170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Mám na leto 225/45 R17 a zas tak velkou změnu k horšímu nepozoruju, teda při přechodu ze zimních (195/65 R15), hlavně to o hodně líp sedí v zatáčkách.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no, já mám na O1 195/65 a spíš víc hrabu než zrychluji, zejména na mokru, takže takový 205/55 nebo spíš 215/45 by fakt bodly...225 by byly asi už moc, z hlediska komfortu a spotřeby...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:Mám na leto 225/45 R17 a zas tak velkou změnu k horšímu nepozoruju, teda při přechodu ze zimních (195/65 R15), hlavně to o hodně líp sedí v zatáčkách.
To ale bude spíš tím profilem a směsí, né?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Rikin
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2006, 07:35

Příspěvek od Rikin »

Jim píše:no, já mám na O1 195/65 a spíš víc hrabu než zrychluji, zejména na mokru, takže takový 205/55 nebo spíš 215/45 by fakt bodly...225 by byly asi už moc, z hlediska komfortu a spotřeby...
195/65 je fakt spatne na leto, taky jsem tak zacinal, 205/55 uz je rozumnejsi.

Ja jsem chtel 17", ale nakonec jsem se rozhodl pro ty 16" protoze je mam v technicaku, ale ted na to uz kaslu, jizdni vlastnosti jsou dulezitejsi. 16" muzu nechat jako zimni a jak pujdu na technickou, tak je tam hodim.
Jim píše:...225 by byly asi už moc, z hlediska komfortu a spotřeby...
Sirsi pneu maji negativni vliv i na komfort?

Co se spotreby tyce, tak Holz mi rikal, ze nejaky jeho znamy zmenil pneu 225 na (ted nevim jestli 205, nebo 195) a najezd na nadrz se mu zvysil o 200 km (pri stejnem stylu jizdy), coz je docela masakr.

Co se sirsich pneu tyce, tak mam zkusenosti jenom s O2 na 17" 225/45 a to je pohodicka, jede to docela dobre, do zatacek to jezdi jak po kolejich a je to hodne komfortni, ale to bude tou zadni viceprvkovou napravou, to se asi neda srovnavat... a pak s A6 na 17" 235/45 a to je nadhera jak to sedi, ve 240 se citim jak v mem golfu ve 160... ale to je taky nesrovnatelne auto.... :)

Meril nekdo z vas zmenu zrychleni pri nasazeni sirsich pneu?
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

ja mám vpredu 255x35x18 vzadu 285x30x18 a aj tak mám problém s trakciu odspodu.....klasický problém po soft uprave a malom turbe, rýchlo to vyletí hore a potom padáááááááá.....hold 2.2Cdi a 4 ventil na valec.....

objem ničím nenahradíš.......

čo by tak asi robil prevrtaný 1.9 motor na 2.1.......
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Stingray píše:ja mám vpredu 255x35x18 vzadu 285x30x18 a aj tak mám problém s trakciu odspodu.....klasický problém po soft uprave a malom turbe, rýchlo to vyletí hore a potom padáááááááá.....hold 2.2Cdi a 4 ventil na valec.....

objem ničím nenahradíš.......

čo by tak asi robil prevrtaný 1.9 motor na 2.1.......
To by me zajimalo co mas za votuzidlo. 285ky lezou i z vyvalcovanejch blatniku 5ky BMW. Nehlede na to, ze kaluze u chodniku musi objizdet, aby nedostal smyk.


Ja osobne nemam gumy o rozmeru 215 rad.
a) Je to vcelku nestandart, takze je vyssi cena.
b) Proti 205 ani nevypadaji lepe, ani to znatelne lip nesedi.

205 nebo 225 je tva volba. Nicmene ty sirsi jsou na mokru fakt zlo. Je treba si polozit otazku, jezdis opravdu az na krev, abys 225ky poznal? Proti hrabani si kup Quattro a ne predohrab a sirsi gumy.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Rikin
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2006, 07:35

Příspěvek od Rikin »

Tak jsem udelal prvnich par mereni zrychleni 0-100 (celkem 5), nejlepsi cas 0-100 se mi povedlo 2x zajet za 7,7 sec, nicmene jsem u toho drzel stopky, takze nic moc podminky... mozna by to slo teoreticky za min, ale zatim se mi to pri mych peti merenich nepovedlo.

