170+ PS Golfik IV slape jak hodinky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To ale bude spíš tím profilem a směsí, né?Huml píše:Mám na leto 225/45 R17 a zas tak velkou změnu k horšímu nepozoruju, teda při přechodu ze zimních (195/65 R15), hlavně to o hodně líp sedí v zatáčkách.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

195/65 je fakt spatne na leto, taky jsem tak zacinal, 205/55 uz je rozumnejsi.Jim píše:no, já mám na O1 195/65 a spíš víc hrabu než zrychluji, zejména na mokru, takže takový 205/55 nebo spíš 215/45 by fakt bodly...225 by byly asi už moc, z hlediska komfortu a spotřeby...
Ja jsem chtel 17", ale nakonec jsem se rozhodl pro ty 16" protoze je mam v technicaku, ale ted na to uz kaslu, jizdni vlastnosti jsou dulezitejsi. 16" muzu nechat jako zimni a jak pujdu na technickou, tak je tam hodim.
Sirsi pneu maji negativni vliv i na komfort?Jim píše:...225 by byly asi už moc, z hlediska komfortu a spotřeby...
Co se spotreby tyce, tak Holz mi rikal, ze nejaky jeho znamy zmenil pneu 225 na (ted nevim jestli 205, nebo 195) a najezd na nadrz se mu zvysil o 200 km (pri stejnem stylu jizdy), coz je docela masakr.
Co se sirsich pneu tyce, tak mam zkusenosti jenom s O2 na 17" 225/45 a to je pohodicka, jede to docela dobre, do zatacek to jezdi jak po kolejich a je to hodne komfortni, ale to bude tou zadni viceprvkovou napravou, to se asi neda srovnavat... a pak s A6 na 17" 235/45 a to je nadhera jak to sedi, ve 240 se citim jak v mem golfu ve 160... ale to je taky nesrovnatelne auto....

Meril nekdo z vas zmenu zrychleni pri nasazeni sirsich pneu?
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
To by me zajimalo co mas za votuzidlo. 285ky lezou i z vyvalcovanejch blatniku 5ky BMW. Nehlede na to, ze kaluze u chodniku musi objizdet, aby nedostal smyk.Stingray píše:ja mám vpredu 255x35x18 vzadu 285x30x18 a aj tak mám problém s trakciu odspodu.....klasický problém po soft uprave a malom turbe, rýchlo to vyletí hore a potom padáááááááá.....hold 2.2Cdi a 4 ventil na valec.....
objem ničím nenahradíš.......
čo by tak asi robil prevrtaný 1.9 motor na 2.1.......
Ja osobne nemam gumy o rozmeru 215 rad.
a) Je to vcelku nestandart, takze je vyssi cena.
b) Proti 205 ani nevypadaji lepe, ani to znatelne lip nesedi.
205 nebo 225 je tva volba. Nicmene ty sirsi jsou na mokru fakt zlo. Je treba si polozit otazku, jezdis opravdu az na krev, abys 225ky poznal? Proti hrabani si kup Quattro a ne predohrab a sirsi gumy.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Tak jsem udelal prvnich par mereni zrychleni 0-100 (celkem 5), nejlepsi cas 0-100 se mi povedlo 2x zajet za 7,7 sec, nicmene jsem u toho drzel stopky, takze nic moc podminky... mozna by to slo teoreticky za min, ale zatim se mi to pri mych peti merenich nepovedlo.
Pruzne zrychleni:
80-120 na 3. st: 4,2 sec
80-120 na 3. st s prerazenim na 4. st: 4,6 sec
80-120 na 4. st: 5,0 sec
Delal jsem to na rovine (v ramci moznosti), okolni teplota 18-19 stupnu, pneu r 16" 205/55 (tlak vsude 1,9 bar), vsechny hodnoty jsou tacho (pokud si dobre vzpominam kdyz jsem meril odchylku od radaru, tak by mela byt 3%, odchylka od GPS je 2-3%), pruzne zrychleni jsem meril s co mozna nejvic roztocenym turbem. Nadrz plna z 50%.
Pruzne zrychleni:
80-120 na 3. st: 4,2 sec
80-120 na 3. st s prerazenim na 4. st: 4,6 sec
80-120 na 4. st: 5,0 sec
Delal jsem to na rovine (v ramci moznosti), okolni teplota 18-19 stupnu, pneu r 16" 205/55 (tlak vsude 1,9 bar), vsechny hodnoty jsou tacho (pokud si dobre vzpominam kdyz jsem meril odchylku od radaru, tak by mela byt 3%, odchylka od GPS je 2-3%), pruzne zrychleni jsem meril s co mozna nejvic roztocenym turbem. Nadrz plna z 50%.
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
Ano, jine nemam a s timhle jezdim kazdy den, najedu 20-22 tis km rocne. Moc ho chudaka nesetrim, spotrebu jsem mel pred upravou (s chipem) nejakych 9.5l, ted to ale vypada, ze se dostanu na 8.5l pri stejnem stylu jizdy (je to tim kroutakem)...haplo píše:.....este by ma zaujimalo ci je to pre teba auto na kazdy den (spolahlivost a pod) je to sice otravna otazka, ale ja si sam opravit auto neviem-tak preto
Zatim jsem mel jenom takove bezne zavady, jako ze mi piskal remen od alternatoru atp, nic extremniho, vicemene jenom co jsem si udelal sam (treba se mi povedlo urvat olejovou vanu ;().
Co me ale mrzi je, ze mi od nejakych 100 000 km zacal trosku vrzat interier.... s tim me golfik trosku zklamal.
S autem jsem jinak spokojeny, akorat by to chtelo haldex a xenony, pak by to byla znacka ideal.
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Hm, tak s tebou bych se chtěl honit, jedna díra a stojíš a o vodě ani nemluvím. To co píšeš, tak to je spíš nějaká Leštěnka na Tuning sraz a né auto na ježdění.Stingray píše:ja mám vpredu 255x35x18 vzadu 285x30x18 a aj tak mám problém s trakciu odspodu.....klasický problém po soft uprave a malom turbe, rýchlo to vyletí hore a potom padáááááááá.....hold 2.2Cdi a 4 ventil na valec.....
objem ničím nenahradíš.......
čo by tak asi robil prevrtaný 1.9 motor na 2.1.......
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
nepise nahodou 2.2cdi-takze MBgo.vojta píše:it.kubosh--jak jsi přišel na to, že se do bmw nevejdou 285 bez úpravu lemu?? M5 má origo 275 a ještě by to sneslo v pohodě o chlup větší.. předek je na tom hůř, ale myslím že pohoda. ale i tak mě zajímá co má stingray za vůz.. na vw už dost brutální rozměry..
No, já jezdím na 225/40 R18 a není to nijak nekomfortní. Jezdí s tím i žena, a po roce pořád nejsou podřené. Ví že bych jí zbil
. Teď vážně. Před úpravou jsem dost poznal rozdíl jestli 195/65 R15 nebo 225/40 R18. Teď po úpravě nevím, ještě jsem to nezkoušel. Ale nebude to tou šířkou, ale průměrem ráfku. Je tam vyšší moment setrvačnosti, protože hmotnost pneu je na větším poloměru. Ale profilu bych se zas tak nebál. Není to u VW na úkor komfortu. Spíš ty ráfky na těch našich cestách dost trpí. potažmo další díly uložení. Ale po roce provozu mi nic neodešlo, takže dobrý. A vypadá to... 


VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s