27:25
Engine RPM: 1437.00 /min
Normed load value: 36.5 %
Vehicle speed: 74 km/h
Coolant temperature: 90 °C
Intake air temperature: 52 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 14.800 V
Unlearning counter according OBD: 40
Mean injection quantity: 6.64 mg/stroke
Post injection 3: quantity spec. value: 3.27 mg/stroke
Turbocharger 1 turbine output: temp. sensor 1: B1: raw value: 692.2 °C
Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 457.9 °C
Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 630.9 °C
Temp. dwnstrm. of oxi-cat without fuel combustion: calculated: 639.6 °C
29630 - Reductant Flow
P218F 00 [096] - No Flow Detected
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 145279 km
Date: 2065.14.02
Time: 11:05:14
Engine RPM: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 8 °C
Intake air temperature: 9 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 11.800 V
Unlearning counter according OBD: 27
Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 4.5 °C
Reducing agent pump module relative press.: calculated: 0 hPa
Reducing agent fill level sensor: act. value: 95.8 mm
Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 2.2 °C
Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
Reducing agent system: current status: COSCR_STANDBY
Reducing agent system: current status-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1
Readiness: 1 1 0 0 0
CZ VCDS
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260
Kódování: 01190012042611090000
Číslo dílny: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8
2 závad nalezeno.
31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145504 km
Datum: 2065.14.08
Čas: 15:27:25
Otáčky motoru: 1437.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 36.5 %
Rychlost vozidla: 74 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 52 °C
Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
Napětí svorky 30: 14.800 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 6.64 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.27 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 692.2 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 457.9 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 630.9 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 639.6 °C
29630 - Tok redukčního prostředku
P218F 00 [096] - není zjištěn
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145279 km
Datum: 2065.14.02
Čas: 11:05:14
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 8 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 9 °C
Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
Napětí svorky 30: 11.800 V
Čítač zapomenutí po OBD: 27
Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 4.5 °C
Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa
Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 95.8 mm
Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 2.2 °C
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_STANDBY
Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1
Readiness: 1 1 0 0 0

Naposledy upravil(a) dream7000 dne 20 bře 2021, 13:00, celkem upraveno 1 x.
vitajte vo svete emisnych systemov euro 5/6/7/8/9/10....a to sranda ešte len začína!
Tieto nič nehovoriace zavady sú uplna topka
sám VW to nevie riešiť!!! Prezradím Vám, že táto závada môže vzniknúť u niektorých motorov kvoli 1-4 rozdielnym veciam... Teda táto závada nevzniká z "jediného" dôvodu....môže mať viac rôznych príčin podľa typu motora....a bude furt rovnaká s rovnakym cislom.. proste fasa 



"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
problemom je ze zavady su uni..ale existuje mnoho verzii motorov.jeden ma adblue..druhy nema, dalsi ma 1 egr..iny ma 2 egr....milion kombinacii... niekde je kat scr samosatne inde je v dpfku....DPF ako take má okrem regeneracie este dalsie 2 rutiny ktorými čistí síru a zbavuje sa NOX usadenín...kazda tato rutina ked zlyha, system ukaze kat ako bez efektivity...domerat to je vec do labáku.
Alebo teda mozete skusat diely, či sa podarí ....
Alebo teda mozete skusat diely, či sa podarí ....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
bol som ho prevetrat po niekolkych km zlta naskocila zase tentokrát toto:
že by ten katalyzátor bol KO?
1 nalezena chyba:
31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145535 km
Datum: 2065.14.09
Čas: 16:00:27
Otáčky motoru: 2417.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 45.5 %
Rychlost vozidla: 79 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 51 °C
Tlak okolního vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 11.67 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.24 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 681.9 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 507.1 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 662.4 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 649.1 °C
Readiness: 1 1 0 0 1
že by ten katalyzátor bol KO?
1 nalezena chyba:
31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145535 km
Datum: 2065.14.09
Čas: 16:00:27
Otáčky motoru: 2417.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 45.5 %
Rychlost vozidla: 79 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 51 °C
Tlak okolního vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 11.67 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.24 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 681.9 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 507.1 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 662.4 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 649.1 °C
Readiness: 1 1 0 0 1
Re:
Ahoj. Podařilo se ti vyřešit tenhle problém? Mám dojem, že mám podobnou situaci během regenerace DPF.dream7000 píše: ↑20 bře 2021, 15:34 bol som ho prevetrat po niekolkych km zlta naskocila zase tentokrát toto:
že by ten katalyzátor bol KO?
1 nalezena chyba:
31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145535 km
Datum: 2065.14.09
Čas: 16:00:27
Otáčky motoru: 2417.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 45.5 %
Rychlost vozidla: 79 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 51 °C
Tlak okolního vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 11.67 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.24 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 681.9 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 507.1 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 662.4 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 649.1 °C
Readiness: 1 1 0 0 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
Re: Škoda Yeti 2016
ano, vymena NOX senzora a flash rj novym sw, toto sudruhovia z CR nezvladli....uz ma noveho majitela chvalabohu, auto s dpf a mocovinou uz nechcem ani vidiet, radsej sa budem prepravovat na veteranoch
Re: Škoda Yeti 2016
Zajímavé. AdBlue je u mého vozidla vypnuté (jsem to zjistil až po koupi), a firmware je aktuální. Možná bylo vypnutí AdBlue provedeno nesprávně?
DFCA 2.0 TDI
04L906026MT
4775
EV_ECM20TDI01104L906026MT
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
Re: Škoda Yeti 2016
mas tu samu chybu? mozno naozaj ten katalyzator uz je na odchode.....