Hm, ale když máš climatronic zapmutej na Auto, tak ti poběží s nějvětší pravděpodobností klimakompresor a ten jak známo taky výkonu motoru nepřidá, zkus to přepnout na economy.
Pokud bude klima seplý, tak to poznáš krásně když jen popojíždíš, budou se ti po intervalech spouštět ventilátory, poznáš to i na otáčkoměru, pokud sepnou, tak ti na chvilku poklesnou otáčky mt.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Kornout píše:Hm, ale když máš climatronic zapmutej na Auto, tak ti poběží s nějvětší pravděpodobností klimakompresor a ten jak známo taky výkonu motoru nepřidá, zkus to přepnout na economy.
Pokud bude klima seplý, tak to poznáš krásně když jen popojíždíš, budou se ti po intervalech spouštět ventilátory, poznáš to i na otáčkoměru, pokud sepnou, tak ti na chvilku poklesnou otáčky mt.
v režimu AUTO běží kompresor, nezdá se mi ten rozdíl ve výkonu se zapnutým kompresorem a s vypnutým.
co je ted větší teplo, tak O1 jede hůř, ale nepatrně....spíš to začalo víc hulit, jak nestíhá IC např. naměřil jsem teplotu nasávanýho vzduchu až 85C, stabilně kolem 80C, při plné zátěži, co je dost...Na druhou stranu na plný pecky nejezdím pořád, tak se to dá přežít...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Jim píše:co je ted větší teplo, tak O1 jede hůř, ale nepatrně....spíš to začalo víc hulit, jak nestíhá IC např. naměřil jsem teplotu nasávanýho vzduchu až 85C, stabilně kolem 80C, při plné zátěži, co je dost...Na druhou stranu na plný pecky nejezdím pořád, tak se to dá přežít...
při jaký venkovní teplotě si tohle naměřil ? zajímá mě to pro porovnání
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Jim píše:co je ted větší teplo, tak O1 jede hůř, ale nepatrně....spíš to začalo víc hulit, jak nestíhá IC např. naměřil jsem teplotu nasávanýho vzduchu až 85C, stabilně kolem 80C, při plné zátěži, co je dost...Na druhou stranu na plný pecky nejezdím pořád, tak se to dá přežít...
při jaký venkovní teplotě si tohle naměřil ? zajímá mě to pro porovnání
Tuším, že bylo tak 18-20C, bylo to někdy v půlce dubna ...no, jsem zvědav až bude 30-35C...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
sice nemam turbinku ale len hladkeho ropaka a mam presne tu istu skusenost.vzdy na leto vypinam egr-ventil ponevac je to este horsie.
a cim viac ja teplo tym to ide horsie.v najvetsom horku a som siel v kolone a na volnobeh slo auto ako keby padli otacky aspon 100_150 dole.viac som musel pridavat a auto klepalo ako keby malo uz uz zdochnut.akonahle som sa dostal z kolony a trosku to prechladil tak to slo zase ako svajciarske hodinky.
Jim píše:co je ted větší teplo, tak O1 jede hůř, ale nepatrně....spíš to začalo víc hulit, jak nestíhá IC např. naměřil jsem teplotu nasávanýho vzduchu až 85C, stabilně kolem 80C, při plné zátěži, co je dost...Na druhou stranu na plný pecky nejezdím pořád, tak se to dá přežít...
při jaký venkovní teplotě si tohle naměřil ? zajímá mě to pro porovnání
Tuším, že bylo tak 18-20C, bylo to někdy v půlce dubna ...no, jsem zvědav až bude 30-35C...
hmmm tak to jsem taky zvědavej kolik tam budeš mít až se fakt oteplí. schválně to změřím na tom svým pekáči kolik tam bude
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Teplota vzduchu a vkhkost samozřejmě ovlivňuje výkon, táta mi říkal, když jezdil na třiapůle a bylo po dešti, anebo když byla mlha, že ta motorka lítala jako divá
Mám jeden dotaz, kterej až tak nesouvisí s počasím (snad), po přečtení tohoto tématu mě napadá jestli problémy co mám se svým autem nějak nesouvisí s tím IC nebo váhou vzduchu - míň to táhne spotrřeba se lehce zvedla 5 litrů a strašně to kouří a diagnostika nic nenašla. Nechci zakládat nový téma když to tu probíráte.
k mému prvotnímu příspěvku doplňuji informaci, že nesleduji žádnou kouřivost z výfuku ve zpětném zrcátku jak někteří z vás uvádí rámci udávaného problému. vlastně ani nevím jestli je to dobře nebo špatně.
zatím se vůbec neorientuji v motoru jako takovém natož v určení závady nabo identifikace nejakého dílu nebo součástky natož její funkce. auto mám 6 měsíců a jediné co jsem měnil tak byl olej a filtry a to mě měnil mechanik, kterej dělá všechny auta. velmi rád bysem do budoucna chápal a rozuměl fungování a závislosti všech součástí v motoru, abych mohl nejen popsat správně závadu, ale i navrhl její řešení svému mechanikovi, popřípadě prokonzultoval s vámi šťastnějšími znalci.Vize dát auto do značkového servisu kde mi místo vadné hadičky vymění půlku motoru je pro mě naproto hororová.
Uz to tu padlo... normalni zakon fyziky... Ja to u sebe pocituju teda markantne... V chladnejsim pocasi, napr. hned rano, motor nijak zahraty a tahne krasne odspoda, atd.