O 1 81kW TDI padání do nouze

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: O 1 81kW TDI padání do nouze

Příspěvek od martinsidlo »

Bez baňky regulace chodí naprosto sama,vlastní vahou ? Baňka nastavená s předpětím 2mm ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Re: O 1 81kW TDI padání do nouze

Příspěvek od rubensis »

měl jsem přesně to stejné, vyřešil to Huml, zdejší aktivista na autě v podpisu.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Rotten
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2025, 09:25

Re: O 1 81kW TDI padání do nouze

Příspěvek od Rotten »

No předpětí jsem nedal. Měřil jsem délku táhla na střed díry. Každopádně, že by to dělalo takové peklo??? Jinak regulace ano,padala dolů téměř sama.
Rotten
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2025, 09:25

Re: O 1 81kW TDI padání do nouze

Příspěvek od Rotten »

Další poznatek. Regulační ventil plnícího tlaku píše zkrat na kostru. Mezi 2 piny zhruba 5V. Mezi baterií a pinem to ukazuje multimetrem 5V a na druhém 12V . To samé naměřím na konektoru od ovládání EGR
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: O 1 81kW TDI padání do nouze

Příspěvek od roman1648 »

Tak pokud to píše zkrat ventilu tak zkusmo dát jiný, nejlíp z funkčního auta co to bude dělat
Rotten
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2025, 09:25

Re: O 1 81kW TDI padání do nouze

Příspěvek od Rotten »

To jsem zkoušel už víckrát. S ventilem z mojí T4 který má stejné číslo. Teď jsem proměřil kabeláž až k ř.j. a taky bez úspěchu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“