nove vstriky na 2.5TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

V 2.5TDI R5 AEL 103kw boli povodne S502, teraz mam S764 a nehuli to. K tomu aj upraveny soft od BH motor a aj tak to nehuli nejako velmi vyrazne od serie... samozrejme turbo je zatial pravdepodobne este povodne... a zatial tlaci dobre :)
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

KaCzaba píše:ja je chci davat do te 2.5 5V

co tedy myslite?
5x PP764 :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

MareC3k píše:V 2.5TDI R5 AEL 103kw boli povodne S502, teraz mam S764 a nehuli to. K tomu aj upraveny soft od BH motor a aj tak to nehuli nejako velmi vyrazne od serie... samozrejme turbo je zatial pravdepodobne este povodne... a zatial tlaci dobre :)
jo, protoze AEL ma nataceci klapky na turbu, to AAT nema a turbo bude malo tlacit a bude to hulit, ale nevim, mozna se pletu. ja uz mam na AAT mesic doma ty S502, ale jeste jsem je tam nedal a rozdil bude s S764 tak max 5-10ps a to se moc nepozna.ale jak rikam, muzou bej dobry i na AAT.
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

AEL NEmá natáčecí lopatky. Petivalce v Audi maji pouze obtok.
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

lt.kubosh píše:AEL NEmá natáčecí lopatky. Petivalce v Audi maji pouze obtok.
103kW nema nataceci lopatky??ja mel za to, ze ano
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

AEL nema VGT turbo, je tam take iste obtokove turbo ako v AAT. Ja mam konkretne vo svojom turbo KKK K14.
Ono pokial das podlahu pri 1200ot. tak urcite zahuli... ale ked to potiahnes do 2200 a az tak das podlahu tak turbo uz davno tlaci naplno a hulit az tak nebude
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14436
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

VTG turbo tam není, ale co jsem kdy na tenhle motor četl recenze v časopisech tak všude psali ža 103kw verze má VTG turbo :)
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Mám dotaz:
jaký je rozdíl mezi race tryskami a ne zcela sešlápnutým plynem
a obyč tryskami a 100% sešlápnutým pedálem plynu
hypotetycky stejné množství paliva

je rozdíl v odvedené práci ?

Děkuji za objasnění...
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

honzamares píše:Mám dotaz:
jaký je rozdíl mezi race tryskami a ne zcela sešlápnutým plynem
a obyč tryskami a 100% sešlápnutým pedálem plynu
hypotetycky stejné množství paliva

je rozdíl v odvedené práci ?

Děkuji za objasnění...
... no ještě bych přidal zda s 10, 11 nebo 12mm rozdělovací hlavou :)

Chápu, že to vnímáš tak že jde o stejnou hmotnost (dávku) paliva. Nicméně podstatné je také v jakém okamžiku, respektive v jakém časovém intervalu se tam ta nafta dostane... a v tom už je podstatný rozdíl :D Větší dírou to tam dostaneš v kratším časovém intervalu... (noteeth) pochopitelně uvažujeme za stejného otevíracího tlaku...
GIV Variant TDi ???kW
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Vzhledem k tomu že neměním časování ventilu tak přece o ten čas zase až tak nejde ne ?
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

MareC3k píše:AEL nema VGT turbo, je tam take iste obtokove turbo ako v AAT. Ja mam konkretne vo svojom turbo KKK K14.
Ono pokial das podlahu pri 1200ot. tak urcite zahuli... ale ked to potiahnes do 2200 a az tak das podlahu tak turbo uz davno tlaci naplno a hulit az tak nebude
ok diky za vysvetleni. jeste se chci zeptat, v hadici pred IC je cernej olej, je to tim, ze turbo tece?na turbu byl delanej repas (zatim sem s tim najezdil tak 30.000km) jinak na 15.000km si to veme tak 0.5l oleje, vubec nedolivam
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

tak sem tam nechal v boschu namontovat ty S520, ale do sedacky me to netlaci:) nevim, jestli se da rozpoznat deklarovanych 25-30ps. ale motor prede pekne, predtim to bylo takovy mlaceni a taky prestal hulit. jinak vykon je trosku lepsi
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

jeste sehnat jeden obal-vstrik a jde se taky na vymenu.mam doma vstriky ze 4valce a nechci byt nepojizdny chvili nez se to vymeni a sesteluje
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

KaCzaba píše:jeste sehnat jeden obal-vstrik a jde se taky na vymenu.mam doma vstriky ze 4valce a nechci byt nepojizdny chvili nez se to vymeni a sesteluje
a jake das?S520 nebo S764?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... nebo PP764? :D... a FW update (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“