Stránka 2 z 7
Napsal: 18 led 2021, 13:32
od roman1648
Dozadu - kolem o zub k oknu
Napsal: 18 led 2021, 14:05
od slovacek.milos
[quote="Marek77"]Jak myslíš. Přesto bych zkusil to kolo čerpadla na řemenu přesadit o zub zpátky.
proč zpátky na tom ti grafu píšou že počátek vstřiku pro zobraení de příliš brzdy tak snad ubrat směrem dopředu ne

Napsal: 18 led 2021, 14:15
od RadekA6
kdyz příliš brzy, takže tam stříkne daleko před horní uvrati? Takže by jako o zub dozadu ne? 🤔
Napsal: 18 led 2021, 15:34
od slovacek.milos
RadekA6 píše:kdyz příliš brzy, takže tam stříkne daleko před horní uvrati? Takže by jako o zub dozadu ne? 🤔
jasné to byl trénink

Napsal: 18 led 2021, 16:48
od RadekA6
chyták že?

Napsal: 18 led 2021, 16:53
od Marek77
Dej potom vědět, jak to dopadlo. Tohle jsou zkušenosti k nezaplacení....
Mezi námi, nebylo by to poprvé, co motor postavený na značky nechodil a muselo se laborovat. U jednoho Tranzita, ale to už je dávno, jsem musel čerpadlo přesadit o dva zuby na kole, aby to chodilo, jak má.
Napsal: 18 led 2021, 17:54
od jericho-3
Ano, tady je notebook v podstatě k ničemu, je to mechanický problém. Já jednou málo utáhl kolo čerpadla , a byla tam vůlička, kterou jsem neviděl a ani netušil a motor pořád bíle kouři, už jsem byl nešťastný tak volám dědkovi co ty čerpadla dělal, zda se mu něco nevysmeklo. Dědek povídá, nemel mladej bylo na stolici, bádej co jsi zkurvil a pamatuj si, jakákoliv vůle, nebo porušení tuhosti uložení čerpadla se projeví skákajícím předvstřikem a bílým kouřem. Utáhl jsi kolo čerpadla na klínku dobře? Tak to kolo sundám a moje blbost byla ihned vidět. A jen taková zajímavost, kroužkoval jsem Opela diesel, které stály zaprd a stalo se mi přesně to samé, tak vše kontroluji, možná celý den a pořád nic. A nakonec jsem zjistil, že hliníkové lože čerpadla, které jsem ze zoufalství prohlížel, bylo prasklé a jak říkal ten machr dědek, byla narušena tuhost upevnění a předvstřik lítal kam chtěl - čerpadlo se nahýbalo -pružilo při odporu při vstřiku paliva..Dal jsem jiný odlitek a byly to housličky...

Napsal: 18 led 2021, 19:17
od Tomas6
Jo to jak kolega dělal motor na bagru, nějaký new holland, udělal, poskládal, vzal čerpadlo, donesl do diesel servisu, tam mu ho nastavil, zajistil. Montáž na motor,montáž motoru, komplet zborka bagru a? Bagr nejel, bez výkonu, těžký výhul, prostě na prd. Takže rozborka bagru, demontáž a rozborka motoru,kontrola snad všeho, nic podezřelého se nezjistilo, tak se vzalo čerpadlo,doneslo opět tomu samému borcovi do toho samého diesel servisu, že je něco špatně. Tak oni čerpadlo na stolici, něco v něm vyměnili, prej to zaručeně bylo tím, zajistili, opět komplet zborka, montáž atd a? A opět na pí.u. Takže opět motor ven, čerpadlo ven, znovu do toho samého servisu, borec na něj opět mrkl a povídá, hele ono je levé, ono se točí obráceně, já si toho předtím na tom štítku nevšimnul. Promiň.
Ten motor měl rozvody u setrváku a cokoliv na tom bylo motor ven. Na sundání kola bylo na prsou víčko, ale skované u kabiny, takže k ničemu. A čerpadlo nastaveno až za HU.
Napsal: 18 led 2021, 20:14
od jordee_23
inak som videl ze klinek tam aj nebol. teraz sa uz nepamatam presne ale hybal som i tou elektronickou castou celou o malinko. ..ked bol po poskladani cerpadla predvstrek furt mimo.nieco si matne spominam. uz su to nejake roky od AFNka.
Napsal: 18 led 2021, 20:33
od slovacek.milos
RadekA6 píše:chyták že?

ser na chyták očmárni na kole čerpadla zub a řemen povol napínák a posun o zub dozadu pak se mrkni tdi graf jestli se hodnota snížila a lezeš pomalu do grafu

Napsal: 19 led 2021, 09:43
od jericho-3
Tomas6 píše:Jo to jak kolega dělal motor na bagru, nějaký new holland, udělal, poskládal, vzal čerpadlo, donesl do diesel servisu, tam mu ho nastavil, zajistil. Montáž na motor,montáž motoru, komplet zborka bagru a? Bagr nejel, bez výkonu, těžký výhul, prostě na prd. Takže rozborka bagru, demontáž a rozborka motoru,kontrola snad všeho, nic podezřelého se nezjistilo, tak se vzalo čerpadlo,doneslo opět tomu samému borcovi do toho samého diesel servisu, že je něco špatně. Tak oni čerpadlo na stolici, něco v něm vyměnili, prej to zaručeně bylo tím, zajistili, opět komplet zborka, montáž atd a? A opět na pí.u. Takže opět motor ven, čerpadlo ven, znovu do toho samého servisu, borec na něj opět mrkl a povídá, hele ono je levé, ono se točí obráceně, já si toho předtím na tom štítku nevšimnul. Promiň.
Ten motor měl rozvody u setrváku a cokoliv na tom bylo motor ven. Na sundání kola bylo na prsou víčko, ale skované u kabiny, takže k ničemu. A čerpadlo nastaveno až za HU.

P.S. je to jako když jsem levotočivý rozdělovač dal Volhy 21 a on mi při startu vždy vyskočil..až poté my to došlo..../nebo to bylo obráceně/
Napsal: 19 led 2021, 10:59
od Marek77
Člověk se pořád učí. Ono úplně stačí, když celý svět označuje pořadí válců motoru od rozvodů, jen Renault od spojky. Pak měníš vstřik na prvním válci a po výměně stále vadný vstřik na prvním válci. Naštěstí to není moje epizoda.....
Napsal: 19 led 2021, 11:34
od fenix85
Myslím že některé AFN maji na setrváku dvě značky kousek od sebe.
Aspon na mé a4 b5 to tak je. Máš to na čerpadle o zub.
Napsal: 19 led 2021, 11:39
od Jarda S.
i passat afn to tak měl

ale jen u jedné té správné byla vyražená 0

Napsal: 19 led 2021, 12:08
od slovacek.milos
[quote="jericho-3
P.S. je to jako když jsem levotočivý rozdělovač dal Volhy 21 a on mi při startu vždy vyskočil..až poté my to došlo..../nebo to bylo obráceně/[/quote]
já měl zas na tisícovce stater z trosky, týden

už jsme na tisícovce i foukali gumy ze zoufalství než jsme zjistili že starter točí opačně
