Stránka 2 z 4

Napsal: 31 bře 2010, 22:10
od jurki888
pica na kapote pica pod nou

Napsal: 03 dub 2010, 17:23
od mito85
vážne ja mám renaulta a stále sa tam niečo sere a neskutočne drahé náhradné diely kt. aj tak stoja za hovno, drahé akoby to bol BMW:DD

Napsal: 03 dub 2010, 18:08
od Non1
jurki888 píše:pica na kapote pica pod nou
Toto je dobréééé.... (rofl)
Tiež som na ne nepočul nič pekné, takže skúšať nebudem. A tiež ho našťastie z okolia nik nemá ( myslím známich ).

Napsal: 03 dub 2010, 20:01
od Petr Kašpar
mito85 píše:vážne ja mám renaulta a stále sa tam niečo sere a neskutočne drahé náhradné diely kt. aj tak stoja za hovno, drahé akoby to bol BMW:DD
souhlasím,taky jednoho vlastním a není týdne aby se neřešil nějaký problém,ale kolega má VW T5 a proti závadám které řeší on je Renault vlajková loď :P

Napsal: 03 dub 2010, 21:59
od josef10
Petr Kašpar píše:
mito85 píše:vážne ja mám renaulta a stále sa tam niečo sere a neskutočne drahé náhradné diely kt. aj tak stoja za hovno, drahé akoby to bol BMW:DD
souhlasím,taky jednoho vlastním a není týdne aby se neřešil nějaký problém,ale kolega má VW T5 a proti závadám které řeší on je Renault vlajková loď :P
Renault vlajková loď - no to jsi me ted pobavil (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl). Renaulta nebrat ani omylem !

Napsal: 03 dub 2010, 22:06
od chosepm
Já mam s renaultem vcelku dobrou zkušenost...to abych Vás drobet popíchnul :)
Tim jak začínaj koncernový auta používat systémy, který měl renault v roce 2002, se stávaj taky víc poruchový...Je třeba se obětovat pro inovace. Zkrátka doba a emisní normy si žádají své. Jak řikají kluci "dobře už bylo". Je to takovej paradox...komu nevadí starší modely všeobecně, bude co se týče poruchovosti možná spokojenej. Postupně s obnovovánim vozovejch parků budou problémy všude ;)

Napsal: 03 dub 2010, 22:46
od stefi
v tom mas pravdu viac systemov viac problemov spolahlive auta uz nevyraba nikto ani toyota (noteeth)

Napsal: 04 dub 2010, 08:35
od Okura
taky se přidám do diskuze
každý na Ren jen to nejhorší, my máme Scenika a co ho máme 5let, tak jen klasická udržba, prostě vše jinak ok.
Kamarád měl golfa4 a byl rád že se toho zbavil. říkál že už nechce vw nikdy vidět.

Tak nevím myslím že je to kus od kusu ;)

Napsal: 04 dub 2010, 08:47
od jurki888
sef ma lagunu 1.9 dci zrala olej tak sme menili turbo lebo uz nebolo bohvie ake dalo sa nove olej zere stale a to nie malo cca 400 km 1l odopchaval som odvetravanie bolo tam nanosu jak hovado a le stale nepomohlo potom sa menil egr lebo auto nemalo absolutne vykon minule sa mu vybuchala zadna naprava tie silentbloky vazna robota niektori radsej vymenia celu napravu :D

Napsal: 04 dub 2010, 17:07
od jericho-3
Chosepme ,máš pravdu,mě nesmí auto s nynějšími vymoženostmi do baráku..jsem veteránista, ale pro člověka,který se tím živí je to chyba ...Jakmile člověk nesdílí nadšení pro novou techniku a sere ho,měl by jít do důchodu...ale já ještě nemohu...Já vidím poslední model MB a chce se mi "zvracet"...ale vidím Hitlerův mercedes,šestikolku a jsem nadšen...A v dnešní době je člověk prostě v zajetí různých civilizačních hovadin,zdravého jídla/místo mléka voda,místo masa umělá hmota,atd./ ale bohužel je rok 010 a ne 60- léta,kdy byl život ještě nijak neomezen..../přírodní kozy a nejkrásnější auta/ :D

Napsal: 04 dub 2010, 18:47
od PETRJELINEK
Musí se to brát i z jíné sránky kdyby mrdky nebyli na čem by jsme se živily. (rofl) (rofl)

Napsal: 04 dub 2010, 19:18
od Petr Kašpar
PETRJELINEK píše:Musí se to brát i z jíné sránky kdyby mrdky nebyli na čem by jsme se živily. (rofl) (rofl)
To je alespoň názor :-D koncern opravuje kdekdo ale kdo si troufne na frantíka je frajer.Kabel jde podle schema z konektoru A do konektoru B,z A opravdu jde ale k B nedošel,to potom máte chuť se na to ...
Ale když to dáte dohromady zákazník to ocení. :) Přístup,francouze nedělám je špatný a daleko s ním nikdo nedojde. :( Tímto se žabožroutů nezastávám ale zároveň není potřeba startovat při slově Renault :D

Napsal: 05 dub 2010, 21:15
od jericho-3
Já proti jim nic neměl,R 8 a R16 byly dobrý auta,ale špatně se vždy opravovaly..Dělat spojku na R16 /motor u kabiny,převodovka vepředu/je opruz..A jen dělat francouzskou poloosu..u němce při výměně manžety nemusí polosa ven,srazí se dolů..pohoda.Francouz-přetahování manžety přes vidlici...kdo kdy viděl takovou kravinu...?A už je to psychologie..přijede Renda a už se přemýšlí,co tam bude zase za průser...Já sám se dlouho bránil kolektivní vině u Renaulta,ale ztěžuje a zdražuje opravy,což pro soukromníka není dobré..Čím je dražší ND a větší náklad i na banální opravu,tím se snižuje i optimální cena/práce/ opravy..Zákazník musí být spokojen s cenou opravy..marně se mu vysvětluje,že nárůst ceny mají na svědomí drahé díly...Např. zadní prasátko...norm.cena 350-400kč..Renda-950 kč....kolik ti zbyde na cenu tvojí práce při výměně..?A ty kecy,že je to fuk a že jim to napálím a cenu neřeším..omyl,to může říct jen někdo,kdo nechce,aby se zákazník vrátil...

Napsal: 05 dub 2010, 22:04
od chosepm
jericho-3 píše:.A jen dělat francouzskou poloosu..u němce při výměně manžety nemusí polosa ven,srazí se dolů..pohoda.Francouz-přetahování manžety přes vidlici...kdo kdy viděl takovou kravinu...?
:) To už si Renaulty dlouho nepouštíš do dílny...to je dávná historie tyhle poloosy.

Napsal: 06 dub 2010, 09:04
od jericho-3
Ale jo,ale když někdo přijede se starým vozem,nemůžeš jej vyhodit...A když to opět dělám,vždy mi to nasere..Renaulty se poněmčily ,ale je to houby platné...A máš pravdu,že když nemusím,raději se jim vyhnu..Abych kvůli banalite u Espace vyndaval agregát ,to nemusím..