Stránka 2 z 3

Napsal: 25 pro 2020, 13:49
od octaviask
Tak to veru nebude rovnake..pretoze VAG diesle po 2014 sa vyrábajú s mnohými verziami systémov a tým pádom u každého je iný kat, má inú úlohu...a tým pádom inú diagnostiku a iné možnosti príčiny.

Napsal: 25 pro 2020, 18:48
od DIAGNOSTIK
Ta chyba vznikla v průběhu regenerace, pokud jsem se koukal...Proto ty teploty...

Napsal: 25 pro 2020, 18:54
od váha
Ta prvni chyba je nejaka blbost >> sporadicka obcas se u aut se SCR objevi, tj. udelat test efektivity SCR. A k druhé chybě použij anglické VCDS, český překlad stojí za... No občas se nepovedl (LOL)

Napsal: 25 pro 2020, 21:06
od dream7000
poradis postup na ten test, ked tu bude auto precitam to anglickym VCDSom, motor je CUUA nenasiel som tu taky postup https://diagnostics.vis4vag.com/cs/moto ... -edc17c64/

alebo je to toto https://diagnostics.vis4vag.com/cs/moto ... scr-adblue

Napsal: 19 bře 2021, 18:18
od dream7000
tak sonda NOX na skusku vymenená za použitú to isté číslo, po case sa objavila zlta kontrolka znovu tentokrat toto,motor CUUA

Address 01: Engine Labels: 04L-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H20 4260
Software Coding: 01190012042611090000
Work Shop Code: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8
2 Faults Found:

31183 - Catalyst System; Bank 1
P0420 00 [237] - Efficiency Below Threshold
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 145504 km
Date: 2065.14.08
Time: 15:27:25

Engine RPM: 1437.00 /min
Normed load value: 36.5 %
Vehicle speed: 74 km/h
Coolant temperature: 90 °C
Intake air temperature: 52 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 14.800 V
Unlearning counter according OBD: 40
Mean injection quantity: 6.64 mg/stroke
Post injection 3: quantity spec. value: 3.27 mg/stroke
Turbocharger 1 turbine output: temp. sensor 1: B1: raw value: 692.2 °C
Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 457.9 °C
Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 630.9 °C
Temp. dwnstrm. of oxi-cat without fuel combustion: calculated: 639.6 °C

29630 - Reductant Flow
P218F 00 [096] - No Flow Detected
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 145279 km
Date: 2065.14.02
Time: 11:05:14

Engine RPM: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 8 °C
Intake air temperature: 9 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 11.800 V
Unlearning counter according OBD: 27
Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 4.5 °C
Reducing agent pump module relative press.: calculated: 0 hPa
Reducing agent fill level sensor: act. value: 95.8 mm
Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 2.2 °C
Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
Reducing agent system pressurization release conditions-Bits 0-7: 0
Reducing agent system: current status: COSCR_STANDBY
Reducing agent system: current status-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1


Readiness: 1 1 0 0 0


CZ VCDS
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260
Kódování: 01190012042611090000
Číslo dílny: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8
2 závad nalezeno.

31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145504 km
Datum: 2065.14.08
Čas: 15:27:25

Otáčky motoru: 1437.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 36.5 %
Rychlost vozidla: 74 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 52 °C
Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
Napětí svorky 30: 14.800 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 6.64 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.27 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 692.2 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 457.9 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 630.9 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 639.6 °C

29630 - Tok redukčního prostředku
P218F 00 [096] - není zjištěn
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145279 km
Datum: 2065.14.02
Čas: 11:05:14

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 8 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 9 °C
Tlak okolního vzduchu: 930 mbar
Napětí svorky 30: 11.800 V
Čítač zapomenutí po OBD: 27
Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 4.5 °C
Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa
Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 95.8 mm
Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 2.2 °C
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_STANDBY
Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 1


Readiness: 1 1 0 0 0

(wallbash)

Napsal: 20 bře 2021, 12:17
od octaviask
vitajte vo svete emisnych systemov euro 5/6/7/8/9/10....a to sranda ešte len začína! (wallbash) Tieto nič nehovoriace zavady sú uplna topka :) sám VW to nevie riešiť!!! Prezradím Vám, že táto závada môže vzniknúť u niektorých motorov kvoli 1-4 rozdielnym veciam... Teda táto závada nevzniká z "jediného" dôvodu....môže mať viac rôznych príčin podľa typu motora....a bude furt rovnaká s rovnakym cislom.. proste fasa :)

Napsal: 20 bře 2021, 12:44
od dream7000
ved prave, sudruhovia z NDR sa moc neukazali v dobrom svetle...

