Stránka 2 z 5
Napsal: 14 kvě 2008, 06:50
od Csala
Mam vazny zaujem o Forda. Maju vyborny podvozok dobre ceny a vybavu.
Ale jak je to s koroziou, ktora ze vraj extremne predcasne postihuje vsetky doteraz vyrabane modely?
Napsal: 14 kvě 2008, 21:40
od pajda
No Focus byl v tomhle směru mizernej,Tranzit je na tom taky bledě tak nevim.Ta antikorozní úprava je opravdu jednou ze slabin.Ale co necháš to prolejt voskem a je to

Napsal: 14 kvě 2008, 21:52
od Tomas.cz
O pár témat níž jak řeším problém s vysypanou převodovkou na Transitu, rok výroby 2004 najeto poctivých 108 000km a koroze už dneska postihuje prahy, panty kapoty, v motorovém prostoru svary a na břichu nosníky.
Holt antikorozní ocharu má Ford slabou

Napsal: 14 kvě 2008, 22:22
od Slavkov
Fušersky
Ojebanej
Rezivějící
Dopravní prostředek

Napsal: 14 kvě 2008, 22:25
od Slavkov
Tomas.cz píše:O pár témat níž jak řeším problém s vysypanou převodovkou na Transitu, rok výroby 2004 najeto poctivých 108 000km a koroze už dneska postihuje prahy, panty kapoty, v motorovém prostoru svary a na břichu nosníky.
Holt antikorozní ocharu má Ford slabou

108tkm a vysypaná převodovka, tomu říkám kvalita

... to jsem nezapsal ani na Ducatech

Napsal: 15 kvě 2008, 07:10
od Csala
pajda píše:No Focus byl v tomhle směru mizernej,Tranzit je na tom taky bledě tak nevim.Ta antikorozní úprava je opravdu jednou ze slabin.Ale co necháš to prolejt voskem a je to

Ano, o dodatocnej ochrane voskom som uvazoval. Ale vsade to nepomoze.
Ono ze vraj to koroduje aj pod plastovým olemovanim spojov na vsetkych dverach a kapote, pod takzvanou husenkou.
Dalej pod obvodovymi tesneniami dveri, na zvaroch, proste vsade

Napsal: 20 kvě 2008, 13:42
od Martin.R
Tak moje zkušenost s focusem TDCI je následující: je to tři roky starý a momentálně na něm mám 112tkm a připadá mi že jsem je najezdil jen do servisu a zpět. V 25tkm komletně v prd... přední brzdy (nejezdim jak prase neřikám že mu občas nenaložim ale jinak klid). V 72tkm opět brzdy. Těsně po zkončení dvouleté záruky se mi kompletně oloupaly prahy až na plech-ford (Valoušek) reklamaci neuznal protože nedošlo k prorezivění tak jsem po usilovném pátrání našel na jednom prahu kvíteček rzi a jeden uznali a druhej jsem platil a ještě mi tvrdily že to je moje vina že jsem si tam měl dát zástěrky. V 92tkm totálně rozsypanej dvouhmoťák, takže komplet nová spojka+ložisko na poloose.100tkm schnilý hadičky regulace turba. 101tkm auto topí prvních 15km a pak se ten automatickej hajzl zblázní a začne na mě funět ledovej vzduch (doposud nevyřešeno a vodou to neni)O kosmetickejch vadách typu nenávratně se shrnující kobece u prahů a vrzající sedačky..... se ani nezmiňuju. V nynějším stavu zhruba 3měsíce po reklamaci a přestříkání prahů a jejich montáži zástěrek pozoruju že se začínají opět loupat a ještě k tomu začli hnít levé přední dveře u pantu.
Takže z toho vyplívá že pokud by to nebylo služební a já s tím sráčem nemusel jezdit tak už dávno letěl ze skály. Ďelám u kamaráda ve firmě a když jsem nastupoval tak mu říkám kup ode mě passata (PD96kW) do firmy já s nim budu jezdit a tohle prodej, ale on né a teď se diví jak do toho sype prachy a já za stejnou dobu a stejném proběhu na passata ani nešách.
Napsal: 20 kvě 2008, 15:39
od bombastiq
no když sme u toho tak FORD má tedka
akční nabídku
ke každému vozu Basa nářadí TONA,2x 5litrů tlumexu,a jako bonus
roční předplatné magazímu DODO (DOdělej si DOma)
a ještě edici příruček jak se stát- automechanik,autoelektikář,klempíř a lakýrník

