do akeho 4motion varianta by ste isli?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od lapsho »

na bezne zasnezene,mokre cesty urcite 4x4 je vitane do kopcov uz SUV kedze aspon moja octavia ma nizko kryt motora,ktory som na lade odpalil. Cena za 1000 v Polsku v porovnani s originalom 6000,-Sk mi urobili :D
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1309
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

4x4

Příspěvek od yirka »

Mám G IV variant 4 motion, AGR - první sezónu a zatím spokojenost, nikdy předtím jsem nic podobného neměl, ale první zkušenosti na sněhu mě přesvědčily, že jsem udělal dobře. Pokud nezůstaneš ležet na bříše, tak to vyjede všechno. Jen se nebát do toho vletět. Z tohoto důvodu bych chtěl ještě podvozek o cca 4-5 cm zvednout. No a teď sbírám info a chtěl bych ještě vyměnit trysky, abych se dostal o pár koníků výše.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: 4x4

Příspěvek od jordee_23 »

yirka píše:Mám G IV variant 4 motion, AGR - první sezónu a zatím spokojenost, nikdy předtím jsem nic podobného neměl, ale první zkušenosti na sněhu mě přesvědčily, že jsem udělal dobře. Pokud nezůstaneš ležet na bříše, tak to vyjede všechno. Jen se nebát do toho vletět. Z tohoto důvodu bych chtěl ještě podvozek o cca 4-5 cm zvednout. No a teď sbírám info a chtěl bych ještě vyměnit trysky, abych se dostal o pár koníků výše.
presne aj ja pokukavam po AGR ... pak hned druhe trysky a casom turbo a soft a 150konikov by uz bolo pekne. A spotreba je tu celkom ok.

Vozil som sa v 4kolke vela krat tak preto po nej pokukavam a fakt je to parada. Nevravim ze predokolka je zla ale s 4x4 si uz na niecom inom.

A ako pise lubomt tam kde ostatny sa nevedia pohnut ci nahadzuju retaze 4 kolka sa vacsinov bez problemov pohne aj ked zastane a clovek proste ide
GIV var asz 4mot upraveny
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od lapsho »

ale napevno 4x4 t.j. quattro je lepsie nie ? Tam ho ponaha predna aj zadna naprava bez toho ci sa pretaca predna alebo aka je doba kedy haldex spoji aj zadnu napravu a odpoji zadnu len ak tocivy moment prednej sa vyrovna zadnej?
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Je, ale má i lepší spotřebu - o 1 - 1,5 l víc než haldex a synchro. A taky větší opotřebení prvků náhonu na zadek. Záleží jak budeš auto používat. Se synchrem jezdín furt, s torsenem jsem se taky svezl, obojí dost dobrý.
G3 Variant synchro
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od lapsho »

Quattro ma pomer sil 70:30 ? alebo haldex spojka pri preklzavani? V podstate na suchom povrchu taha predna naprava takze spotreba by sa nemalo nejako lisit od octavie s prednym pohonom nie ? Ine by to uz bolo v Audi kde tahaju vsetky 4kolesa.
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Torsen- podle generace jsou i možnosti rozdělení i u haldexu jsou rozdíly, mrkni se na webu, synchro a haldex funguje na principu rozdílných otáček v předu a vzadu.
G3 Variant synchro
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

bobG3 píše:Torsen- podle generace jsou i možnosti rozdělení i u haldexu jsou rozdíly, mrkni se na webu, synchro a haldex funguje na principu rozdílných otáček v předu a vzadu.
což se netýká passatu 3b syncro/4motion který má vlastně quattro,když jsem se s kámošem s octávkou honili po louce,tak já měl dost navrch,tam kde octa už moc nemohla já sem ještě jel bez pbolému,ale taky to neni všemocné,některé věci opravdu vyjede jen traktor,už mám taky zkušenost (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Myslel jsem, že Pasat 3b má viskózu, nebo ne?
G3 Variant synchro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“