A zařazené co prosímtě P nebo N ? To zkusit můžu samozřejmě
Jinak to bude bude na prodej za cenu mínus cena té opravy, repas převodovka stojí 2500 EUR , funglovka asi 6500 což taky není tak strašný ale majitel je na to auto nasranej a řešit to nechce...
RAV4 IV 2.0i 2015 neřadí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: RAV4 IV 2.0i 2015 neřadí
V podstate je to jedno, hlavné je aby sa to zohrialo na prevádzkovú teplotu a potom na mieste mu drž aj 2 minúty tých cca 3000 otáčok, či to hodí do núdzaku aj takto na mieste. Mali sme podobný problém a nebolo to prevodovkou.
Re: RAV4 IV 2.0i 2015 neřadí
Aha,dobrý no, já vycházím z toho co mi řekli v Toyotě že to převodovkou je
Píše to tyhle chyby :
P0741 - torque converter clutch circuit performance
P075B - Shift solenoid G Performance / Stuck off
P2757 - torque converter clutch pressure control solenoid circuit performance / stuck off
V tom spodním ventilovém bloku je celkem 5 solenoidů tak jsem vycházel z toho že to dělá některý z nich,proto jsem vyměnil celý ten blok, nový filtr a olej samozřejmě ale nic se nezměnilo
Po té konfiguraci v Toyotě se to teda chová trochu jinak, třeba když to dám ne na D ale na M tak se dá řadit manuálně pákou nebo pádly pod volantem,což předtím nešlo,ale jen do té doby než to pípne a ztratí výkon,kontrolka se třeba ani nerozsvítí ale poznáš hned že to přestane táhnout
Nerad něco vzdávám samozřejmě, ale na tohle jsem asi fakt krátkej
, nevím kde bych měl hledat chybu
Trochu mě zaráží i přístup Toyoty kdy ti řeknou že to vůbec neopravují,pouze výměna komplet převodovky za druhou

Píše to tyhle chyby :
P0741 - torque converter clutch circuit performance
P075B - Shift solenoid G Performance / Stuck off
P2757 - torque converter clutch pressure control solenoid circuit performance / stuck off
V tom spodním ventilovém bloku je celkem 5 solenoidů tak jsem vycházel z toho že to dělá některý z nich,proto jsem vyměnil celý ten blok, nový filtr a olej samozřejmě ale nic se nezměnilo
Po té konfiguraci v Toyotě se to teda chová trochu jinak, třeba když to dám ne na D ale na M tak se dá řadit manuálně pákou nebo pádly pod volantem,což předtím nešlo,ale jen do té doby než to pípne a ztratí výkon,kontrolka se třeba ani nerozsvítí ale poznáš hned že to přestane táhnout
Nerad něco vzdávám samozřejmě, ale na tohle jsem asi fakt krátkej

Trochu mě zaráží i přístup Toyoty kdy ti řeknou že to vůbec neopravují,pouze výměna komplet převodovky za druhou
Re: RAV4 IV 2.0i 2015 neřadí
Takto to vypadá ten ventilový blok ( mechatronika )
- Přílohy
-
- s-l500.jpg (31.25 KiB) Zobrazeno 4251 x