Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
Špatně mi za tepla startuje,mám AGR,r.v.2000,najeto 150tis.Píšete tady o čidle teploty,nějaké relé,nebo spoždovač,ale já se v tom nevyznám...Najde se někdo a dá pro mě polopatycké vysvětlení...Prosím
řešil jsem to u oct.AGR 4*4 najeto cca 400 tis.
Kontrolovali jsme startér, přidávala se kostra, kont. bat. komprese vstřiky, předvstřik, atd.
Nakonec pomohlo zvýšení startovací dávky v Řj.
Původní hodnota 32768. lze zvýšit na 33268 ale to je max dál už to nemá smysl.
Ted max spokojenost.
Bohůš píše:řešil jsem to u oct.AGR 4*4 najeto cca 400 tis.
Kontrolovali jsme startér, přidávala se kostra, kont. bat. komprese vstřiky, předvstřik, atd.
Nakonec pomohlo zvýšení startovací dávky v Řj.
Původní hodnota 32768. lze zvýšit na 33268 ale to je max dál už to nemá smysl.
Ted max spokojenost.
Přepínací relátko co nejmenší spínám z čidla oleje přes tranzistor (jinak se zatíží obvod v přístrojovce a nap. napětí čidla dost klesne. Je to zapojený tak, že při odpojení napájení na cívku relátka nebo pokud je signál tlaku na bázi tranzistoru (0 V) relátko zkratuje vývody odporu, pokud je tlak oleje 0, relátko přepne, zkratování odporu se zruší a dávka je větší . Vejde se to v pohodě do krabičky od relátka a použijí se i konektory.
bobG3 píše:Přepínací relátko co nejmenší spínám z čidla oleje přes tranzistor (jinak se zatíží obvod v přístrojovce a nap. napětí čidla dost klesne. Je to zapojený tak, že při odpojení napájení na cívku relátka nebo pokud je signál tlaku na bázi tranzistoru (0 V) relátko zkratuje vývody odporu, pokud je tlak oleje 0, relátko přepne, zkratování odporu se zruší a dávka je větší . Vejde se to v pohodě do krabičky od relátka a použijí se i konektory.
bobg3 - mohol by si prosim ta dat tu obrazok zapojenia + popis suciastok
spravil som relatko podla obrazka /huml/, vsetko fungule ok len pri vypnuti motora sa mi na pristrojovke rozvieti kontrolka motora + dalsie asi 3 kontrolky a pomali hasnu
nechcem Vam brat iluzie s odporom a Vagom, no my riesime tento problem upne inym sposobom. Da sa to jednoducho vyriesit upravou startovacej mapy v softte riadiacej jednotky. Aj to najhorsie startujuce tdicko naskoci pri 100C teplote vody na pol otacky. Danu upravu startovacej davky robimu ku kazdemu chiptuningu autam, ktore maju takyto problem, no ponukame aj ako samostatnu sluzbu. Dokonca sme takyto problem zaznamenali aj u novej OctavieII 2,0TDI, tam sme to tiez vyriesili hore uvedenym sposobom. Funguje to naozaj na 100%, pricom to nema ziadne vedlasie ucinky, ako spotreba, dymenie atd.
Huml píše:12skvarka sem hodil lepší zapojení toho relátka, tak aby to neupadlo v zapomění, hodím to sem
kabel +15 ??? kde ho najdem ??? presnejsie na aky kabel mam pripojit vyvod 86 z rele ??? staci ked ho upevnim na kostru alebo ne ??? diky za vsetky odpovede