Pruzne zrychleni:

80-120 na 3. st: 4,2 sec
80-120 na 3. st s prerazenim na 4. st: 4,6 sec
80-120 na 4. st: 5,0 sec

Delal jsem to na rovine (v ramci moznosti), okolni teplota 18-19 stupnu, pneu r 16" 205/55 (tlak vsude 1,9 bar), vsechny hodnoty jsou tacho (pokud si dobre vzpominam kdyz jsem meril odchylku od radaru, tak by mela byt 3%, odchylka od GPS je 2-3%), pruzne zrychleni jsem meril s co mozna nejvic roztocenym turbem. Nadrz plna z 50%.
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

pekne pekne
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

tak to si sa dostal na zrychleni myslim o 0,1 pod uroven "O1 RS"

.....este by ma zaujimalo ci je to pre teba auto na kazdy den (spolahlivost a pod) je to sice otravna otazka, ale ja si sam opravit auto neviem-tak preto
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Rikin
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2006, 07:35

Příspěvek od Rikin »

haplo píše:.....este by ma zaujimalo ci je to pre teba auto na kazdy den (spolahlivost a pod) je to sice otravna otazka, ale ja si sam opravit auto neviem-tak preto
Ano, jine nemam a s timhle jezdim kazdy den, najedu 20-22 tis km rocne. Moc ho chudaka nesetrim, spotrebu jsem mel pred upravou (s chipem) nejakych 9.5l, ted to ale vypada, ze se dostanu na 8.5l pri stejnem stylu jizdy (je to tim kroutakem)...

Zatim jsem mel jenom takove bezne zavady, jako ze mi piskal remen od alternatoru atp, nic extremniho, vicemene jenom co jsem si udelal sam (treba se mi povedlo urvat olejovou vanu ;().

Co me ale mrzi je, ze mi od nejakych 100 000 km zacal trosku vrzat interier.... s tim me golfik trosku zklamal.

S autem jsem jinak spokojeny, akorat by to chtelo haldex a xenony, pak by to byla znacka ideal.
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Stingray píše:ja mám vpredu 255x35x18 vzadu 285x30x18 a aj tak mám problém s trakciu odspodu.....klasický problém po soft uprave a malom turbe, rýchlo to vyletí hore a potom padáááááááá.....hold 2.2Cdi a 4 ventil na valec.....

objem ničím nenahradíš.......

čo by tak asi robil prevrtaný 1.9 motor na 2.1.......
Hm, tak s tebou bych se chtěl honit, jedna díra a stojíš a o vodě ani nemluvím. To co píšeš, tak to je spíš nějaká Leštěnka na Tuning sraz a né auto na ježdění.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

it.kubosh--jak jsi přišel na to, že se do bmw nevejdou 285 bez úpravu lemu?? M5 má origo 275 a ještě by to sneslo v pohodě o chlup větší.. předek je na tom hůř, ale myslím že pohoda. ale i tak mě zajímá co má stingray za vůz.. na vw už dost brutální rozměry..
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

go.vojta píše:it.kubosh--jak jsi přišel na to, že se do bmw nevejdou 285 bez úpravu lemu?? M5 má origo 275 a ještě by to sneslo v pohodě o chlup větší.. předek je na tom hůř, ale myslím že pohoda. ale i tak mě zajímá co má stingray za vůz.. na vw už dost brutální rozměry..
nepise nahodou 2.2cdi-takze MB
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

go.vojta> M5 neni "normalni" BMW. O to vic, ze temer jakykoli zasah do tohoto vozu ma za vysledek pouze zhorseni...
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No, já jezdím na 225/40 R18 a není to nijak nekomfortní. Jezdí s tím i žena, a po roce pořád nejsou podřené. Ví že bych jí zbil (noteeth) . Teď vážně. Před úpravou jsem dost poznal rozdíl jestli 195/65 R15 nebo 225/40 R18. Teď po úpravě nevím, ještě jsem to nezkoušel. Ale nebude to tou šířkou, ale průměrem ráfku. Je tam vyšší moment setrvačnosti, protože hmotnost pneu je na větším poloměru. Ale profilu bych se zas tak nebál. Není to u VW na úkor komfortu. Spíš ty ráfky na těch našich cestách dost trpí. potažmo další díly uložení. Ale po roce provozu mi nic neodešlo, takže dobrý. A vypadá to... :D
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“