volba pístů..

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Kornout a ostatní: všetky TDI s rotačným čerpadlom majú rovnaké piesty čo rovnako vydržia, rovnaké ojnice, kľuku, blok, hlavu, všetko? Celé motory sú prakticky totožné a hodia sa na úpravy rovnako? Myslím okrem tých kritických 1Z a (neviem, AHU?).

Na starom motore AHF som mal iné objednávacie číslo ako na novom (1999 versus 2001), takisto v ETOSe vidno že bloky s piestami sa vyvíjajú, aj ARL a ASZ majú nejaký zlom. Neviete v čom sa líšia? Či to zvyknú byť len kozmetické zmeny a v podstate sa tie motory hodia na úpravy rovnako? Teda napríklad či má motor AGR z roku 1998 tie isté hranice ako napríklad AHF z roku 2003?

U PD už to bude trochu odstupňované, s tým rátam, ale čo naše staré dobré klasiky, sú si navzájom rovné?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No o to právě jde, jak jsem psal výše. Jinak právě rozdíl v těch pístech je, že ty z 1Z a prvních AHU stojej za H... . Jinak tamto byla pouze odpověď an původní otázku zakladatele tématu. Nic jiného jsem netvrdil.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no tak už je rozhodnuto, půjdou tam ty z AGR. nemám čas a peníze experimentovat které písty jsou lepší. zítra jde motor ven :)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Zítra odpoledne ti napíšu, že to beru zpět a že jsem se spletl (rofl)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Neboj to je v pohodě. už jsem byl nějak rozhodnutej před tím. tys mi to jen tak trochu potvrdil :D takže pohoda. no nic jdu na to...
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pak dej vědět, jak jsi to zvládl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

kdybys chtel na tu 1Z lepší písty a vyšší kompresy oproti tomu 85kw co más, tak ti muzu nabídnout kompletní blok s pístama, klikou ojnicema, cerpadlem... z AGR. je to komplet, takze bys nemusel nic prehazovat. rad se toho zbavim, mam malo místa
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To scream: Vždyť on tam bude dávat písty z AGR? Přesto co za to?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

kornout: ja nevim, litr za komplet blok kdybych dostal, tak budu spokojenej (LOL)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

cena je fajn, ale to bych měl doma dva :)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tam jsem dneska konečně rozebral ten druhej blok a ty písty jsou rozměrově úplně stejný, stejně tak ojnice a šálky mají i stejný číslo. takže přehození je naprosto v poho. akorát nevím kod motoru. je to z roku 2001, bud agr nebo alh, možná to byla i 110.. překvapilo mě že ty písty zu 1Z a tohohle jsou naprosto stejný. asi lepší materiál, nebo technologie výroby.. ještě až budu mít čas tak musím vyhodit ty ze 115ajm..
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

u 1Z je akorát horší materiál, jinak u všech 1,9 TDI s čerpadlem (ne PD) jsou ty písty stejný, akorát jeden typ, teď si nevzpomenu kterej má to trapézové uložení. Ale ty to budeš stejně přehazovat i s ojnicema, takže je to jedno. Akorát nedávat z prvních AHU, to by sis moc nepomohl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Ahu to není. je to z roku 2001 a je to z golf, oktávka. já myslel, že to trapézové uložení mají až pd..
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Vím, to bylo jen pro doplnění. AHU maj ještě plechový víko, to co píšeš ty už mělo víko z Humpolce :D .
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“