Stránka 2 z 2

Napsal: 09 pro 2007, 17:17
od Huml
110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku

Napsal: 09 pro 2007, 17:35
od as24
Huml píše:110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku
No ja mám tiež voľnobežku motor ALH 90k a je to hlučnejšie.Nemože to byť vstrekovaním a pod ?

Napsal: 09 pro 2007, 17:44
od go.vojta
no u tebe to bude něčím jiným.. co třeba předvstřik?? jak ti práší vstřikovače a při kolika ti otvírají?? funguje ti EGR?? co dvouhmoták?

Napsal: 09 pro 2007, 18:01
od as24
go.vojta píše:no u tebe to bude něčím jiným.. co třeba předvstřik?? jak ti práší vstřikovače a při kolika ti otvírají?? funguje ti EGR?? co dvouhmoták?
Nerobí to len môj motor, vstrekovače neviem ale ide to normálne a dvojhmotu mám zavarenú.

Napsal: 09 pro 2007, 18:21
od Huml
as24 píše:
Huml píše:110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku
No ja mám tiež voľnobežku motor ALH 90k a je to hlučnejšie.Nemože to byť vstrekovaním a pod ?
psal jsem to k tomu motoru 1Z vs. AFN v G3, v G4 na motorech platformy A4 jsou volnoběžky už na všech motorech

Napsal: 09 pro 2007, 18:27
od as24
Huml píše:
as24 píše:
Huml píše:110k motory mají na altíku volnoběžku, takže to tak nemlátí s tím napínákem a tím pádem je míň hluku
No ja mám tiež voľnobežku motor ALH 90k a je to hlučnejšie.Nemože to byť vstrekovaním a pod ?
psal jsem to k tomu motoru 1Z vs. AFN v G3, v G4 na motorech platformy A4 jsou volnoběžky už na všech motorech
A ten hlučnejší beh?

Napsal: 09 pro 2007, 18:29
od Huml
no na těch 1Z to právě dost často způsobuje ten napínák plochýho řemene, na AFN je volnoběžka na altíku a ta eliminuje ty vibrace řemene a snižuje se hlučnost ;)

Napsal: 09 pro 2007, 18:47
od go.vojta
jestli máš zavařenou dvouhmotu tak se nediv, že to máš hlučný. máš tam aspon odpruženou lamelu??

Napsal: 09 pro 2007, 19:06
od as24
go.vojta píše:jestli máš zavařenou dvouhmotu tak se nediv, že to máš hlučný. máš tam aspon odpruženou lamelu??
Odpruženú lamelu nemám, ale hlučnejšie to bolo aj keď bola ešte v poriadku.

Napsal: 10 pro 2007, 13:44
od miko11zv
go.vojta píše:předvstřik, napínák, pouzdra napínáku, trysky, nefunkční egr taky zvýší hlučnost, otevírací tlaky na vstřikách.. nastavení rozvodů..
Mozes mi blisie vysvetlit "egr"?dik

Napsal: 10 pro 2007, 13:49
od Alchemix
taky bych tipnul hydroštely