nazor na renault
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
Renault vlajková loď - no to jsi me ted pobavilPetr Kašpar píše:souhlasím,taky jednoho vlastním a není týdne aby se neřešil nějaký problém,ale kolega má VW T5 a proti závadám které řeší on je Renault vlajková loďmito85 píše:vážne ja mám renaulta a stále sa tam niečo sere a neskutočne drahé náhradné diely kt. aj tak stoja za hovno, drahé akoby to bol BMW:DD









- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Já mam s renaultem vcelku dobrou zkušenost...to abych Vás drobet popíchnul
Tim jak začínaj koncernový auta používat systémy, který měl renault v roce 2002, se stávaj taky víc poruchový...Je třeba se obětovat pro inovace. Zkrátka doba a emisní normy si žádají své. Jak řikají kluci "dobře už bylo". Je to takovej paradox...komu nevadí starší modely všeobecně, bude co se týče poruchovosti možná spokojenej. Postupně s obnovovánim vozovejch parků budou problémy všude

Tim jak začínaj koncernový auta používat systémy, který měl renault v roce 2002, se stávaj taky víc poruchový...Je třeba se obětovat pro inovace. Zkrátka doba a emisní normy si žádají své. Jak řikají kluci "dobře už bylo". Je to takovej paradox...komu nevadí starší modely všeobecně, bude co se týče poruchovosti možná spokojenej. Postupně s obnovovánim vozovejch parků budou problémy všude

***VAG,PSA,Renault***
sef ma lagunu 1.9 dci zrala olej tak sme menili turbo lebo uz nebolo bohvie ake dalo sa nove olej zere stale a to nie malo cca 400 km 1l odopchaval som odvetravanie bolo tam nanosu jak hovado a le stale nepomohlo potom sa menil egr lebo auto nemalo absolutne vykon minule sa mu vybuchala zadna naprava tie silentbloky vazna robota niektori radsej vymenia celu napravu 

Chosepme ,máš pravdu,mě nesmí auto s nynějšími vymoženostmi do baráku..jsem veteránista, ale pro člověka,který se tím živí je to chyba ...Jakmile člověk nesdílí nadšení pro novou techniku a sere ho,měl by jít do důchodu...ale já ještě nemohu...Já vidím poslední model MB a chce se mi "zvracet"...ale vidím Hitlerův mercedes,šestikolku a jsem nadšen...A v dnešní době je člověk prostě v zajetí různých civilizačních hovadin,zdravého jídla/místo mléka voda,místo masa umělá hmota,atd./ ale bohužel je rok 010 a ne 60- léta,kdy byl život ještě nijak neomezen..../přírodní kozy a nejkrásnější auta/ 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 10 úno 2010, 21:50
- Bydliště: litohoř131
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
To je alespoň názorPETRJELINEK píše:Musí se to brát i z jíné sránky kdyby mrdky nebyli na čem by jsme se živily.![]()

Ale když to dáte dohromady zákazník to ocení.



Já proti jim nic neměl,R 8 a R16 byly dobrý auta,ale špatně se vždy opravovaly..Dělat spojku na R16 /motor u kabiny,převodovka vepředu/je opruz..A jen dělat francouzskou poloosu..u němce při výměně manžety nemusí polosa ven,srazí se dolů..pohoda.Francouz-přetahování manžety přes vidlici...kdo kdy viděl takovou kravinu...?A už je to psychologie..přijede Renda a už se přemýšlí,co tam bude zase za průser...Já sám se dlouho bránil kolektivní vině u Renaulta,ale ztěžuje a zdražuje opravy,což pro soukromníka není dobré..Čím je dražší ND a větší náklad i na banální opravu,tím se snižuje i optimální cena/práce/ opravy..Zákazník musí být spokojen s cenou opravy..marně se mu vysvětluje,že nárůst ceny mají na svědomí drahé díly...Např. zadní prasátko...norm.cena 350-400kč..Renda-950 kč....kolik ti zbyde na cenu tvojí práce při výměně..?A ty kecy,že je to fuk a že jim to napálím a cenu neřeším..omyl,to může říct jen někdo,kdo nechce,aby se zákazník vrátil...
nepropadat panice...