zcela mimo automobilovou tématiku
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jim » 17 kvě 2006, 19:57
je to TDI PD 66kW....docela přiškrcená verze...snad nekecám, někde jsem to viděl...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
win
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2006, 16:42
Bydliště: Praha
Příspěvek
od win » 17 kvě 2006, 20:17
da se to na tom motoru nak poznat?? resp vycist z toho cisla motoru
valys
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 20:17
Příspěvek
od valys » 17 kvě 2006, 21:22
win píše: da se to na tom motoru nak poznat?? resp vycist z toho cisla motoru
pošli mim přes SZ tvůj Win kod čísla kastle a podíváme se na to copak to máš za stroj...
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jim » 17 kvě 2006, 21:23
no, možná kdybys sundal kryt motoru, tak snadno poznáš, zda je to PD, či klasický rotační TDI
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Andre » 17 kvě 2006, 21:25
přiznám se, že je to pro mě skutečně novinka, pokud je to rotační čerpadlo, tak positivní
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chiptuning » 17 kvě 2006, 21:53
kod motoru BRU je to pd podle katalogu dilu rozvod bez hydraul.napinaku
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Andre » 18 kvě 2006, 05:17
Zajímavé, že Etos o tom nic neví, nebo teda v roce 2004 nevěděl.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad
Příspěvek
od mvolesko » 18 kvě 2006, 09:12
do T5 se davala i 85k verze TDIPD, tohle bude taky TDIPD, v GIV byl ANU 90k TDIPD
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
win
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2006, 16:42
Bydliště: Praha
Příspěvek
od win » 18 kvě 2006, 10:16
je to BRU 053825
muzu vzit fotak a jit neco vyfotit, kdyz mi reknete jak sundat ten kryt:o)
valys píše: pošli mim přes SZ tvůj Win kod čísla kastle a podíváme se na to copak to máš za stroj...
poslano
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad
Příspěvek
od mvolesko » 18 kvě 2006, 11:42
win píše: je to BRU 053825
muzu vzit fotak a jit neco vyfotit, kdyz mi reknete jak sundat ten kryt:o)
valys píše: pošli mim přes SZ tvůj Win kod čísla kastle a podíváme se na to copak to máš za stroj...
poslano
kryt by tam mel bej jen nacvaklej, ale klidně to vyfoť i s krytem
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
win
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2006, 16:42
Bydliště: Praha
Příspěvek
od win » 18 kvě 2006, 12:17
omlouvam se za kvalitu, foceno mobilem
ten kryt je pridelanej min jednim sroubkem, nerad bych neco ulomil - nvm kde a za co to tam drzi:)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jim » 18 kvě 2006, 13:26
win: tak to je PD, bez debat....
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
valys
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 20:17
Příspěvek
od valys » 18 kvě 2006, 15:14
win píše: omlouvam se za kvalitu, foceno mobilem
ten kryt je pridelanej min jednim sroubkem, nerad bych neco ulomil - nvm kde a za co to tam drzi:)
Tak tehle kryt tam drží nacvaklej na takovejch kolíčkách v gumách.. pokud se nepletu.. měl bys to sundat celkem rázným trhnutím nahoru a vycvakne se ti to.. nemáš se čeho bát..
win
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2006, 16:42
Bydliště: Praha
Příspěvek
od win » 18 kvě 2006, 15:42
diky moc za odpovedi, zitra sem este hodim foto bez toho krytu (snad)
dokazu jen takhle "povrchove" zjistit co tam je za turbo, nebo to nekdo vi,??;)
jo a kdyz je to tedy PD >je to lepsi vychozi stav pro zvysovani vykonu?
(btw je tu este nekdo s BRU motorem?)