Napsal: 09 pro 2007, 17:17
110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku
No ja mám tiež voľnobežku motor ALH 90k a je to hlučnejšie.Nemože to byť vstrekovaním a pod ?Huml píše:110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku
Nerobí to len môj motor, vstrekovače neviem ale ide to normálne a dvojhmotu mám zavarenú.go.vojta píše:no u tebe to bude něčím jiným.. co třeba předvstřik?? jak ti práší vstřikovače a při kolika ti otvírají?? funguje ti EGR?? co dvouhmoták?
psal jsem to k tomu motoru 1Z vs. AFN v G3, v G4 na motorech platformy A4 jsou volnoběžky už na všech motorechas24 píše:No ja mám tiež voľnobežku motor ALH 90k a je to hlučnejšie.Nemože to byť vstrekovaním a pod ?Huml píše:110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku
A ten hlučnejší beh?Huml píše:psal jsem to k tomu motoru 1Z vs. AFN v G3, v G4 na motorech platformy A4 jsou volnoběžky už na všech motorechas24 píše:No ja mám tiež voľnobežku motor ALH 90k a je to hlučnejšie.Nemože to byť vstrekovaním a pod ?Huml píše:110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku
Odpruženú lamelu nemám, ale hlučnejšie to bolo aj keď bola ešte v poriadku.go.vojta píše:jestli máš zavařenou dvouhmotu tak se nediv, že to máš hlučný. máš tam aspon odpruženou lamelu??
Mozes mi blisie vysvetlit "egr"?dikgo.vojta píše:předvstřik, napínák, pouzdra napínáku, trysky, nefunkční egr taky zvýší hlučnost, otevírací tlaky na vstřikách.. nastavení rozvodů..