VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od prka »

Ty chyby zaznamenané v ŘJ motoru opravdu nemají nic společného s nefunkčností motoru. Delší doba svitu signálky "předžhavení" je způsobena občasnou /sporadickou/ závadou na čidle teploty chl. kapaliny G-62 nebo přerušením či zkratem kabelů od tohoto čidla. Avšak i s uvedenými možnými chybami G-62 lze motor spustit. Dokonce lépe než s normálně fungujícím čidlem G-62, neboť délka předžhavení se prodlužuje na maximum. Teplotu si ŘJ vezme z čidla teploty paliva G-80.
Hláška o přečtení chyby v ŘJ kombinovaného přístroje nemusí často ukázat na nějakou chybu v paměti ŘJ přístrojové desky.
Jen si nepleť relé žhavení a relé 109 /uvádíš, že "výměna relé žhavení pomohla"/. Pomohla výměna relé 109 pro napájení ŘJ.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14471
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od Tomas.cz »

Poznámka pod čarou, relé žhavení - tedy na ovládání žhavičů je pod číslem 103.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od anydraj »

Presne, jen pro upresneni 109 je rele napajeni
motorove jednotky.
-------------------
Pekny, ze nafotil rele, ale plosnak zespodu ne.
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od Maxík_1 »

anydraj píše: 13 dub 2023, 12:48
-------------------
Pekny, ze nafotil rele, ale plosnak zespodu ne.
IMG-20230416-071236.jpg
IMG-20230416-071236.jpg (2.27 MiB) Zobrazeno 2040 x
IMG-20230416-070917.jpg
IMG-20230416-070917.jpg (2.38 MiB) Zobrazeno 2040 x

Myslím si,že na tom není nic extra k vidění.
Já tam tedy ani pod lupou nic nevidím.
Naposledy upravil(a) šulda dne 08 kvě 2023, 08:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Obrázek vložen jako příloha do příspěvku.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od Kendys_TDI »

Ty 2 kontakty se roztekly do sebe a jsou v sobě zavařený. Shora je to vidět, takový ten lehký hnědo-černý vypálený spoje a pájka nateklá v kontaktech, které se tím pádem spojily (i když neměly) a vyzkratovaly.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od Maxík_1 »

Děkuji kolego za upřesnění.

To co popisujete mě vůbec nenapadlo,že by to mohlo být ta příčina.

Zhruba 3x dny zpět jsem měnil olej s olejovým filtrem v motoru.

Při té příležitosti jsem vyměnil olejový snímač ve vaně za nový.

Po výměně oleje jsem napíchnul diagnostiku a všechny chybové hlášení a kódy jsem smazal.

Od té doby je najeto už cca.300 km a po kontrole diagnostikou jsou ŘJ bez chybové hlášky.
Takže je to OK.

:cool: :worthy:
Naposledy upravil(a) šulda dne 08 kvě 2023, 08:52, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeno. Pro doplnění textu po pár min slouží funkce upravit!
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od Kendys_TDI »

Rádo se stalo :thumbsup:
To víte, jsem trochu nemocný na ty desky plošných spojů, po 10 letech ve fabrice na jejich výrobu a shodou okolností taky do aut - do elektro posilovačů řízení pro malé vozy
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - VYŘEŠENO

Příspěvek od Maxík_1 »

Mě by vážně nenapadlo,že ta drobnost co popisujete jako poruchu tištěného spoje je ta závada.
To bych si nevšiml.
Díky
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat

Příspěvek od Maxík_1 »

Tak update 13.10.2023

Golf opět přestal startovat.
Mladá prý jela na pumpu tankovat,natankoval naftu a už nenastartovala.

Diagnostika motoru má pouze chybu:
17664 - snimac teploty chladici kapaliny
P1256 - 35-10 - preruseni / zkrat na plus (G62) - Sporadická
Po vymazání stále nestartuje.

Zkusil jsem vyměnit relé 109 točí na prázdno nestartuje.
Koukám po netu a netuším čím začít.
Baterie je cca.1 x rok stará, startér je měněny před cca.1* rokem.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od passion »

Otáčky to pri štarte vidí? Vstrekovacia dávka? Pozícia piestika v čerpadle? Skupina 1 pole 1, 2 a 3? Točí to cez kompresie valcov?
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Díky za odezvu.
Všechny uvedené parametry uvidí diagnostika i bez toho,že nepoběží motor??
Měl jsem notebook napojený přes diagnostiku a když vypnu klíček do polohy rozvit kontrolky tak se mi nepojí SW diagnostiky s ŘJ motoru.
Netuším jak při startování načíst data z jednotky.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Pája 19 »

Blikne žhavení při zapnutí kontrolek, nebo ne?
Oct asv 2000, DieselPower
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Ano,
žhavení se rozsvítí na pár vteřin a ihned zhasne.

Za normálního stavu a funkčnosti systému kontrolka žhavení svítí mnohem déle,ale teď při poruše se pokaždé rozsvítí a ihned zhasne.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Marné se snažím najít zda VW golf IV variant má v nádrži palivové čerpadlo.?
Nádrž čistil před cca.3 x roky servisní technik a dával nový palivový filtr.
Při zapnutí klíčku co to auto mladá má tak není nikde slyšet žádné čerpadlo jako u benzínové verze a proto hledám co to v nádrži jekrome plováku ( jestli tam je ještě něco jiného).

Jedu z kolbenky a koukám na web co znamená kód z diagnostiky a na webu ke koncernovým vozům je jen toto.:.
Obrázek
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14471
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Tomas.cz »

Palivové čerpadlo v nádrži není.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“