volba pístů..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kornout a ostatní: všetky TDI s rotačným čerpadlom majú rovnaké piesty čo rovnako vydržia, rovnaké ojnice, kľuku, blok, hlavu, všetko? Celé motory sú prakticky totožné a hodia sa na úpravy rovnako? Myslím okrem tých kritických 1Z a (neviem, AHU?).
Na starom motore AHF som mal iné objednávacie číslo ako na novom (1999 versus 2001), takisto v ETOSe vidno že bloky s piestami sa vyvíjajú, aj ARL a ASZ majú nejaký zlom. Neviete v čom sa líšia? Či to zvyknú byť len kozmetické zmeny a v podstate sa tie motory hodia na úpravy rovnako? Teda napríklad či má motor AGR z roku 1998 tie isté hranice ako napríklad AHF z roku 2003?
U PD už to bude trochu odstupňované, s tým rátam, ale čo naše staré dobré klasiky, sú si navzájom rovné?
Na starom motore AHF som mal iné objednávacie číslo ako na novom (1999 versus 2001), takisto v ETOSe vidno že bloky s piestami sa vyvíjajú, aj ARL a ASZ majú nejaký zlom. Neviete v čom sa líšia? Či to zvyknú byť len kozmetické zmeny a v podstate sa tie motory hodia na úpravy rovnako? Teda napríklad či má motor AGR z roku 1998 tie isté hranice ako napríklad AHF z roku 2003?
U PD už to bude trochu odstupňované, s tým rátam, ale čo naše staré dobré klasiky, sú si navzájom rovné?
No o to právě jde, jak jsem psal výše. Jinak právě rozdíl v těch pístech je, že ty z 1Z a prvních AHU stojej za H... . Jinak tamto byla pouze odpověď an původní otázku zakladatele tématu. Nic jiného jsem netvrdil.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tam jsem dneska konečně rozebral ten druhej blok a ty písty jsou rozměrově úplně stejný, stejně tak ojnice a šálky mají i stejný číslo. takže přehození je naprosto v poho. akorát nevím kod motoru. je to z roku 2001, bud agr nebo alh, možná to byla i 110.. překvapilo mě že ty písty zu 1Z a tohohle jsou naprosto stejný. asi lepší materiál, nebo technologie výroby.. ještě až budu mít čas tak musím vyhodit ty ze 115ajm..
u 1Z je akorát horší materiál, jinak u všech 1,9 TDI s čerpadlem (ne PD) jsou ty písty stejný, akorát jeden typ, teď si nevzpomenu kterej má to trapézové uložení. Ale ty to budeš stejně přehazovat i s ojnicema, takže je to jedno. Akorát nedávat z prvních AHU, to by sis moc nepomohl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
