Stránka 2 z 5
Napsal: 18 čer 2008, 13:29
od MIR.B.M.W
ahoj bosis dnes sem tam dotoho servisu volal a říkaly že zas daly šerpadlo do servisu po 4 prej je tam mechanicka chyba
Napsal: 18 čer 2008, 16:43
od MIR.B.M.W
všecho dělá tak jak ma ale nejde natočit ted daly po 4 čerpadlo do servisu
Napsal: 21 čer 2008, 16:38
od Bosis
Napsal: 26 čer 2008, 14:28
od MIR.B.M.W
byl jsem v tom servisu a v tom čerpadle je rozbitej elektro magnet na chcipáni motoru kvuly tomu to nejde natočit
Napsal: 26 čer 2008, 14:31
od MIR.B.M.W
Napsal: 28 čer 2008, 12:04
od MIR.B.M.W
budou tam dávat jíni čerpadlo to originalni je rozbité (elektro magnet) Odešel
Napsal: 28 čer 2008, 13:00
od Bosis
Ten elektromagnet je přeci vyměnitelný samostatně,takže se přeci jen vyšroubuje a zašroubuje nový, tedy jestli se opravdu bavíme o elektromagnetu chcípání tzv.stop ventilu.Ty Tě teda asi voděj hezky a těch peněz teda asi co Tě to stálo,no drahá zkušenost setkat s takovýmhle rádoby autoopravářem.

Napsal: 28 čer 2008, 22:59
od MIR.B.M.W
bosisi s toho mojeho čerpadla by to nešlo.nebo se to kupuje novy ten elektro magnet ,
Napsal: 29 čer 2008, 17:05
od Bosis
Nový či jiný použitý,ale fukční.Je to tam na závit.Nový stojí cca 2500Kč.použitý na vrakovišti by mohli na vrakovišti mít,snad do 500Kč.

Napsal: 29 čer 2008, 18:09
od Bosis
Je to takový váleček zašroubovaný na konci čerpadla do takový kostky co z ní jdou vstřikovací trubky,ta kostka se správně nazývá rozdělovací hlava vstřikovacího čerpadla.Do toho válečku z vrchu vede káblík s očkem na klíč č.8.Při zapnutí kontrolek musí na něho jít štáva ,má cvaknout a otevřít se.Tlakem pružiny uzavírá a elektromagnetem otevírá kanálek co vede naftu do té rozdělovací hlavy.Fakt nechápu proč by se muselo měnit celé čerpadlo,když je tento stop ventil v háji.Si z tebe dělaj srandu nebo se každý bavíme o úplně jiné věci či absolutně nevím o co jim jde.Nebo asi vím,vytáhnout z tebe co nejvíc bankovek.

Napsal: 29 čer 2008, 21:08
od atc525
Bosis píše:Je to takový váleček zašroubovaný na konci čerpadla do takový kostky co z ní jdou vstřikovací trubky,ta kostka se správně nazývá rozdělovací hlava vstřikovacího čerpadla.Do toho válečku z vrchu vede káblík s očkem na klíč č.8.Při zapnutí kontrolek musí na něho jít štáva ,má cvaknout a otevřít se.Tlakem pružiny uzavírá a elektromagnetem otevírá kanálek co vede naftu do té rozdělovací hlavy.Fakt nechápu proč by se muselo měnit celé čerpadlo,když je tento stop ventil v háji.Si z tebe dělaj srandu nebo se každý bavíme o úplně jiné věci či absolutně nevím o co jim jde.Nebo asi vím,vytáhnout z tebe co nejvíc bankovek.

Presne tak!
Napsal: 29 čer 2008, 22:05
od MIR.B.M.W
já to asi přítahnu spátky domu a necham v boschi vyměnit ten valeček já si myslim že to rozbyly na ty repasi protože když se jim to čerpadlo dalo tak bylo funkční startovalo to ale po chvylce šel na plno jo ,a něšel by tam, z toho mojího čerpadla ten elektro magnet .já ho mam doma stoho originalního motoru
Napsal: 29 čer 2008, 22:06
od MIR.B.M.W
bosisi maš skype nebo icq
Napsal: 30 čer 2008, 13:56
od Bosis
To bohužel nemám.Ale jsem ochotný ti pomoc,ale nevím jak.Jestli to jde hned do plných otáček tak jsou následující možnosti:
1.Netrefili se čepem stellwerku do dírky na regulační objímce,tím ji natlačili dozadu a nepřepouští to naftu a tudíž dávka=100%
2.Odešlo čidlo otáček motoru,nebo přívodní kabel k němu.
3.Nasálo si to olej z interculeru a chytlo to na olej,ale tobě to jde zhasnout normálně klíčkem takže tato možnost padá.
Nejspíš to čerpadlo jak se v tom hrabali tak se netrefili,ale to jsou teda učni,to by nemohl udělat normální řemeslník.
Jo každopádně to odtáhni,řekl bych ,že si z tebe udělali dojnou krávu na prachy.

Napsal: 30 čer 2008, 22:25
od MIR.B.M.W
ještě čekam prej musej vyměnit nákou jehlu prej elektro magnet to neni nevim jestli je to možný stou jehlou