Stránka 2 z 2
Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem
Napsal: 09 bře 2023, 19:30
od CeeresBob
Ty senzory jsou vesměs stejné a určitě bude nějaká náhrada, já kupoval nějakej bosch za cca 500,-...
nemáš vůbec zač, pokud se to vyřeší dej vedět

Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem
Napsal: 09 bře 2023, 20:07
od Pája 19
Po dvou minutách volnoběhu začne makat egr.
Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem
Napsal: 09 bře 2023, 20:11
od Jakub T.
Ahoj,
co to pro mě znamená?

potom co to proslapnu, zase 2min nic a pak znova, do prošlápnutí.
Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem
Napsal: 09 bře 2023, 21:21
od CeeresBob
Ty vaše 2 minuty trochu nechápu, egr mám mít hodnoty na volnoběh 40-80% a ne 4%, egr ventil je na podtlak a bez čidla, takže ho řídí váha vzduchu (MAF senzor) a nebo senzor plnico tlaku (MAP senzor) nebo se pletu?
pokud se pletu tak mě někdo prosím opravte
Máš špatné hodnoty na MAP senzoru, tím pádem reaguje N75 a vypne podtlak.... asi...snad
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 39964.html
Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem - vyřešeno
Napsal: 06 dub 2023, 07:15
od Jakub T.
Ahoj pánové,
tak problém vyřešen...
Problém byl v regulačním ventilu turba (N75)... Samozřejmě, po tom bych šel jako první, ale byl v autě úplně nový, proto jsem chodil okolo něho. Byla to jediná součástka, kterou jsem mohl zkusit aniž bych ji kupoval, tak jsem to vyzkoušel a auto jede pilu.
Jak se k tomu dostanu, tak ještě nahodím LOG, pro kontrolu, ale myslím, že auto teď jede tak, jak má.
Děkuji
Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem
Napsal: 06 dub 2023, 09:12
od Pája 19
CeeresBob píše: ↑09 bře 2023, 21:21
Ty vaše 2 minuty trochu nechápu, egr mám mít hodnoty na volnoběh 40-80% a ne 4%, egr ventil je na podtlak a bez čidla, takže ho řídí váha vzduchu (MAF senzor) a nebo senzor plnico tlaku (MAP senzor) nebo se pletu?
pokud se pletu tak mě někdo prosím opravte
Máš špatné hodnoty na MAP senzoru, tím pádem reaguje N75 a vypne podtlak.... asi...snad
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 39964.html
No měl by jsi ještě trochu studovat, než začneš radit, co má kdo vyměnit.
Egr se po dvou minutách volnoběhu zavírá, po vrknutí se zase otevře a po dvou minutách zase zavře. Otevřeností egr ovlivníš průtok na váze. S MAPem to nemá nic společnýho. Podle různejch režimů jízdy nebo zátěže motoru rozhoduje jednotka, kdy se má egr otevřít nebo zavřít.