Stránka 2 z 5
Napsal: 14 zář 2006, 22:03
od reesha
bobo píše:mvolesko píše:cz.carten píše:hele a co na to motor, není to moc zvednout to o 50% bez újmy na zdraví???
Jak by šel rozumně upravit Passat se 130k v základu, samotný chip mu dá tak +35k a co pak?
jezdi tu i dost motoru co maj vykon vetsi vic nez o 100% a bez ujmy na zdravi tak bych se 50% nebal

kolik vyjde taková úprava - zvednutí výkonu o víc než 100 % ?? reesha mi bohužel neodpovídá

ahoj. Až najdu, kam jsi mi psal, tak odpovím

.. Nebyl jsem na internetu asi 2 dny
Napsal: 15 zář 2006, 08:45
od bobo
reesha píše:cz.carten píše:hele a co na to motor, není to moc zvednout to o 50% bez újmy na zdraví???
Jak by šel rozumně upravit Passat se 130k v základu, samotný chip mu dá tak +35k a co pak?
nejdřív změnit filozofii
a položit otázku trochu jinak:
"Jaké úpravy udělat před čipem?"
a doplnit otázku informací: mám na to tolik peněz, a chtěl bych přibližně tolik koní.

mám 74 kW=100k, takže nechci mít nad 150 kW

spokojím se s 150-160 koníky, aby mi to fungovalo,co všechno musím Reesho vyměnit a kolik by to cca.stálo ? Dík
Napsal: 15 zář 2006, 11:02
od reesha
bobo píše:
mám 74 kW=100k, takže nechci mít nad 150 kW

spokojím se s 150-160 koníky, aby mi to fungovalo,co všechno musím Reesho vyměnit a kolik by to cca.stálo ? Dík
Minimálně to co má Fox. Tedy dát tam turbo z PD130 a udělat chip. Pokud bys chtěl okolo těch 160hp, bylo by lepší použít trysky z PD130/150.
Napsal: 15 zář 2006, 11:52
od bobo
reesha píše:bobo píše:
mám 74 kW=100k, takže nechci mít nad 150 kW

spokojím se s 150-160 koníky, aby mi to fungovalo,co všechno musím Reesho vyměnit a kolik by to cca.stálo ? Dík
Minimálně to co má Fox. Tedy dát tam turbo z PD130 a udělat chip. Pokud bys chtěl okolo těch 160hp, bylo by lepší použít trysky z PD130/150.
ok,pro 160hp už je ale lepší turbo z PD150,neb jinak hadice turba ze 130 praskají,protože nevydrží větší tlak,co říkáš ? Když to zrekapituluju,co vše pro zvýšení na 150-160hp = turbo a hadice ze 150, vstřiky ze 130, intercooler ze 150, chip od tebe, a co větší sání je potřeba ? A bude mi to všechno bez problémů fungovat ? Taky co emise ? Dík. PS:jsem laik,tak sorry když se třeba blbě zeptám

Napsal: 15 zář 2006, 14:00
od Jim
bobo: mám 160HP a stačily na to jen lepší trysky, 130HP turbo a chip....
takže větší IC, sání, atd není podmínkou pro dosažení 160koníku, i když je to pochopitelně lepší...

Napsal: 15 zář 2006, 14:02
od bobo
Jim píše:bobo: mám 160HP a stačily na to jen lepší trysky, 130HP turbo a chip....
takže větší IC, sání, atd není podmínkou pro dosažení 160koníku, i když je to pochopitelně lepší...

a to máš z brzdy ? Spojka je původní ze 74 kW ? To dlouho nevydrží..
Napsal: 15 zář 2006, 14:23
od Jim
bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI...
jinak to je naměřený na brzdě...
spojka je už taky vyřešená...
Napsal: 15 zář 2006, 19:00
od bobo
Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI...
jinak to je naměřený na brzdě...
spojka je už taky vyřešená...
co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
Napsal: 15 zář 2006, 19:15
od mvolesko
bobo píše:Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI...
jinak to je naměřený na brzdě...
spojka je už taky vyřešená...
co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
ne on ma ze 66kw na 121kw
ale vim o par lidech co maj ze 66kw kolem 150kw 
Napsal: 15 zář 2006, 19:17
od Jim
bobo: mvolesko to vyřešil za mě, vidíš, že těch 120kW je reálných a to je jen začátek...

