O 1 81kW TDI padání do nouze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: O 1 81kW TDI padání do nouze
Bez baňky regulace chodí naprosto sama,vlastní vahou ? Baňka nastavená s předpětím 2mm ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 srp 2016, 19:43
- Bydliště: Brněnsko
Odpovědi: 0
Re: O 1 81kW TDI padání do nouze
měl jsem přesně to stejné, vyřešil to Huml, zdejší aktivista na autě v podpisu.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Re: O 1 81kW TDI padání do nouze
No předpětí jsem nedal. Měřil jsem délku táhla na střed díry. Každopádně, že by to dělalo takové peklo??? Jinak regulace ano,padala dolů téměř sama.
Re: O 1 81kW TDI padání do nouze
Další poznatek. Regulační ventil plnícího tlaku píše zkrat na kostru. Mezi 2 piny zhruba 5V. Mezi baterií a pinem to ukazuje multimetrem 5V a na druhém 12V . To samé naměřím na konektoru od ovládání EGR
Re: O 1 81kW TDI padání do nouze
Tak pokud to píše zkrat ventilu tak zkusmo dát jiný, nejlíp z funkčního auta co to bude dělat
Re: O 1 81kW TDI padání do nouze
To jsem zkoušel už víckrát. S ventilem z mojí T4 který má stejné číslo. Teď jsem proměřil kabeláž až k ř.j. a taky bez úspěchu.