co je blbost?Dartanion píše:Vždyť je to blbost....
Porovnání vaček atmosféra@turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
tak docela by mě to zajímalo jak to asi funguje,když jsem četl jak Baumschlager jezdil v rakousku dieslovej pohar a méli v soutéžnim Golfu 250 PS tak tam jasně řikal,že max výkon se musí situovat do 4500ot,protože nad né vzniká na dně pístu obrovská teplota,která má za následek utavení pístu je to sice už asi dva roky tak se tady asi narodili za tu dobu nějací kouzelníci
,pokusím se to najít a dám to sem je tam specifikace toho motoru byla to rotačka 1.9

Viděl jsem před 2 lety v essenu ostrou boru TDI 2.5 z transportera jde všechno...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jo už jsme se domlouvali s Martinem asi vezme i jeho tranďáka-bobšechiptuning píše:ta brzda urcite bude uz jsme se domlouvali,co nevidet uz ji budu mitRacer píše:Ladas píše:jak budu mít čas jedu na brzdu a dám ho neboj bude![]()
![]()
Kecko![]()
![]()
![]()
![]()


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Podle mě to není jen o vačce, ale i o vstřikách, při tak vysokejch otáčkách máš strašně malou dobu na vstříknutí paliva, tak aby to vůbec stihlo shořet a mělo to nějakej efekt, to je hlavní důvod poklesu výkonu nad 4500ot.
Takže pokud má někdo malé vstřiky, tak tam tu naftu prostě stejně nedostane. Ono je to problém i s velkýma vstřikama.
Takže pokud má někdo malé vstřiky, tak tam tu naftu prostě stejně nedostane. Ono je to problém i s velkýma vstřikama.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Neříkám že je výkon od 2000rpm konstantní do 5500rpm to tu nemá snad se seriovým turbem nikdo ale neumírá jako klasický omezovač Graf napoví nebojteDartanion píše:No jasný kornout má pravdu. Se sériovýma vstřikama a vačkou nemůžeš mít konstatní výkon do 5500 rpm a i s tou vačkou to bude klesat. Vždyť ve vysokejch ti ani nestačí plnit turbo a tlak klesá, teda pokud tam nemáš nějakou 2,7 V6.....

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!