Napsal: 15 zář 2006, 19:27
od reesha
bobo píše:Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI...
jinak to je naměřený na brzdě...
spojka je už taky vyřešená...
co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
160hp je asi 117kW ... a ne 130
bobo píše:ok,pro 160hp už je ale lepší turbo z PD150,neb jinak hadice turba ze 130 praskají,protože nevydrží větší tlak,co říkáš ? Když to zrekapituluju,co vše pro zvýšení na 150-160hp = turbo a hadice ze 150, vstřiky ze 130, intercooler ze 150, chip od tebe, a co větší sání je potřeba ? A bude mi to všechno bez problémů fungovat ? Taky co emise ? Dík. PS:jsem laik,tak sorry když se třeba blbě zeptám Mrknutí
Ano, turbo z PD150 je samozřejmě mnohem lepší, ale pokud by nebylo, tak si vystačíme s tím PD130. Hadice s tím nemají nic společného.
Pokud budeš chtít vyměnit intercooler, bude to jedině dobře. Ale není to podmínka pro dosažení tohoto výkonu.
S těmito úpravami není problém mít 160hp s tím, že emise budou ok a auto nebude kouřit. Je to ale vše o penězích.
Napsal: 15 zář 2006, 20:25
od Kornout
mvolesko píše:bobo píše:Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI...
jinak to je naměřený na brzdě...
spojka je už taky vyřešená...
co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
ne on ma ze 66kw na 121kw
ale vim o par lidech co maj ze 66kw kolem 150kw 
Třeba ty, ne?

Napsal: 15 zář 2006, 20:57
od bobo
reesha píše:bobo píše:Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI...
jinak to je naměřený na brzdě...
spojka je už taky vyřešená...
co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
160hp je asi 117kW ... a ne 130
bobo píše:ok,pro 160hp už je ale lepší turbo z PD150,neb jinak hadice turba ze 130 praskají,protože nevydrží větší tlak,co říkáš ? Když to zrekapituluju,co vše pro zvýšení na 150-160hp = turbo a hadice ze 150, vstřiky ze 130, intercooler ze 150, chip od tebe, a co větší sání je potřeba ? A bude mi to všechno bez problémů fungovat ? Taky co emise ? Dík. PS:jsem laik,tak sorry když se třeba blbě zeptám Mrknutí
Ano, turbo z PD150 je samozřejmě mnohem lepší, ale pokud by nebylo, tak si vystačíme s tím PD130. Hadice s tím nemají nic společného.
Pokud budeš chtít vyměnit intercooler, bude to jedině dobře. Ale není to podmínka pro dosažení tohoto výkonu.
S těmito úpravami není problém mít 160hp s tím, že emise budou ok a auto nebude kouřit. Je to ale vše o penězích.
jasně,doufám,že se dohodneme,teď našetřím nějaké peníze a šel bych do toho. Nestačím valit oči,co se dá udělat třeba z té 66 kW...A co na to převodovka ? Já ji mám naštěstí už měněnou za 6kvalt z verze 96 kW... Ta je stavěná na větší krouťák, ale co ta jejich u 66 kW ?? Nebo jste měnili i ji ? Jinak,Reesho dokážeš sehnat turbo PD150 i intercoooler ? Kolik cca.stojí ?
Napsal: 15 zář 2006, 22:28
od Jim
bobo: mám pořád standardní 5kvalt, krouták 320N.m. a vše je oki...

Napsal: 16 zář 2006, 07:09
od bobo
Jim píše:bobo: mám pořád standardní 5kvalt, krouták 320N.m. a vše je oki...

jen tak dál
