ASV or AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Chris píše:v spotrebe je nejaky rozdiel ci je to zanedbatelne ?
spotreba je cca rovnaka +- nejake deci pri rovnakom stile jazdenia na oboch :O)

ked budes dodrziavat rychlosti nejak do 5l a cim viac tomu budes davat tak pojde hore ...raz som mal 6.9 ... dialnica do popradu co je dokopca a 170 stale ... ponahlal som sa na svadbu ... inak priemer 5.8 .. mesto 20% dialnica 50% 140-150 mimo 30% 100-140km/hod

takze uplna parada ;O) ..
GIV var asz 4mot upraveny
Chris
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2006, 11:47
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Chris »

este neake poznatky?
musi to ist a aj poradne hrat
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd. ;)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd. ;)
huml vie co vravi ... ma skusenosti ... a ako som pisal podla mna je to naj TDI s rotacnym cerpadlom .. jedno mame v rodine :) ... keby ze su love ... tak urcite idem po tomto motore ... a hned tam dam PP764 a nic neriesim ... aspon xvilku :O)
GIV var asz 4mot upraveny
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

jordee_23 píše:
Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd. ;)
huml vie co vravi ... ma skusenosti ... a ako som pisal podla mna je to naj TDI s rotacnym cerpadlom .. jedno mame v rodine :) ... keby ze su love ... tak urcite idem po tomto motore ... a hned tam dam PP764 a nic neriesim ... aspon xvilku :O)
když ste u tech trysek, já tam měl na ASV hozené Sprinty764, chcu se zeptat kdo to porvnál na toto motoru, rozdíl mezi Sprint764 a PP764???
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd. ;)
To Huml:a propo prosim te co si myslis o AVG?Myslim srovnani ASV,AFN. :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

AVG je stejný jak AFN
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

TomasH píše:
jordee_23 píše:
Huml píše:řekl bych, že ASV je lepší už jen z toho důvodu, že se na něj všechno o hodně líp sežene, kolečka na klice nepadaj, čerpadlo seženeš za babku, atd. ;)
huml vie co vravi ... ma skusenosti ... a ako som pisal podla mna je to naj TDI s rotacnym cerpadlom .. jedno mame v rodine :) ... keby ze su love ... tak urcite idem po tomto motore ... a hned tam dam PP764 a nic neriesim ... aspon xvilku :O)
když ste u tech trysek, já tam měl na ASV hozené Sprinty764, chcu se zeptat kdo to porvnál na toto motoru, rozdíl mezi Sprint764 a PP764???
tak tie PP764 su pre tento motor ak nexces zatial chipovat ...naj volba ... je to este rozdiel oproti sprintom .... a ten rozdiel citit ....

s PP764 ide O1 ASV podla mna lepsie ako O1 96kw v serii :D
GIV var asz 4mot upraveny
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Neříkej mi, že jen výměna trysek udělá na výkonu tolik...............!!! Vím, že to umí hodně, ale tolik to přece hodit nemůže.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Marek77 píše:Neříkej mi, že jen výměna trysek udělá na výkonu tolik...............!!! Vím, že to umí hodně, ale tolik to přece hodit nemůže.
O1 96 PD seria ma 96 kw a 310Nm

O1 ASV + PP764 cca 95 kw a 280-290 Nm moj odhad ( z 0 na 100 to obi za nejakych 9.2s a to je kombi :) ... keby som sa nevozil , a nie som sam tak to netvrdim :) ...

mne sa teda osobne viac vidi to ASV a hodit tam PP ... to nekomentujem spotrebu a tie dalsie veci .. rotacka je rotacka ..ale to ty vies :)

inak uz v AFN sprinty urobia celkom dost ...(na urcitu dobu)
zrychlenie je pod 10 sekund :) a to je varos tiez .. pred mal nejakych 11.5 sek

tot me osobne dojmi

a to mam moznost skusat aj ARL v GIV no ..tam nieco nebavi dobre ...nejde to ako by malo ... ale zatial nie je cas :)
GIV var asz 4mot upraveny
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

jordee_23 píše:O1 ASV + PP764 cca 95 kw a 280-290 Nm moj odhad ( z 0 na 100 to obi za nejakych 9.2s a to je kombi

A jak je to s kouřivostí? Nemám totiž rád, když diesel kouří.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Marek77 píše:
jordee_23 píše:O1 ASV + PP764 cca 95 kw a 280-290 Nm moj odhad ( z 0 na 100 to obi za nejakych 9.2s a to je kombi

A jak je to s kouřivostí? Nemám totiž rád, když diesel kouří.
tak totalne leto este nie je ...zatial boli teploty okolo 25C max a uplne v pohode ... ja rozdiel nejak nevidim ... a to kamos ma SDI s upravou SW a to uz trocha huli ...pri slapani dost hodne :) nie tak ako tu ako priklad ukazoval huml co dokazu race-i v golfu s 10mm hlavou 8) ... tie PP v tom ASV proste dobra volba :)

ja lutujem ze som si nedal PP do AFN ... :( ale len sprinty ...no brachovi sme dali uz PP ... a nelutuje to ... za tie peniaze je to fakt skvele zvezenie .....
GIV var asz 4mot upraveny
TomíkBobík
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2008, 21:39

Příspěvek od TomíkBobík »

Fakt ty PP mají takový vliv na výkon?? Za kolik se dají pořídit?
Tomík
OI Combi ASV 2003 Black metalic Ambiente
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Jorde skus dat odpor 500ohm mezi pin 2 a 3 na čerpadle, ják dyš
ho tam dám tak ALH začne teprve kouřit ale jede o moc lip.
Nemyslym na furt jenom pokus,jak pak dopadne brat.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ta hlučnost asv je dána již jinými limity na emise a tudíž i rozdílem ve vstřikovací trysce a otvíracích tlacích ( i když u prvních asv byl ještě spodek 190) ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“