Porovnání vaček atmosféra@turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Dartanion píše:Vždyť je to blbost....
co je blbost?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Racer píše:
Ladas píše:jak budu mít čas jedu na brzdu a dám ho neboj bude :D :D :D

Kecko (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
ta brzda urcite bude uz jsme se domlouvali,co nevidet uz ji budu mit ;)
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

chiptuning píše:
Racer píše:
Ladas píše:jak budu mít čas jedu na brzdu a dám ho neboj bude :D :D :D

Kecko (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
ta brzda urcite bude uz jsme se domlouvali,co nevidet uz ji budu mit ;)
jj v pohodě já tomu věřím ;) jen mi nedá si nerypnout do Ladase (LOL)
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pter »

tak docela by mě to zajímalo jak to asi funguje,když jsem četl jak Baumschlager jezdil v rakousku dieslovej pohar a méli v soutéžnim Golfu 250 PS tak tam jasně řikal,že max výkon se musí situovat do 4500ot,protože nad né vzniká na dně pístu obrovská teplota,která má za následek utavení pístu je to sice už asi dva roky tak se tady asi narodili za tu dobu nějací kouzelníci :D ,pokusím se to najít a dám to sem je tam specifikace toho motoru byla to rotačka 1.9
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Viděl jsem před 2 lety v essenu ostrou boru TDI 2.5 z transportera jde všechno...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chiptuning píše:
Racer píše:
Ladas píše:jak budu mít čas jedu na brzdu a dám ho neboj bude :D :D :D

Kecko (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
ta brzda urcite bude uz jsme se domlouvali,co nevidet uz ji budu mit ;)
Jo už jsme se domlouvali s Martinem asi vezme i jeho tranďáka-bobše :D jestli prej něco neumřelo ze stáda to bude grafík :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pter »

fakt jsem na ten graf zvědavej,nedokážu si představit jak to plníš seriovou vačkou při 5000ot.,to by tam musela bejt nějaká 285stupnová,kam to jezdíš brzdit?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Podle mě to není jen o vačce, ale i o vstřikách, při tak vysokejch otáčkách máš strašně malou dobu na vstříknutí paliva, tak aby to vůbec stihlo shořet a mělo to nějakej efekt, to je hlavní důvod poklesu výkonu nad 4500ot.
Takže pokud má někdo malé vstřiky, tak tam tu naftu prostě stejně nedostane. Ono je to problém i s velkýma vstřikama.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

No jasný kornout má pravdu. Se sériovýma vstřikama a vačkou nemůžeš mít konstatní výkon do 5500 rpm a i s tou vačkou to bude klesat. Vždyť ve vysokejch ti ani nestačí plnit turbo a tlak klesá, teda pokud tam nemáš nějakou 2,7 V6.....
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Dartanion píše:No jasný kornout má pravdu. Se sériovýma vstřikama a vačkou nemůžeš mít konstatní výkon do 5500 rpm a i s tou vačkou to bude klesat. Vždyť ve vysokejch ti ani nestačí plnit turbo a tlak klesá, teda pokud tam nemáš nějakou 2,7 V6.....
Neříkám že je výkon od 2000rpm konstantní do 5500rpm to tu nemá snad se seriovým turbem nikdo ale neumírá jako klasický omezovač Graf napoví nebojte ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“