Stránka 2 z 3
Napsal: 31 říj 2007, 09:55
od Ondřej Krákora
janpass píše:ja bych teda tu redukci potreboval nechces nakou strelit a dik za rady
SZ
Napsal: 31 říj 2007, 10:00
od Ondřej Krákora
Já to fotku zvrchu mám, je to v G2. Ale nejde mi to vložit!!!
Napsal: 01 lis 2007, 08:07
od janpass
a sou potreba este nake dalsi upravy pri namontovani turby z 2,5tdi a nerozlitne se mi to?
Napsal: 01 lis 2007, 09:47
od Ondřej Krákora
janpass píše:a sou potreba este nake dalsi upravy pri namontovani turby z 2,5tdi a nerozlitne se mi to?
Upravit se musí mazání, výfuk a truky sání a od IC.
Napsal: 01 lis 2007, 09:50
od Ondřej Krákora
janpass píše:a sou potreba este nake dalsi upravy pri namontovani turby z 2,5tdi a nerozlitne se mi to?
Upravit se musí mazání, výfuk a truky sání a od IC. A pak samozřejmě soft.
Napsal: 01 lis 2007, 10:26
od Sifon
Pravdepodobne aj novy snimac tlaku vzduchu aby ti to nepadalo do nudzoveho rezimu. Ten co mas je do 1,5 baru a s tymto turbom mozes ist vyssie. Potrebujes snimac zo 130PD ktory je do 2,0 baru a potom upravit soft.
Napsal: 01 lis 2007, 10:28
od KaCzaba
a kdyz tam to turbo bude,zapojene na origo podtlek co vede do regulace,bude si to el.hlidat aby to tlacilo porad ten origo tlak co s puvodnim turbem,nebo je to blbost,turbo si proste foukne ten svuj vyssi tlak a hodi to nouzak?
Napsal: 01 lis 2007, 10:44
od Ondřej Krákora
Kdyř se udělá soft tak se ti i zvětší tlak, proto bude padat do nouzáku.
Napsal: 01 lis 2007, 11:03
od KaCzaba
to chapu,jen me zajimalo jak to bude "jen" po pouhy vymene turba,vis?
Napsal: 01 lis 2007, 12:00
od Ondřej Krákora
KaCzaba píše:to chapu,jen me zajimalo jak to bude "jen" po pouhy vymene turba,vis?
Pojede to mín, než stim malim turbem. Čip je nutnej.
Napsal: 01 lis 2007, 12:16
od KaCzaba
to nepochybne,jen to byla takova uvaha,jak by to asi bylo.a hlavne zda se s tim da pak popojizdet aniz by s eneco po*ralo
Napsal: 01 lis 2007, 14:08
od Ondřej Krákora
KaCzaba píše:to nepochybne,jen to byla takova uvaha,jak by to asi bylo.a hlavne zda se s tim da pak popojizdet aniz by s eneco po*ralo
Ničěmu to nevadí.

Napsal: 02 lis 2007, 09:08
od janpass
a je teda lepsi dat tam turbo z 2,5 nebo ze 130,pd a vetsi trysky. Co bude min narocny? jak na praci tak penezne
Napsal: 02 lis 2007, 10:13
od Petr98
janpass píše:a je teda lepsi dat tam turbo z 2,5 nebo ze 130,pd a vetsi trysky. Co bude min narocny? jak na praci tak penezne
Samozřejmě 130PD bude méně nákladné. GT2052(2.5V6) by znamenalo komplet předělávky vedení vzduchu. 130PD jde nabastlit i na staré vedení!
Napsal: 02 lis 2007, 10:56
od Ondřej Krákora
janpass píše:a je teda lepsi dat tam turbo z 2,5 nebo ze 130,pd a vetsi trysky. Co bude min narocny? jak na praci tak penezne
Lepší je 130PD.