Stránka 2 z 2
Napsal: 21 dub 2006, 14:50
od tmracing
no byt na tvojom mieste pozriem ako vypada sanie, ci tam nieje vela oleja (jemny film bude to je ok ale nemoze ho tam byt vela, ked pises o vrcani no ak to bol taky chraptavy zvuk tak ma napada ciste teoreticky loziska na turbe... a ten olej cez turbo do sania... kazdopadne ta biela spinava bol skoro s istotou olej ktory to zralo... ale jedine rozobrat a zistit...inak tazko povedat zodpovedne cim by to mohlo byt... ale teda ako do toho zapada ten posilovac ma to nenapada

) ze by viacej chyb naraz?
Napsal: 21 dub 2006, 15:10
od Apfel
no a co když nefunguje vývěva,když je málo oleje - tudíž neni podtlak pro posilovač?
je to možný?
Napsal: 30 kvě 2006, 19:14
od Apfel
tak motor rozebranej. Turbo úplně v prdeli,olej je jak vazelína. Ve vaně,v turbu,všude. Je možný,že šla voda do oleje a to potom udělalo z oleje takovou kaši?
Napsal: 30 kvě 2006, 22:13
od origoš
Nebo tam někdo nalil přípravek pro zvýšení komprese jmenuje se to Miom, nebo tak nějak. To začas udělá z oleje kejdu hustší než med, napřed odejde turbo a potom klika s některou ojnicí.
Napsal: 07 čer 2006, 08:29
od vwphun
[quote="Apfel"]tak motor rozebranej. Turbo úplně v prdeli,olej je jak vazelína. Ve vaně,v turbu,všude. Je možný,že šla voda do oleje a to potom udělalo z oleje takovou kaši?[/quote]
Kdyby byl olej naředěný vodou, byla by to řídká emulze.
Napsal: 25 dub 2007, 22:22
od StB
Mám částečně podobný problém, po výměně vstřik čerpadla zabírá turbo asi o 200 ot. výše než před výměnou(nyní cca 2200), jak klesnou točky pod 2000 do kopce, tak to rychle vadne. Předvstřik seřízen, trysky OK, PC čisté, starty i chod OK. Co všechno má na turbo vliv, nemohli v servisu něco "skřípnout" -co? Je to Scenic 1,9 Dt. Děkuji za názory.
Napsal: 26 dub 2007, 16:51
od bepa
tmracing píše:ja len pridam taku malu otazku... dti je nieco podobne ako hdi... resp to iste akurat iny vyrobca ak sa nemylim... a tam su predsa davky stanovene vylucne rj a elektronickymi vtrekmi nie? aj tam musi byt cerpadlo presne nastavene? ved tam je len to vysokotlake co tlaci rampu... bol som v tom ze tam ide len o to aby bol v rampe dostatocny tlak...?
DTi je uplně něco jiného než HDi.

DTi u Renaultu je řízené elekt. čerpadlo jako octavie TDi,

HDi je u renaultu jako DCi zkratka comonrail

Jinak nastavení předvstřiku u DTi je docela složité potřebuješ spoustu přípravku