Napsal: 20 kvě 2008, 17:32
od Peete
Slavkov píše:Fušersky
Ojebanej
Rezivějící
Dopravní prostředek


Napsal: 21 kvě 2008, 02:44
od Miradero
lt.kubosh píše:No já Fordy nerad (duvody = Focus 1,6i '01 a '06 a Escort 1,8D) ale 2,0 TDCI si koupil v C-Maxovi otec pritule, tak jsem zvedav.
Jinak musi se u TDCI delat vule ventilu nebo to ma hydrostely?
Má hydroštely a rozv. řetěz místo řemenu.
Napsal: 21 kvě 2008, 09:59
od Martin.R
bombastiq píše:no když sme u toho tak FORD má tedka
akční nabídku
ke každému vozu Basa nářadí TONA,2x 5litrů tlumexu,a jako bonus
roční předplatné magazímu DODO (DOdělej si DOma)
a ještě edici příruček jak se stát- automechanik,autoelektikář,klempíř a lakýrník

Jo pamatuju si že mi kdysi přišla nabídka na transita a tam byla příplatková výbava zimní starty pod -10st.C. Bohužel si nedělám prd..l

Napsal: 21 kvě 2008, 16:13
od bombastiq
Defmanik píše:bombastiq píše:no když sme u toho tak FORD má tedka
akční nabídku
ke každému vozu Basa nářadí TONA,2x 5litrů tlumexu,a jako bonus
roční předplatné magazímu DODO (DOdělej si DOma)
a ještě edici příruček jak se stát- automechanik,autoelektikář,klempíř a lakýrník

Jo pamatuju si že mi kdysi přišla nabídka na transita a tam byla příplatková výbava zimní starty pod -10st.C. Bohužel si nedělám prd..l

tosnad né ,tosi děláš srandu a co vní bylo ?????žeby zapalovač a noviny???
nebo sprej nahubici do COčka ??????mymochodem ten sprej na COčko vřele doporučuji!! když diesel nechce chytnout tak vytáhnout vzduchovej filtr a nastříkat do sání a chytne nadrba i V3Ska v - 15!!!(osobní zkušenost)

Napsal: 23 kvě 2008, 09:03
od Martin.R
bombastiq píše:
tosnad né ,tosi děláš srandu a co vní bylo ?????žeby zapalovač a noviny???
nebo sprej nahubici do COčka ??????mymochodem ten sprej na COčko vřele doporučuji!! když diesel nechce chytnout tak vytáhnout vzduchovej filtr a nastříkat do sání a chytne nadrba i V3Ska v - 15!!!(osobní zkušenost)

Bohužel si srandu nedělám, ale vycházelo to kolem 10tkč takže jestli tam byli jiný trysky nebo čerpadlo fakt nevim. Je to tak 8 až 10 let zpět.
Napsal: 23 kvě 2008, 19:09
od Slavkov
bombastiq píše:... nastříkat do sání a chytne nadrba i V3Ska v - 15!!!(osobní zkušenost)

... za mých mladých let jí stačilo "dát přečíst Rudé právo"

Napsal: 29 kvě 2008, 11:25
od sandeman
Pridam aj svoju skusenost s Mondeom. Mal som 2002 rocnik, 2,0TDDi. Bol to riadny traktor, ale mimo mesta sa dalo ist aj pod 6l/100km ale az po vymene turba

Po vymene skoro vsetkeho na podvozku stale to nebolo dobre odhlucnene. No nic na to som si zvykol. Predaval som ho asi pol roka kym si naslo kupcu. Ford sa dobre kupuje ale zle predava. Znamy si aj napriek mojim radam kupil Mondeo 2003, 2,0TDCi. Vravel som mu davaj pozor na vstrekovace. Po dvoch mesiacoch mu zacalo blikat zhavenie a uz to slo. Najprv vymenil dva na Slovensku asi za 25000Sk Vtedy som mu odporucal nech ide do Frydku. Nechcelo sa mu. Prednedavnom som ho stretol a rozrozpraval sa, ze musel ist do toho Frydku, dali mu dva repasovane vstreky, kazdy za 4500Kc, vymenili mu nejaku somarinku na cerpadle za 4500Kc, presli mu cely system ultazvukom. No dokopy ho to stalo za pol roka nejakych 50000Sk. Takze TDCi v mondeu sa bohovsky vyplati
Ja som po Mondeu skoncil pri Passate 1.9TDi 96kW a som nadmieru spokojny. Ak Ford tak jedine nove Mondeo, tam uz su motory HDi tak sa hadam tolo nebudu srat.