Teplý start...návod na odpor

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ladi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 25 zář 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: mezi Hradcem a Jičínem:-)

Příspěvek od ladi »

Špatně mi za tepla startuje,mám AGR,r.v.2000,najeto 150tis.Píšete tady o čidle teploty,nějaké relé,nebo spoždovač,ale já se v tom nevyznám...Najde se někdo a dá pro mě polopatycké vysvětlení...Prosím :?
Uživatelský avatar
mori
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 22 říj 2006, 08:49
Odpovědi: 0
Bydliště: kosicky kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mori »

no ja by som to riesil najprv cez VAG to mam odskusane az tak vselijake zasahy do elektriky ;)
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

co je špatnýho když to vyřeší odpor ? je špatny vstřik. čerpadlo ? vyřeší repase čerpadla

dávku mám na max, startér rok stary Valeo, baterka OK

radši bych to opravil než obcházel závadu
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

12skvarka sem hodil lepší zapojení toho relátka, tak aby to neupadlo v zapomění, hodím to sem
Obrázek
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

to rele tam treba pridat alebo tam v aute uz je namontovane?
ak ano tak kde ho hladat?

ktore je lepsie zapojenie to nakreslena rukov na stranke 1 alebo nad mojim odkazom

diky
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to druhý je lepší, relé tam není, musíš si to celý dodělat
Bohůš
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26 kvě 2007, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Bohůš »

řešil jsem to u oct.AGR 4*4 najeto cca 400 tis.
Kontrolovali jsme startér, přidávala se kostra, kont. bat. komprese vstřiky, předvstřik, atd.
Nakonec pomohlo zvýšení startovací dávky v Řj.
Původní hodnota 32768. lze zvýšit na 33268 ale to je max dál už to nemá smysl.
Ted max spokojenost.
Mazda Demio 1,3 53 kw
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Bohůš píše:řešil jsem to u oct.AGR 4*4 najeto cca 400 tis.
Kontrolovali jsme startér, přidávala se kostra, kont. bat. komprese vstřiky, předvstřik, atd.
Nakonec pomohlo zvýšení startovací dávky v Řj.
Původní hodnota 32768. lze zvýšit na 33268 ale to je max dál už to nemá smysl.
Ted max spokojenost.
Někdy ale zvýšení startovací dávky nepomůže
TDi
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

vie mi niekto poradit , kde najlepsie umiestnit to relatko a ake relatko /typ/ je najlepsie pouzit
dakujem
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Přepínací relátko co nejmenší spínám z čidla oleje přes tranzistor (jinak se zatíží obvod v přístrojovce a nap. napětí čidla dost klesne. Je to zapojený tak, že při odpojení napájení na cívku relátka nebo pokud je signál tlaku na bázi tranzistoru (0 V) relátko zkratuje vývody odporu, pokud je tlak oleje 0, relátko přepne, zkratování odporu se zruší a dávka je větší . Vejde se to v pohodě do krabičky od relátka a použijí se i konektory.
G3 Variant synchro
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

bobG3 píše:Přepínací relátko co nejmenší spínám z čidla oleje přes tranzistor (jinak se zatíží obvod v přístrojovce a nap. napětí čidla dost klesne. Je to zapojený tak, že při odpojení napájení na cívku relátka nebo pokud je signál tlaku na bázi tranzistoru (0 V) relátko zkratuje vývody odporu, pokud je tlak oleje 0, relátko přepne, zkratování odporu se zruší a dávka je větší . Vejde se to v pohodě do krabičky od relátka a použijí se i konektory.
bobg3 - mohol by si prosim ta dat tu obrazok zapojenia + popis suciastok

spravil som relatko podla obrazka /huml/, vsetko fungule ok len pri vypnuti motora sa mi na pristrojovke rozvieti kontrolka motora + dalsie asi 3 kontrolky a pomali hasnu
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

nechcem Vam brat iluzie s odporom a Vagom, no my riesime tento problem upne inym sposobom. Da sa to jednoducho vyriesit upravou startovacej mapy v softte riadiacej jednotky. Aj to najhorsie startujuce tdicko naskoci pri 100C teplote vody na pol otacky. Danu upravu startovacej davky robimu ku kazdemu chiptuningu autam, ktore maju takyto problem, no ponukame aj ako samostatnu sluzbu. Dokonca sme takyto problem zaznamenali aj u novej OctavieII 2,0TDI, tam sme to tiez vyriesili hore uvedenym sposobom. Funguje to naozaj na 100%, pricom to nema ziadne vedlasie ucinky, ako spotreba, dymenie atd.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale tuto úpravu si 99% lidí sami neudělají, kdežto to relé není pro zručnějšího "kutila" až takovej problém
skreko
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 28 črc 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od skreko »

Huml píše:12skvarka sem hodil lepší zapojení toho relátka, tak aby to neupadlo v zapomění, hodím to sem
Obrázek
kabel +15 ??? kde ho najdem ??? presnejsie na aky kabel mam pripojit vyvod 86 z rele ??? staci ked ho upevnim na kostru alebo ne ??? diky za vsetky odpovede :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

+15 je +, který se objeví po zapnutí klíčku zapalování
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“