Stránka 2 z 2

Re: blow -off ventil na TD?????

Napsal: 19 kvě 2008, 21:15
od este
Tomas.cz píše:tedy je blow job zbytečný...
este že to čtu po 22

Re: blow -off ventil na TD?????

Napsal: 21 kvě 2008, 22:08
od Toledak
Ahoj, jen mám jednu otázku, není lepší dát ten spínač na spojkový pedál????Já teda dřív než pustím plyn už šlapu po spojce a teprve pak pustím plyn.Udělat to tak že pustím plyn a sešlápnu spojku, tak se v tom autě umlátím ne?A navíc, plyn pouštíš mnohem častěji, než mačkáš spojku!

Napsal: 24 úno 2014, 12:54
od Konwa
Jen kdyby to nekoho zajimalo, jde to.
http://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU

Napsal: 24 úno 2014, 14:14
od HNLW453
všimni si ale na tom videu a i v realitě máš váhu vzduchu, která podle množství nasátýho vzduchu určuje kolik paliva se má vstříknout. Pokud někde tomu uděláš díru a budeš ten vzduch pouštět jinudy, jednotka si bude myslet že nasává víc vzdchu než tam ve skutečnosti jde a dá tomu víc paliva. Jo pojede ti to rychleji, ale bude se ti zasírat komora až propálíš píst. (hm)

Napsal: 24 úno 2014, 14:35
od Konwa
Vaha vzduchu? Jednotka? Tohle neni tdi, i kdyz to tam napsal. Nevim jak to udelal, ale funguje to na spinac na plynovem pedalu stejne jako u ostatnich bov na diesly. Nic to neprida, nepojede to rychleji. Je to jen pro efekt.

Napsal: 24 úno 2014, 15:51
od RudisTDic
Já to měl na ventu TD,,akorát je problém,že vzduch se nemá o oco opřít při sundání nohy z plynu,,takže já měl do okruhu přidělanou klapku spojenou s plynovym lankem,zbytek byl zapojen tak jak bombastiq popsal..takže ve chvíly kdy jsem dal nohu z plynu se klapka zavřela a před ní se udělal tlak a BOV makal..ale mělo to i negativní přínos a to jízda z kopce bez plynu,do motoru šlo málo vzduchu a do auta pak smrděla nafta..

Jinak je potřeba k ventilu dotáhnout i TLAK,protože samotná pružina ho v zavřenym stavu neudrží při jízdě..