Stránka 2 z 2

Napsal: 31 pro 2014, 09:07
od Biimbo
já mám vadnej vstřik, na bazoši stál 500,-, brusná pasta a stačí je lehce aby to bylo všude stříbrný,jde to docela dobře. Ono s tím stejně neotočíš o víc jak 90 stupňů, je tam málo místa i když ho okudláš a rozebereš elektrickou část.

Napsal: 31 pro 2014, 10:24
od Shef
Biimbo píše:já mám vadnej vstřik, na bazoši stál 500,-, brusná pasta a stačí je lehce aby to bylo všude stříbrný,jde to docela dobře. Ono s tím stejně neotočíš o víc jak 90 stupňů, je tam málo místa i když ho okudláš a rozebereš elektrickou část.
Dik za radu, tak nekde musim sehnat ten vadnej vstrik. A nemas cislo tech sroubu?

Napsal: 01 led 2015, 18:09
od georg74
Myslím si, že není špatné zeptat se u Dieselpower. Než jsem to prodal, poptával jsem výměnu vstřikovacích trysek, ale jenom špičky. Volil jsem je proto, že prodávají Fratelli Bosio. Nabídli mi výměnu trysek, opravná sada - o-kroužky, šrouby a opravu sedel. Ještě mi nabídli dobrou cenu úpravy SW. Cena byla hodně zajímavá.

Napsal: 14 led 2021, 11:07
od CzechDave
Zkusím se přidat se svým startovacím problémem: v poslední době mám náhodné potíže se startem motoru (103kW BKD). Motor normálně startuje za studena i za tepla v pohodě. Ale někdy se stane, že chytne, okamžitě chcípne a pak už jen slibuje na jeden - dva válce při startování, ale nenaskočí (v naprosté většina zahřátý motor, ale udělal to už několikrát i úplně studený). Když mu pomůžu éterem, naskočí okamžitě a potom zase nějakou dobu seká latinu. Motor jinak neškube, pracuje krásně hladce, spotřeba se pohybuje kolem 5,5 l/100 km. Měnil jsem baterku, tou to nebylo (ona ale stejně potřebovala vyměnit). Měřil jsem elektrolištu ke vstčikům a žhavičkám, ta je v pořádku. Vstřiky se pohybují kolem + / - 0,3, BIPy kolem -20 / -30, pouze na čtvrtém válci je BIP stabilně kolem -80 a odchylka množství paliva kolem 0.7. Sedla vstřiků přebroušena frézkou, těsnící kroužky a šrouby vstřikovačů nové, motor při záběru neškube, takže nemyslím, že by podfukovaly vstřiky. Diagnostika nic nehlásí.

Že by ten čtvrtý vstřik měl nějaký vliv na stary motoru? Nebo kde by mohl být zakopaný hund?

Napsal: 26 led 2021, 11:17
od CzechDave
Zkusil jsem vyměnit vstřik na čtvrtém válci za továrně repasovaný. BIP je stále vysoké, což značí problém s těsnicími kroužky, resp. vymačkanou hlavou v místě styku s kroužky (o tom vím, ale nafta nijak výrazně nepadá a tak jako tak je plánovaná výměna hlavy, protože mi na podzim několik dnů mizela voda z chlazení), ale jinak se spolehlivost startování studeného i teplého motoru výrazně zlepšila (i když zatím je to příliš krátká doba na posouzení). Co se projevilo okamžitě po výměně: motor se mnohem rychleji zahřeje na provozní teplotu, spotřeba klesla o cca půl litru, auto méně smrdí výfukovými spalinami a zvýšil se výkon v nízkých a středních otáčkách, což je znát hlavně tady v kopcích, kudy jezdím denně do práce. Postupně tedy vyměním i zbývající vstřiky, přinejmenším tím ničemu neuškodím.
Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál :).

Napsal: 26 led 2021, 15:07
od Richi
Mě se to zas jednou za půl roku zavzdušní a po normálním nastartování to minutu blekotá, pod plynem chcípne.
Teď jsem poprvé nenastartoval. Po odvzdušnění zase už týden bez problémů. :)