Napsal: 20 bře 2021, 12:48
od anydraj
Vsichni maji maslo na kvetaku

Napsal: 20 bře 2021, 12:58
od dream7000
google ukazuje dost caste podobne zavady u forda, skusime este vstrekovac ADB prehodit za druhy no, vari sa dakedy uspech dostavi.....ale ak si nevedia ani v skode s tymto rady tak to je krasna reklama, este skusim ci nemaju nahodou nejaku aktualizaciu sw zistit v ofiko skode

Napsal: 20 bře 2021, 13:28
od octaviask
problemom je ze zavady su uni..ale existuje mnoho verzii motorov.jeden ma adblue..druhy nema, dalsi ma 1 egr..iny ma 2 egr....milion kombinacii... niekde je kat scr samosatne inde je v dpfku....DPF ako take má okrem regeneracie este dalsie 2 rutiny ktorými čistí síru a zbavuje sa NOX usadenín...kazda tato rutina ked zlyha, system ukaze kat ako bez efektivity...domerat to je vec do labáku.

Alebo teda mozete skusat diely, či sa podarí ....

Napsal: 20 bře 2021, 15:34
od dream7000
bol som ho prevetrat po niekolkych km zlta naskocila zase tentokrát toto:
že by ten katalyzátor bol KO?

1 nalezena chyba:

31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145535 km
Datum: 2065.14.09
Čas: 16:00:27

Otáčky motoru: 2417.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 45.5 %
Rychlost vozidla: 79 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 51 °C
Tlak okolního vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 11.67 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.24 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 681.9 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 507.1 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 662.4 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 649.1 °C


Readiness: 1 1 0 0 1

Re:

Napsal: 29 led 2024, 17:19
od zackk
dream7000 píše: 20 bře 2021, 15:34 bol som ho prevetrat po niekolkych km zlta naskocila zase tentokrát toto:
že by ten katalyzátor bol KO?

1 nalezena chyba:

31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 145535 km
Datum: 2065.14.09
Čas: 16:00:27

Otáčky motoru: 2417.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 45.5 %
Rychlost vozidla: 79 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 51 °C
Tlak okolního vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Průměrné množství vstřikování: 11.67 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 3.24 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 681.9 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 507.1 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 662.4 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 649.1 °C


Readiness: 1 1 0 0 1
Ahoj. Podařilo se ti vyřešit tenhle problém? Mám dojem, že mám podobnou situaci během regenerace DPF.

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 29 led 2024, 20:18
od dream7000
ano, vymena NOX senzora a flash rj novym sw, toto sudruhovia z CR nezvladli....uz ma noveho majitela chvalabohu, auto s dpf a mocovinou uz nechcem ani vidiet, radsej sa budem prepravovat na veteranoch

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 29 led 2024, 22:37
od zackk
dream7000 píše: 29 led 2024, 20:18 ano, vymena NOX senzora a flash rj novym sw, toto sudruhovia z CR nezvladli....uz ma noveho majitela chvalabohu, auto s dpf a mocovinou uz nechcem ani vidiet, radsej sa budem prepravovat na veteranoch
Zajímavé. AdBlue je u mého vozidla vypnuté (jsem to zjistil až po koupi), a firmware je aktuální. Možná bylo vypnutí AdBlue provedeno nesprávně?
DFCA 2.0 TDI
04L906026MT
4775
EV_ECM20TDI01104L906026MT

Re: Škoda Yeti 2016

Napsal: 30 led 2024, 08:59
od dream7000
mas tu samu chybu? mozno naozaj ten katalyzator uz je na odchode.....