O I cvakani motoru po studenem startu 1.9 tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34035
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34035
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: O I cvakani motoru po studenem startu 1.9 tdi 81kw
vím že to sem nepatří za dvě hodiny jsem vydělal LZ tlumič na P 307 , dávám tam origo monroe,
horní uložení nejde dotáhnout,
tlumič má metrický závit a matka jemný 
Re: O I cvakani motoru po studenem startu 1.9 tdi 81kw
Počkej to na těch nových tlumičích nebyly matky ?? To tam bývá vždycky...
Pokud fakt ne, jiný matky snad najdeš
Pokud fakt ne, jiný matky snad najdeš
Re: O I cvakani motoru po studenem startu 1.9 tdi 81kw
Ono auto po starem pánovy sa dá najst. Ja sem riešil auto pro maminu stare daewo išlo do šrotu. Našel sem na bazoši inzerát na C3ku malo najete garažovane bez fotek servisovane tak sem na to hned volal a mnel sem to kusek. Nechceli abych dojel že auto je špinave a riešia dedicke konani neni ešte prepísane. ŹE mne to nevadí tak sem tam dojel auto v garáži 1cm prachu gumy sfukle baterka KO. Videl sem stav interieru a auta hned sem ho bral. Ale bylo o 600eur drahší jak ostatne.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: O I cvakani motoru po studenem startu 1.9 tdi 81kw
jasny taky znam ty pohadky o tech starych babkach co jezdi jen o vikendu do kostela a olej meni co 2 tisice km.... nejsem blbej, ale to auto je fakt zachovaly, rikam motorovej prostor, vsechny hadice jak novy, itnerier nevybydlenej, to neni o tom nechat to vycistit......... fakt se domnivam ze to auto stalo vecinu casu nekde v garazi a realne si myslim ze najezd odpovida. i sani kdyz jsem rozdelaval tak byl tam jen minimalni nanos tak 1-2 mm. na sve stare AHF sem mel cely sani zacpany karbonem.
ale to chlapi trochu odbíháme od tématu
vhodnější by byla diskuse jestli měnit typ oleje nebo tak.... či řešit hydroštěly na rotačce nebo ne
ale to chlapi trochu odbíháme od tématu
vhodnější by byla diskuse jestli měnit typ oleje nebo tak.... či řešit hydroštěly na rotačce nebo ne